De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens LC91KWP60 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

M.konst 25-01-2022

Prima afzuiging alleen iets te lawaaierig

Geschreven voor: Siemens LC91KWP60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geluid mag iets minder. Zuigt wel goed af.

p**t@l**e.nl 11-01-2022

Stil, sterk en geen geurtjes.

Geschreven voor: Siemens LC91KWP60

Bij onze keukenrenovatie een klassieke Siemens afzuigkap (22 jaar oud) vervangen voor deze beauty.
En hij / zij :0) funtioneert ongelooflijk goed! Absoluut een aanrader.
Peter

Wandschouwkap 05-10-2021

Wandschouwkap

Geschreven voor: Siemens LC91KWP60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voldoet helemaal aan de eisen en past prima in het interieur
De keukenmonteur heeft de kap alleen iets te hoog opgehangen, met alsgevolg dat personen van 1.65 meter net bij de bedieningsknopjes kunnen.

de Sitter 04-05-2021

Fijne afzuiger

Geschreven voor: Siemens LC91KWP60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede afzuiger, zuigt vetluchten goed af. Alleen de knopjes reageren soms niet goed!

a.kooreman 16-02-2021

SUPER MOOI DESIGN

Geschreven voor: Siemens LC91KWP60

Zeer mooie afwerking en prima re-circulatie afzuigkap, zeer krachtige afzuiging door standen tiptoetsschakeling

Minpunten

• verlichting gaat soms wat moeilijk uit (tip toets)

Louis 15-08-2020

super stil, super krachtig, stijlvol

Geschreven voor: Siemens LC91KWP60

Deze afzuigkap maakt zoveel minder geluid dan de vorige, voorheen kon ik tijdens het eten koken, mijn mobiel niet horen, geen gesprek verstaan van iemand achter me. Nu kan ik zelfs een gesprek volgen die in de aangrenzende ruimte plaats vindt. Hij zuigt zo goed af, dat toen ik even de intensief stand ingebruik had, ivm frituren, mijn man kwam zeggen dat de deur naar de hal lastiger dicht gaat door de intensief zuigkracht. Ofwel zorg voor voldoende lucht aanvoer. De prijs is laag, maar deze heeft dan ook geen wifi comunicatie, zoals zijn veel duurdere broertjes. de filters zijn makkelijk te verwijderen, maar het open maken van de klep, is even een handigheidje, de magneetsluiting is best krachtig.
De schuine stand, zorgt ervoor dat je lekker de ruimte hebt om te koken.

Pluspunten

• stil
  • krachtig

Minpunten

• geen wifi

Monique 08-07-2020

Super afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LC91KWP60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds 15 juni in het bezit van deze afzuigkap en super tevreden! Heeft een hele goede afzuig capaciteit! Mooi design en gemakkelijk in gebruik.

Rosalie 09-06-2020

Top afzuigkap!

Geschreven voor: Siemens LC91KWP60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een geweldige afzuigkap! Deze had ik jaren eerder moeten hebben, mn man kan nu buiten ruiken dat ik eten aan het koken ben. De booster functie is ook heel handig!

Namcy 06-04-2020

Matige afbuiging

Geschreven voor: Siemens LC91KWP60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Moet de afzuigkap op hoogste stand zetten anders werkt hij niet naar behoren. Ook hangen er druppels van vocht aan de afzuigkap die in de pannen vallen

John 19-02-2020

Afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LC91KWP60

Prima apparaat, nog nooit zo'n goed apparaat gehad! Werkt ook heel makkelijk en uitstraling is ook heel erg mooi.
Ook familie vind het een mooi apparaat.

Pluspunten

• Werking
  • Afzuiging
  • Uitstraling

Verlichte bediening 02-02-2020

Bedienings verlichting

Geschreven voor: Siemens LC91KWP60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima apparaat, Als ik 's nachts de keuken in loop is het echt zoeken in de het donker om de de verlichting van de afzuigkap aan te zetten..Kleine verbetering zou zijn om de bedieningsknoppen te verlichten, vooral de lichtbediening

afzuigkap 26-11-2019

mooi

Geschreven voor: Siemens LC91KWP60

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] niet meer met je hoofd tegen de afzuigkap, ideaal

petra 25-04-2019

ziet er mooi uit

Geschreven voor: Siemens LC91KWP60

het is een geweldige krachtige afzuigkap zonder afvoer naar buiten echt ideaal geen nare luchtjes in huis door koolstoffilter

Pluspunten

• geen afvoer nodig
  • ziet er heel modern uit

Erik26 11-11-2018

Mooie kap, maar zuigt matig af.

Geschreven voor: Siemens LC91KWP60

De kap ziet er mooi uit, maar de afzuiging is matig en maakt veel geluid.
Wel handig dat deze schuin naar boven loopt, waardoor je niet snel je hoofd stoot.

Hoedt 17-12-2017

mooi design

Geschreven voor: Siemens LC91KWP60

Mooi design ,voldoende kracht ,redelijk stil maar wat is hij mooi!
Geeft aan als de filters verzadigd zijn .dit is dus onmogelijk om te vergeten en dit draagt zeker ook weer bij aan veiligheid.

Pluspunten

• geeft melding wanneer filters vies zijn

Nootje 18-10-2017

Steelt de show in de keuken

Geschreven voor: Siemens LC91KWP60

Een fantastisch apparaat, strak design. Hij is makkelijk in gebruik, eenvoudig schoon te maken en valt enorm op in de keuken door zijn vorm. Wij zijn er verliefd op geworden.

Jicky1959 02-10-2017

Sieraad aan de muur

Geschreven voor: Siemens LC91KWP60

de wandschouwkap is een sieraad aan de muur. Strak, gebruiksgemak, goede afzuiging. Gewoon een topproduct dat in een keuken geweldig staat.