De'Longhi PAC N87 - Reviews

Uitvoering
monoblock-airco
Kleuren
wit

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,6

keshy 09-07-2015 Product paar dagen in bezit

4,2
Ik wilde een zo stil mogelijke mobiele airco hebben. Dit leek een veelbelovend exemplaar, maar viel vies tegen. Delonghi geeft in de specificaties aan dat het minimum geluidsniveau 48 dB(A) is. In de stilste stand koelen is het geluidsniveau rondom de 60 dB(A) en in de hoogste stand zelfs tegen de 65-70 dB(A). Alleen in de laagste ventilatorstand (dus zonder koelen) is hij wel duidelijk stiller, maar dan had ik net zo goed een ventilator kunnen kopen. Er kwam een monteur langs vanwege het geluid, maar die gaf aan dat een mobiele airco niet stiller te krijgen is en dat de 48 dB(A) thuis absoluut niet haalbaar is. Zeer misleidend om dit dan een stille airco te noemen. Het gaat juist om het stil koelen. Wordt dus teruggestuurd.

ray ehv 07-07-2015 Product paar weken in bezit

Nadat wel tot de conclusie kwamen dat pa een airconditioning nodig had gezien zijn leeftijd hebben wel in het hoogseizoen een airconditioning gekocht nooit slim maar toch voor een nette prijs €420,- viel ons oog op de Delonghi.
Stil is geen ene airconditioning die een slang heeft en verplaatsbaar is .
Toch op de Silent stand nr.3 zeg maar dan gaat het enigszins (niet heel storend vind ik) maar ik zou voor niet een airconditioning een 10 9 of zelfs 8 geven.
Ik denkt dat de mogelijkheden redelijk zijn daar je ook kunt ontvochten en ventileren alleen water na een tijdje eruit halen is ietwat onhandig daar er bijna geen bakje onder kan en het ook niet wordt meegeleverd.
Kom op voor die prijs ?
Wel een zeer begrijpelijke afstandsbediening allemaal zeer gebruiks vriendelijk.
Weet hebben een gat in de muur gemaakt (professioneel) en dit komt de werking ten goede
Als je een koeler en aangenamer huis in de zomer verwacht voldoet de airconditioning prima 2 tot 3 eraf afhankelijk van de ruimte 6 bij 4 iets meer 7 bij 5 is de Max voor goed resultaat
Hoe kleiner des te beter op slaapkamer 4 bij 3 is het zeer goed koelen 3 tot 4 graden eraf en snel zelfs.
Bij 37 tot 39 graden werkt geen airconditioning op wielen perfect dus deze ook niet zeker in de woonkamer.

Conclusie goede koop die ik wel aan kan raden
Maar heb reële verwachtingen.

Groetjes Ray

jorg van dijk 02-06-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi en degelijk apparaat, Redelijk stil.

Door alle postive reviews en advies verkoper overgegaan tot aankoop. Hij doet alles wat gevraagd. goede koeling en redelijk stil (voor zo ver als dit kan met een mobiele airco. Wij slapen er fijn bij,

Pluspunten

• geluid
  • capaciteit voldoende

Minpunten

• slang naar buiten blijft lastig en lengte beperkt

Miepje 24-06-2017 Product paar dagen in bezit

Lekker koel

Tot zover belooft het koele nachten. Om te strijken iig prima temperatuur. Ook het ontvochtigen scheelt al, maakt het al aangenamer.

Pluspunten

• Werkt snel
  • Redelijk stil

Minpunten

• Nog niet ervaren

erikje 24-06-2017 Product paar dagen in bezit

Goede koeling

Apparaat uit de doos gehaald en geïnstalleerd. Slang uit het raam en aangezet. De airco geeft meteen de koeling die je verwacht.

Pluspunten

• Handzaam
  • goede koeling

Miepje 21-06-2017 Product paar dagen in bezit

Lekker koel

Pluspunten

• Werkt snel
  • Redelijk stil

Minpunten

• Nog niet ervaren

Jeroen 06-06-2017 Product paar dagen in bezit

Grote koeler

Hou het hoofd koel met deze verrijdbare airco. Hij maakt flink wat geluid. En je zult iets moeten verzinnen om de warme lucht af te kunnen voeren. Bovendien zit er een ongemakkelijk te hanteren tuitje aan waar je af en toe het water moet laten uitlopen. Grote machine die wel ruimte nodig heeft.

Pluspunten

• doet wat ie moet doen: koelen

Minpunten

• maakt geluid
  • groot apparaat

Evert 06-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

Koelt goed, en redelijk stil

Als tweedekeus gekocht bij coolblue ter vervanging van mijn oude die kapot was gegaan, koelt goed en is redelijk stil.

Pluspunten

• Koelt goed en snel
  • Redelijk stil

Raymond 31-05-2017 Product paar dagen in bezit

Prima Airco

Heb hem vanmiddag binnen gekregen. Aangesloten en in gebruik genomen. Koelt vrij snel en heeft een handige afstandsbediening.

Pluspunten

• Koelt prima
  • Koelt snel
  • Verrijdbaar

Minpunten

• Veel geluid
  • slang naar buiten.