Siemens iQ500 LC98BIT50 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 LC98BIT50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wouter. 23-06-2022

fijne afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC98BIT50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze afzuigkap nu een week en doet zijn werk goed.
De autofunktie is fijn.
Enige minpunt is dat je de bedieningstoetsen nit in het donker ziet

Johan 13-03-2022

Verlichting display

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC98BIT50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze verlichting intbreekt! Dit is bij het bedienen zeer lastig: je moet een lamp aandoen om de iconen te vinden.
Van een Siemens monteur heb ik begrepen dat voorheen wel een display verlichting was. Waarom is dit verdwenen?

Danny Branderhorst 20-02-2022

Prima wandschouwkap, echter 1 punt van frustratie

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC98BIT50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze reeds een kleine 2 jaar in gebruik. Werkt prima, maar een backlight van het bedienings paneel zou wel zeer wenselijk zijn. Je ziet als het iets wat schemerig word niets meer van de touchbediening. Dus wil je de ingebouwde led spots uitzetten, nou zorg voor voldoende licht want hier zie ik het nauwelijks. Ooit een monteur hier gehad, die zegt het ook, maar kan niets betekenen en vermeld dat dit te maken heeft met energie besparende maatregelen. Ik moest een beetje lachen, bedoel ook geen bouwlamp, maar gewoon een led indicatie/verlichting om een juiste keus te maken welke knop je wilt bedienen.

Harry 04-02-2022

Prima afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC98BIT50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie strakke ,kap mooie filters ,makkelijk schoon te maken alleen de bediening moeilijk af te lezen op het zwarte voorfront .

Maximus 27-01-2022

Very good

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC98BIT50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] The suction works very well together with the recirculation kit. Also the noise is acceptable for the power it has. Overall a very good wall hood.

C. Heuzer 29-11-2021

zeer krachtige en mooie afzuigkap

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC98BIT50

Een mooi en strak vormgegeven afzuigkap met hoge capaciteit. Mooi en stil.
Een minpunt is dat het bedieningspaneel niet is verlicht. In een donkere keuken is het zonder zaklampje niet mogelijk de juiste knop te vinden.

Niels 20-11-2021

Werkt goed

Geschreven voor: Siemens iQ500 LC98BIT50

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Afzuigkap werkt prima. Stil en krachtig genoeg. Echter is de schacht echt aan de korte kant. Daarnaast lijkt er totaal niet nagedacht te zijn over hoe je het regenereerbare recirculatie filter er makkelijk en zonder beschadigingen aan de schouw uit kan halen. Aangezien dit eens per 4 maand moet, had hier best even iets beter over nagedacht kunnen worden. Zeker voor de prijs van het geheel.