Siemens LB75564 - Reviews

Aansluitwaarde
Kleuren
zilver

MvO 02-12-2015 Product paar dagen in bezit

Prima product en makkelijk schoon te maken. Ook qua geluid een welkome aanvulling voor de keuken. We hebben hem nu bijna 5 jaar en hij doet het nog altijd prima.

Matthea 12-11-2015 Product paar dagen in bezit

Hele mooie strakke afzuigkap met een super afzuigresultaat, makkelijke bediening, mooie lampjes. De afzuigkap is ingebouwd in een schouw en met wat extra geluidsdempingsmateriaal is zelfs op de intensieve stand het geluid beperkt en de afzuiging heel goed.

Visser 25-10-2015 Product paar dagen in bezit

Prima afzuig unit. Goede zuigwerking ook bij laagste meest stille stand. Simpele bediening door soepele schuifschakelaar
Een aanrader voor in uw schouw

M van Geffen 02-10-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer tevreden over deze afzuigunit mooi geïntrigeerd in de schouw, goede afzuiging, weinig db en gemakkelijk te reinigen.

Marten 01-09-2015 Product paar dagen in bezit

We hebben dit apparaat nu 3 jaar. Prima apparaat. Geeft weinig herrie in stand 1 en 2. Na het koken hebben we geen last van etensgeurtjes. Kortom de afzuigkap doet wat het moet doen.

Daan 28-07-2015 Product half jaar in bezit

Mooie krachtige traploze afzuiging. Goed licht en voldoende breed. Afzuigroosters makkelijk te verwijderen en in de afwasmachine te reinigen.Mooie krachtige traploze afzuiging. Goed licht en voldoende breed. Afzuigroosters makkelijk te verwijderen en in de afwasmachine te reinigen.

Martin Keur 07-07-2015 Product paar dagen in bezit

Deze afzuigkap is hetzelfde als de iets duurder geprijsde Bosch DHL755b.
Deze gekozen ivm zelfde diepte als bovenkastje en goede reviewcijfer. 3 standen en een turbo, zuigkracht is goed op stand 2 en hoger (2 motoren met plastic ventilatorbladen).
Geluidproductie is verrassend zacht op stand 1 t/m 3, turbo stand zuigt dubbel zo hard als 3e maar geeft dan wel lawaai natuurlijk. Deze stand is volgens mij niet nodig.

Prima product, maar mijn indruk is dat de 2 alu roosters(filters) fragiel aanvoelen. Het gaas en de aluminium omlijsting voelen beide niet stug genoeg aan, dus voorzichtig mee omgaan lijkt mij.

romeolima 28-06-2015 Product paar weken in bezit

Deze zeer krachtige maar toch stille afzuigkap, paste mooi in de schouw boven onze nieuwe keuken.
De afzuigkap heeft een grote slangdiameter waardoor je ook niet veel hoort via het gat in de buitenmuur.
De roosters zijn makkelijk schoon te houden.

StudioCorP 20-06-2015 Product jaar of meer in bezit

Deze afzuigkap functioneert (met een afvoerleiding van voldoende diameter) prima. Het geluidsniveau is aanvaardbaar. De bediening is eenvoudig en de losse onderdelen (filters) passen goed in de (Siemens) afwasmachine en zijn weer eenvoudig terug te plaatsen.

vdbeek63 11-06-2015 Product maand in bezit

Krachtige afzuiger die makkelijk schoon te maken is. Door het design ook makkelijk en mooi weg te werken.

Elke L. 03-06-2015 Product paar dagen in bezit

Het apparaat pas in huis maar hij ziet er goed uit, zuigt goed af en de verlichting is mooi.
Hopelijk blijven we tevreden!

Scherpenisse1958 02-06-2015 Product jaar of meer in bezit

Prima apparaat, zuigt en goed maakt weinig lawaai in vergelijking met de afzuigkappen die wij hiervoor hadden.

Kristiaan Kielman 22-03-2015 Product maand in bezit

Het gebruiksgemak is groot. met een schuif regel je de afzuigsterkte. De verlichting in de afzuigunit is ruim voldoende. De metalen vetfilters zijn afwasbaar (in de vaatwasser). het verwijderen en terugplaatsen van de filters is kinderlijk eenvoudig.
Het apparaat oogt zeer degelijk.
Wat betreft duurzaamheid zal het machien zich nog moeten bewijzen. De vorige Siemens afzuigunit het met met zeer intensief gebruik ruim 11 jaar bij ons uitgehouden.