De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AB791RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Yvon 12-06-2024

Aanrader: mooie en stille afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AB791RVS

Zeer mooie afzuigkap. Vooral het feit dat hij iets minder diep is en is afgewerkt met een zwarte rand. Maakt weinig geluid en heeft goede afzuiging, zelfs als er flink vis wordt gebakken.
Enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat de piep erg luid is op het bedieningspaneel. Afzuigkap wordt niemand wakker van maar van de piep zit iedereen overeind in bed.

Pluspunten

• Minder diep
  • Stil
  • Voldoende afzuiging

Minpunten

• Het gepiep bij bediening

ATAG-Benelux 12-06-2024

Beste Yvon,

Bedankt voor deze mooie reviewscore!
Het doet ons goed dat jij zo tevreden bent met de afzuigkap, het geluidsniveau en de afzuigcapaciteit bevallen jou gelukkig goed. Jouw feedback over de piep van het bedieningspaneel nemen wij mee in de productontwikkeling.

Wij wensen jou heel veel kookplezier!

B de vries 28-05-2024

Bevalt prima

Geschreven voor: ETNA AB791RVS

Doet waar je voor betaald. Tiptoetsen zijn even wennen en ledverlichting is wat anders als normale spots maar prima apparaat

Pluspunten

• Stil
  • Krachting

Minpunten

• Verlichting
  • Tiptoets

ATAG-Benelux 30-05-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat de afzuigkap zijn werk doet. Fijn dat je tevreden bent met de werking van de kap.
We wensen je nog veel plezier van je aankoop!

Kim

t***********@u********* 07-05-2024
Geschreven voor: ETNA AB791RVS

Duidelijke handleiding en installatievoorschrift.
Doet wat hij moet doen, ziet er keurig uit en is vooral stil.
Prima, dik tevreden mee.
ATAG-Benelux 28-05-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review. Fijn dat het gebruiksgemak, mooie design en het geluidsniveau zo goed bevallen.

Wij wensen jou heel veel plezier van de afzuigkap!

Jeroen 11-03-2024

Stille afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AB791RVS

Mijn oude afzuigkap maakte veel te veel lawaai (83 dB op de laagste stand). Deze is heerlijk stil (we meten 30 dB) en zuigt die toch goed af. Verder steekt deze kap niet zo ver naar voren uit, waardoor ik mijn hoofd niet meer stoot.

Pluspunten

• stil
  • steekt niet ver naar voren uit

Minpunten

• ongezellig licht
ATAG-Benelux 28-05-2024

Beste Jeroen,

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review! Het doet ons goed dat jij gekozen hebt voor ETNA en dat het lage geluidsniveau en ook het handige design zo goed bevallen is natuurlijk erg fijn.

Wij wensen jou heel veel plezier van de afzuigkap!