Siemens LC98BIT50

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens LC98BIT50 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Brigitte 14-05-2020

Mooie afzuiger

Geschreven voor: Siemens LC98BIT50

Wij hebben tijdens het uitzoeken van onze nieuwe keuken gekozen voor Siemens apparatuur, omdat wij altijd al erg tevreden zijn over Siemens. De afzuigkap doet het ook erg goed hij is gebruiks vriendelijk en door dat hij wifi verbonden is met de kookplaat gaat de afzuigkap automatisch aan als de kookplaat aan gaat. Doordat hij niet zo erg veel geluid produceert vind ik hem ook erg prettig.

Pluspunten

• rustig
  • makkelijk schoon te maken.

Jeroen 13-08-2019

Heel stil!

Geschreven voor: Siemens LC98BIT50

Gekocht omdat deze stil is en een auto functie heeft. De kookplaat is van ATAG, dus communicatie met de afzuiging was geen optie. De auto stand werkt naar behoren, in stand 1 is de afzuiging zeer stil en dat is wat ik wilde. Nooit te veel herrie, alleen als het nodig is. Wegens re circulatie is de 10 minuten doorzuigen na het gebruik dus niet hinderlijk. De verlichting aan zetten in het donker is niet zo makkelijk, ik heb de gebruiksaanwijzing echter nog niet gelezen.

Pluspunten

• Stil
  • Auto functie

Minpunten

• Studioline zonder blacksteel strip

Jeroen 01-12-2019

Gevoeligheid aan moeten passen om het goed te laten werken. De lichtschakelaar is in het donker niet te vinden. Wat mij betreft een misser in het design.

Karin 24-07-2019

Stil en toch goede afzuiging

Geschreven voor: Siemens LC98BIT50

Erg stille en toch hele krachtige afzuigkap. De filters zijn gemakkelijk de reinigen in de vaatwasser% erg stevige afzuigkap.

Pluspunten

• Stil
  • Krachtig afzuigen

Karin 24-07-2019

Heerlijk stil en toch goede afzuiging

Geschreven voor: Siemens LC98BIT50

Fantastisch mooie, stevige afzuigkap. Zuigt goed af en is heel stil. Gemakkelijk filters te vervangen en wassen in de vaatwasser.

Pluspunten

• Stil
  • Goede afzuiging