De'Longhi PAC N87 - Reviews

ventileren, koelen, ontvochtigen

6,2

keshy 09-07-2015 Product paar dagen in bezit

4,2
Ik wilde een zo stil mogelijke mobiele airco hebben. Dit leek een veelbelovend exemplaar, maar viel vies tegen. Delonghi geeft in de specificaties aan dat het minimum geluidsniveau 48 dB(A) is. In de stilste stand koelen is het geluidsniveau rondom de 60 dB(A) en in de hoogste stand zelfs tegen de 65-70 dB(A). Alleen in de laagste ventilatorstand (dus zonder koelen) is hij wel duidelijk stiller, maar dan had ik net zo goed een ventilator kunnen kopen. Er kwam een monteur langs vanwege het geluid, maar die gaf aan dat een mobiele airco niet stiller te krijgen is en dat de 48 dB(A) thuis absoluut niet haalbaar is. Zeer misleidend om dit dan een stille airco te noemen. Het gaat juist om het stil koelen. Wordt dus teruggestuurd.

ray ehv 07-07-2015 Product paar weken in bezit

Nadat wel tot de conclusie kwamen dat pa een airconditioning nodig had gezien zijn leeftijd hebben wel in het hoogseizoen een airconditioning gekocht nooit slim maar toch voor een nette prijs €420,- viel ons oog op de Delonghi.
Stil is geen ene airconditioning die een slang heeft en verplaatsbaar is .
Toch op de Silent stand nr.3 zeg maar dan gaat het enigszins (niet heel storend vind ik) maar ik zou voor niet een airconditioning een 10 9 of zelfs 8 geven.
Ik denkt dat de mogelijkheden redelijk zijn daar je ook kunt ontvochten en ventileren alleen water na een tijdje eruit halen is ietwat onhandig daar er bijna geen bakje onder kan en het ook niet wordt meegeleverd.
Kom op voor die prijs ?
Wel een zeer begrijpelijke afstandsbediening allemaal zeer gebruiks vriendelijk.
Weet hebben een gat in de muur gemaakt (professioneel) en dit komt de werking ten goede
Als je een koeler en aangenamer huis in de zomer verwacht voldoet de airconditioning prima 2 tot 3 eraf afhankelijk van de ruimte 6 bij 4 iets meer 7 bij 5 is de Max voor goed resultaat
Hoe kleiner des te beter op slaapkamer 4 bij 3 is het zeer goed koelen 3 tot 4 graden eraf en snel zelfs.
Bij 37 tot 39 graden werkt geen airconditioning op wielen perfect dus deze ook niet zeker in de woonkamer.

Conclusie goede koop die ik wel aan kan raden
Maar heb reële verwachtingen.

Groetjes Ray