ETNA AB160RVS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AB160RVS op Kieskeurig.nl.

5,5

Joanna 26-09-2021

Veel herrie

Geschreven voor: ETNA AB160RVS

Ik heb eerder de bredere versie gehad. Die was best gehorig maar dit model overtreft alles. De afzuigkap werkt goed alleen in de laagste stand. Deze stand kan je gebruiken voor het opwarmen maar niet voor het koken. Elke hogere stand maakt zo veel herrie dat dit niet houdbaar is. Zeker bij het schakelen van laag naar hoger of andersom heb ik het gevoel dat F15 langs mij aanvliegt. Vanaf de tweede stand omhoog maakt de motor zo veel resonantie geluid dat je niet anders wil dan deze uit te zetten. Volgens mij is de motor zeer slecht uitgebalanceerd.

Pluspunten

• mooi
  • compact

Minpunten

• geluid
  • trillingen
  • extra trillingen+herrie bij overschakelen

Officiele reactie van Atag 28-09-2021

Beste Joanna,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat je zo teleurgesteld bent over het geluid van de afzuigkap.

Het overmatig produceren van geluid kan te maken hebben met de installatie van de afzuigkap. Belangrijke punten, bij een afzuigkap met afvoer naar buiten, zijn; een te kleine diameter van de afvoer, het afvoerkanaal is te lang of telt te veel bochten. Als vuistregel geldt dat het afvoerkanaal maximaal 5 meter lang mag zijn. Elke bocht in het kanaal komt overeen met 1 meter lengte.

Nogmaals wij betreuren het zeer als een klant niet tevreden is. Wanneer aan de installatie voorschriften is voldaan zouden wij graag met je in contact komen. Zou je hiervoor adres/contactgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Rob Vente 20-02-2021

Mooi vorm gegeven afzuigkap voor een mooie prijs

Geschreven voor: ETNA AB160RVS

Mooi vormgegeven afzuigkap, als eerste de revieuws gelezen, en wat me opviel dat de afzuigkap stil was, en dat de prijs/ kwaliteits verhouding zeer goed was.
Daardoor de AB160RVS besteld, en geen minuut spijt van gehad.

Pluspunten

• Vorm
  • Stevige omhuizing

Minpunten

• Niet kunnen vinden

Officiele reactie van Atag 22-02-2021

Beste Rob,

Bedankt voor het nemen van de moeite om deze mooie review te plaatsen. Het doet ons goed te lezen dat deze afzuigkap helemaal naar wens is. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Veel plezier van deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA