ETNA AO460ZT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AO460ZT op Kieskeurig.nl.

Erik 16-07-2021

Heel erg mooie en goede afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AO460ZT

Heel erg mooie en goede afzuigkap . Ook kun je er eenvoudig een koolstoffilter in draaien (kost weinig geld) zodat je buren of jezelf in de recirculatie stand geen luchtjes ruiken . Tevens is de afzuigkap heel erg eenvoudig te monteren , heeft er standaard al een lamp inzitten die veel licht geeft en het belangrijkste je hoort de afzuigkap amper. Al met al een geweldig goed apparaat die ik iedereen kan aanbevelen.

Pluspunten

• verlichting
  • bijna geen geluid
  • goedkoop
  • eenvoudige montage
  • recirculatie stand aanwezig

Officiele reactie van Atag 19-07-2021

Beste Erik,
Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over deze afzuigkap en hem iedereen aanbeveelt. Wij wensen je veel plezier met je aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA

Marit 08-07-2021

Nette afzuigkap voor mooi prijsje

Geschreven voor: ETNA AO460ZT

Makkelijk om aan te sluiten, verder simpel maar goed werkend. Staat een stuk strakker dan het oude witte ding dat we hadden. Blij mee!

Pluspunten

• Goedkoop
  • Mat zwart
  • Makkelijk te plaatsen

Officiele reactie van Atag 09-07-2021

Beste Marit,

Bedankt voor je review. Het is leuk om te lezen dat je blij bent met je aankoop!
Veel gemak van deze afzuigkap.

Groet Heidi
Webcareteam ETNA

willem 02-05-2020

werkt perfect

Geschreven voor: ETNA AO460ZT

Niet duur, mooi afgewerkt product. Is alleen wat lawaaiig in stand 3. Verder weet ik niets meer te melden over deze afzuigkap. Ben er zeer tevreden mee

Pluspunten

• voldoet naar wens

Minpunten

• in stand 3 iets lawaaig

Officiele reactie van Atag 04-05-2020

Beste Willem,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat deze kap zo naar tevredenheid is.
Veel plezier ervan.
Met vriendelijke groet, Ursula