De'Longhi PAC N87 - Reviews

tile_capaciteit
85 m³ ruimtes (max.)
tile_vermogen
2500 watt vermogen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 51 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

keshy 09-07-2015

4,2
Ik wilde een zo stil mogelijke mobiele airco hebben. Dit leek een veelbelovend exemplaar, maar viel vies tegen. Delonghi geeft in de specificaties aan dat het minimum geluidsniveau 48 dB(A) is. In de stilste stand koelen is het geluidsniveau rondom de 60 dB(A) en in de hoogste stand zelfs tegen de 65-70 dB(A). Alleen in de laagste ventilatorstand (dus zonder koelen) is hij wel duidelijk stiller, maar dan had ik net zo goed een ventilator kunnen kopen. Er kwam een monteur langs vanwege het geluid, maar die gaf aan dat een mobiele airco niet stiller te krijgen is en dat de 48 dB(A) thuis absoluut niet haalbaar is. Zeer misleidend om dit dan een stille airco te noemen. Het gaat juist om het stil koelen. Wordt dus teruggestuurd.

ray ehv 07-07-2015

Nadat wel tot de conclusie kwamen dat pa een airconditioning nodig had gezien zijn leeftijd hebben wel in het hoogseizoen een airconditioning gekocht nooit slim maar toch voor een nette prijs €420,- viel ons oog op de Delonghi.
Stil is geen ene airconditioning die een slang heeft en verplaatsbaar is .
Toch op de Silent stand nr.3 zeg maar dan gaat het enigszins (niet heel storend vind ik) maar ik zou voor niet een airconditioning een 10 9 of zelfs 8 geven.
Ik denkt dat de mogelijkheden redelijk zijn daar je ook kunt ontvochten en ventileren alleen water na een tijdje eruit halen is ietwat onhandig daar er bijna geen bakje onder kan en het ook niet wordt meegeleverd.
Kom op voor die prijs ?
Wel een zeer begrijpelijke afstandsbediening allemaal zeer gebruiks vriendelijk.
Weet hebben een gat in de muur gemaakt (professioneel) en dit komt de werking ten goede
Als je een koeler en aangenamer huis in de zomer verwacht voldoet de airconditioning prima 2 tot 3 eraf afhankelijk van de ruimte 6 bij 4 iets meer 7 bij 5 is de Max voor goed resultaat
Hoe kleiner des te beter op slaapkamer 4 bij 3 is het zeer goed koelen 3 tot 4 graden eraf en snel zelfs.
Bij 37 tot 39 graden werkt geen airconditioning op wielen perfect dus deze ook niet zeker in de woonkamer.

Conclusie goede koop die ik wel aan kan raden
Maar heb reële verwachtingen.

Groetjes Ray

jorg van dijk 02-06-2017

Mooi en degelijk apparaat, Redelijk stil.

Door alle postive reviews en advies verkoper overgegaan tot aankoop. Hij doet alles wat gevraagd. goede koeling en redelijk stil (voor zo ver als dit kan met een mobiele airco. Wij slapen er fijn bij,

Pluspunten

• geluid
  • capaciteit voldoende

Minpunten

• slang naar buiten blijft lastig en lengte beperkt

Miepje 21-06-2017

Lekker koel

Tot zover belooft het koele nachten. Om te strijken iig prima temperatuur. Ook het ontvochtigen scheelt al, maakt het al aangenamer.

Pluspunten

• Werkt snel
  • Redelijk stil

Minpunten

• Nog niet ervaren

Boot 01-08-2018

airco delonghi

Ik had meer van deze airco verwacht, er is al iemand bij wezen kijken maar zegt dat deze het goed doet, hij houdt het op temperatuur dus als je begint op 25 graden blijft dit het ook!
ik had verwacht bij een airco dat het dan koeler wordt omdat het geen goedkope is. er wordt gezegd met dit warme weer is dat heel normaal anders krijg je een te harde klap als je naar buiten gaat en voelt echt lekker hier binnen, dus ja echt verkoop praatje en je blijft er mee zitten.

Minpunten

• koelt niet houd alleen op temperatuur
  • korte slang

AB 27-07-2018

Makkelijk in gebruik

Prijs/kwaliteit verhouding is ok. Bediening is eenvoudig en makkelijk.
Mooie vormgeving. Geluid valt iets tegen.

Raymond 31-05-2017

Prima Airco

Heb hem vanmiddag binnen gekregen. Aangesloten en in gebruik genomen. Koelt vrij snel en heeft een handige afstandsbediening.

Pluspunten

• Koelt prima
  • Koelt snel
  • Verrijdbaar

Minpunten

• Veel geluid
  • slang naar buiten.

lappie73 26-08-2018

koelt goed en is redelijk stil

koelt goed en is redelijk stil en voort condensvocht met afvoerlucht af. Met afstandbediening makkelijk te regelen

Paul Lamers 20-08-2018

Werkt prima en is vrij stil

Ik vind dit een goed apparaat. Het wordt sterk aanbevolen. Het werkt vrij stil en houdt mijn kamer mooi op de gewenste temperatuur.

Pluspunten

• Werkt stil
  • Houdt mijn kamer mooi koel

hendrik 19-08-2018

goede airco

apparaat werkt goed koelt goed de hitte word verdreven als het 32 graden is in slaapkamer brengt hij de temp naar 24 graden of lager zeer te vrede we hebben besloten om over n tijd nog 1 aanschaffen

Pluspunten

• werkt goed
  • maakt niet zon lawaai als andere

Minpunten

• niks kunnen vinden

Sascha 17-08-2018

De'Longhi PAC N87 Pinguino Silent Mobiele Airco

deze Airco doet an de voorwaarden, hij is rustig, ik kan ernaast wel slapen. ik zal deze altijd weer kopen, een aanrader

Pluspunten

• rustig
  • koelt goed
  • je kunt ook luchten en vocht trekken

André 17-08-2018

Goede koeling

De'Longhi is een goed en bekend merk op het gebied van airco's!
Mits de uitlaatslang op de juiste manier naar buiten word geplaatst, koelt het apparaat goed. En ook is het apparaat makkelijk verplaatsbaar. Ik geef het product een 8. Ook fijn dat je het apparaat op de silent modus kunt zetten en dat het apparaat 3 standen heeft en meerdere opties.

John Bakker 15-08-2018

Goede airco

Airco koelt prima (ook voor onze woonkamer). Condensvocht wordt automatisch via de hete lucht door de afvoerslang afgevoerd.

Pluspunten

• Koelt snel en goed
  • Heel makkelijk in te stellen

Minpunten

• Te korte slang
  • Maakt toch nog redelijk geluid

marant 14-08-2018

Koelt goed en makkelijk te bedienen

Het product voldoet aan alle verwachtingen, koelt goed en maakt niet te veel lawaai. Jammer dat met stijging van de temperaturen buiten, de prijzen van airco's mee stijgen

Pluspunten

• koelt goed
  • redelijk stil

Minpunten

• prijzig

hans 13-08-2018

perfecte koeling en het is nog stil ook

delonghi is aanbevolen door vrienden die er ook een hebben hij is stil en koelt goed en de prijs is goed ik had geluk dat ik er nog een kon kopen er waren nog wel andere merken te koop maar ik ga toch voor zekerheid en heb nog geen spijt .

Pluspunten

• stil
  • robuust
  • snelle koeling

Minpunten

• gewicht

Antoinette 12-08-2018

Heerlijk koel en relatief stil, zo blij mee!

Na lang wikken en wegen toch besloten over te gaan tot de aankoop van een mobiele airco-unit. Het was me al snel duidelijk dat het een airco van DeLonghi moest worden en toen ik las over de 5 jaar garantie was ik nog meer overtuigd.
Uitpakken ging prima, over de verpakking is echt nagedacht, complimenten! En zelfs ik kreeg het voor elkaar de slang te monteren en de boel uit te proberen.

Wat een verademing, het is de heetste zomer sinds jaren maar nu geniet ik van de DeLonghi Airco! Bijkomend prettig voordeel is de ontvochtingsfunctie...erg welkom vanwege mijn astma, die reageert op vocht. Al met al ben ik erg blij met deze mooie machine die me veel comfort gaat bieden!

Pluspunten

• Koelt snel
  • Relatief stil
  • Niet enorm en lelijk
  • Ontvochten

Marc 12-08-2018

Gebruiksvriendelijk menuknoppen airco met afstandsbediening

Airco is best silent, mijn kinderen (baby en 3 jaar) kunnen met airco aan slapen. Ongeveer 5 min aan voor 0.5 graad koeler. Deze airco kan zelfs onze woonkamer (110m3) koel houden wel meer in de woonkamer gedeelte dan in de keuken. Airco is makkelijk verplaatsen zowel in de woonkamer als in de slaapkamer. Met een gewicht van 30 kg is het nog te doen om naar boven en beneden te verplaatsen dankzij de handgrepen aan de zijkant vd airco.
Goede prijs Kwaliteit verhouding en met de afstandsbediening kun je airco op afstand bedienen. Kortom een aanrader!

Pluspunten

• Afstandsbediening
  • Silent
  • Handgrepen voor t verplaatsen vd airco
  • Makkelijk te monteren en te besturen
  • Compact

Minpunten

• Tussenstuk voor slang en opening deur
  • Wi-Fi/app te bedienen

Michel 10-08-2018

Mooie airco met lage geluidsbelasting

Mooie airco die weinig geluid produceert en het huis erg snel afkoelt.
Makkelijk te bedienen op goed bereikbare plaats.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Snelle koeling

Petra 09-08-2018

Snelle koelmaker in slaapkamer

Zorgt voor snelle verkoeling.Makkelijk te verplaatsen van kamer naar kamer. Verder is er een duidelijke handleiding, waardoor het gebruik superwimpel is.

J-L Bakx 09-08-2018

Mooie mobiele airco die goed koelt

Gekozen voor een mobiele airco van een merk dat ik ken. Koelt goed en ziet er mooi uit. Aansluitingen zijn degelijk uitgevoerd en afvoerslang bevestigen was eenvoudig. Tevens heldere handleiding bijgesloten.

Pluspunten

• Koelt goed
  • Uitgebreide garantie