Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AIP790CWIT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Elizabeth 28-01-2024

Top

Geschreven voor: ETNA AIP790CWIT

De manier waarop het weggewerkt kan worden heeft mede de keuze beïnvloed. De standen/mogelijkheden en het uiterlijk de rest.

Beste Elizabeth,

Bedankt voor het schrijven van deze review met dit fantastische cijfer! Fijn om te lezen dat het design en het gebruik van de afzuigkap zo goed bevallen.
We wensen je nog veel plezier van je aankoop!

j***************@l****** 04-12-2023

Aanrader

Geschreven voor: ETNA AIP790CRVS

Mooie producten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Heeft een mooie strakke afwerking. Duidelijk in gebruik.

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat je blij bent de producten en de prijs- kwaliteitsverhouding. Fijn ook dat het design bevalt en dat hij makkelijk in gebruik is.
Bedankt dat je tijd hebt genomen voor het schrijven van deze review en we wensen je nog veel plezier van je aankoop.

R**s@o**k.com 18-09-2023

we zijn tevreden

Geschreven voor: ETNA AIP790CRVS

We hebben een nieuwe keuken gekocht, maar daarbij een eiland met ingebouwde afzuiginstallatie van Etna.
Het is qua prijs - kwaliteit verhouding een van de beste keuzes.
We zijn er zeer tevreden mee.
Er zit een afstandsbediening bij, om op afstand de standen ( harder en zachter ) en verlichting te kunnen bedienen.
Mooie bijkomstigheid is dat je ook geen "vinger afdrukken " ziet op het RVS.
Hij is stil ( zeker op stand 1 ).
De filters zijn makkelijk schoon te maken. ( vaatwasser )

Pluspunten

• stil
  • afstandsbediening wat simpel is

Minpunten

• Pas op voor vingerafdrukken.

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schijven van deze uitgebreide review. Fijn om te lezen dat de prijs- kwaliteitsverhouding goed bevalt en dat je zo tevreden bent. Dat is waar wij het allemaal voor doen.
We wensen je nog veel plezier van je aankoop.

r*******@h********** 30-04-2023

Afzuigkap

Geschreven voor: ETNA AIP790CWIT

Ideaal deze afzuigkap, alleen jammer dat de lampjes na 2 keer aan en uit al kapot zijn. Als goed is komt er een monteur voor.

Pluspunten

• Externe motor

Officiele reactie van Atag 01-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking van de afzuigkap, alleen vervelend dat de verlichting defect is. We gaan ervan uit dat de monteur deze storing spoedig bij u komt oplossen.

Marijke

ruud 18-08-2023

De afzuigkap doet het volledig. Het is heel goed kijken wat er in de handleiding staat om hem te connecten.

ruud 23-07-2023

Een goede beschrijving gehad om te connecten. Maar het is 1 grote flop. Is echt niet te verbinden met de wifi. Dus de lampen zijn niet te dimmen zonder te connecten.

ruud 06-07-2023

Alleen het connecten van de afzuigkap is nog steeds een drama . Uren aan bezig geweest maar het lukt gewoon niet . Het kost wel een paar honderd euro extra helaas!