Siemens LI99SB673

Bekijk alle Afzuigkappen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens LI99SB673 op Kieskeurig.nl.

Janneke 02-12-2017

Fluisterstille afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LI99SB673

Prima apparaat, geweldige afzuiging, zelfs de frituurpan laat geen geur meer na. Als de kap op stand één staat hoor je echt helemaal niets en zou je, als er geen verlichting op zat, vergeten de afzuiging uit te zetten.

Pluspunten

• mooi design
  • stil en een prima afzuiging

Minpunten

• helemaal niet

V Streekstra 07-09-2017

Zeer stil en zuigt zeer goed alles weg

Geschreven voor: Siemens LI99SB673

Eindelijk eens een afzuig systeem dat mee denkt en in kombinatie met onze inductieplaat een geweldige aanwinst
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Gubbels 25-04-2017

Zeer mooi design en goede prestaties

Geschreven voor: Siemens LI99SB673

Ik heb deze enkele dagen geleden gekocht en vandaag gemonteerd in een stand-alone 60 cm brede keukenkast. Een echte eyecatcher.
Motor loopt mooi stil, goed regelbaar, solide kap. Mooi front met simpele en nauwkeurig te bedienen tip toetsen.
Dure kap, maar goed materiaal.
Toch ben ik niet helemaal tevreden.
Twee zaken storen me en ik ga siemens hier nog over bellen en hoop dat de klantenservice me kan helpen.
1. Het vlakscherm ' hangt' nogal in de body waardoor deze zeker 1 cm speling heeft.
Ik wil weten of dit zo hoort of dat er bij montage iets niet goed gegaan is.
2. De uitstekende zijkanten zijn bovenop niet afgewerkt ; als deze onder een ander keukenkastje zouden vallen was er niets aan de hand. Nu is het lelijk met diverse gaten en sleufjes die voor montage doeleinden zijn. Jammer dat er niets bij is om dit te camoufleren.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com