De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AB160RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

r********@q********** 15-12-2023

Geschreven voor: ETNA AB160RVS

De afzuigkap doet het goed. Hij doet wat hij doen moet. Wel hard geluid. Dus snel uitzetten als het klaar is.

Pluspunten

• Doet het verder goed

Minpunten

• Veel geluid

webcare-7 15-12-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling.

Het geluidsniveau is van meerdere factoren afhankelijk.
Bij bijvoorbeeld het gebruik van een lange weg naar buiten en bij het gebruik van koolstoffilters ontstaat meer weerstand. Hierdoor zal de kap ook meer geluid maken.

Mocht je twijfelen dan mag je een geluidsfragment sturen naar webcare@atagbenelux.com. Ook ontvangen we in dat bericht graag je contact- en adresgegevens en een kopie van deze review. We kijken dan graag met je mee!

Suzan

j*********@l****** 29-08-2023

Prima prijs kwaliteit

Geschreven voor: ETNA AB160RVS

Strak design. Betaalbaar. Heeft verschillende standen waardoor je het lawaai beperkt kan houden. De lichten werken goed.
Doet wat het moet doen.
Kundig geïnstalleerd door een installateur.

Pluspunten

• Strak design
  • Verschillende standen
  • Goed licht

Minpunten

• Groot
  • Moeilijk zelf te installeren

Officiele reactie van Atag 30-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat de nieuwe afzuigkap je zo goed bevalt!
Het installeren was even een werkje, maar de installateur heeft dit gelukkig kundig gedaan. Nu kan je gaan genieten van het mooie design 😊

Bedankt voor jouw leuke beoordeling. We wensen je heel veel plezier toe van de afzuigkap!

Suzan

d********@g******** 28-07-2022

Kies voor Etna en er gaat een wereld voor je open

Geschreven voor: ETNA AB160RVS

Ik heb enkele jaren een keuken gekocht, met daarin opgenomen de Etna afzuigkap, vaatwasser, Oven/magnetron. en vorige week een Etna inbouw vriezer / koeler.

De inbouw vriezer en koeler is een openbaring, prachtig uitgevoerd, vrijwel geluidloos en voorzien van zinvolle futures.
Ook voor dat toestel heb ik mij opgegeven voor de verlengde garantie.

De Etna producten voloen ook na jaren probleemloos. Af en toe denk ik Hoe mooi zou het zijn als relaties ook het Etna kwaliteits niveau zouden bereiken.

Een tevreden Etna gebruiker Jan Doorn Zeewolde.

Pluspunten

• Zie de overige genoeme apparatuur

Officiele reactie van Atag 29-07-2022

Beste Jan,

Wat een fantastische review, bedankt!
Dit is waar wij het iedere dag weer voor doen, tevreden klanten.
Ontzettend fijn dat jij zo blij bent met jouw apparatuur!

Wij wensen jou nog heel vaal jaren kookplezier.

Ellen

Ad 21-05-2022

Prima inductie kookplaat

Geschreven voor: ETNA AB160RVS

De Etna inductie kookplaat is betrouwbaar, gemakkelijk in gebruik en mooi design.

Pluspunten

• Betrouwbaar

Officiele reactie van Atag 23-05-2022

Beste Ad,

Hartelijk bedankt voor deze fantastische 10!
Wat fijn dat de kookplaat zo goed bevalt.
Leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent met de betrouwbaarheid, eenvoudige bediening en mooie design.

Wij wensen jou nog heel veel kookplezier toe;

Ellen

Vinc. 21-04-2022

Prima kap!

Geschreven voor: ETNA AB160RVS

Dit is een prima eenvoudige kap met alle benodigde functionaliteiten. Goed schoon te maken en stil in het gebruik.

Pluspunten

• stil
  • Goed schoon te maken

Officiele reactie van Atag 22-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat u tevreden bent met de werking van de afzuigkap.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Marijke Webcareteam ETNA

Fam.Geerts 01-12-2021

Een aanrader

Geschreven voor: ETNA AB160RVS

Dit product past uitstekend bij onze nieuwe keuken. Deze afzuigkap doet wat hij moet doen. Geen ingewikkelde bediening, maar gewone makkelijk te bedienen drukknopjes. Geluidsniveau is wat je van een 3 snelheden afzuiging kan verwachten.
Kortom wij zijn er uiterst tevreden mee.

Pluspunten

• Niet te grote afmetingen
  • Drukknopbediening

Minpunten

• Geluidsniveau bij maximum afzuiging

Officiele reactie van Atag 02-12-2021

Beste familie Geerts,
​​Bedankt voor uw review. Fijn te lezen dat u zo tevreden bent over de afzuigkap en deze uitstekend past in uw nieuwe keuken. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA

Wilco 10-11-2021

terugslagklep te licht,verder goede kap

Geschreven voor: ETNA AB160RVS

Afzuigkap werkt prima,maar de terugslagklep is zo licht, dat als we een deur van onze kamer open doen of er staat ook maar een klein beetje wind, hij begint te klapperen. Onze vorige Etna afzuigkap deed dat 13 jaar lang niet.Mede hierdoor krijgen we waarschijnlijk ook de kookluchten van de buren in onze keuken,die via de spouwmuur de pijp in trekken.
Ik moet er wel bij vertellen dat de in 2017 gekeurd is voor vertrek uit de fabriek en dus 4-5 jaar op de plank heeft gelegen bij de leverancier.Weet dus niet of het een verouderde versie is.

Pluspunten

• goede afzuiging
  • redelijke prijs

Minpunten

• te lichte terugslagklep

Officiele reactie van Atag 11-11-2021

Beste Wilco,

Bedankt voor je bericht. Wat fijn dat deze afzuigkap in de basis goed bevalt maar uiteraard is het vervelend als de terugslagklep bij het minste of geringste begint te klapperen. Wellicht is er nog een oplossing door een andere soort terugslagklep te plaatsen? Wij adviseren je hierover te laten informeren door je installateur.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Joanna 26-09-2021

Veel herrie

Geschreven voor: ETNA AB160RVS

Ik heb eerder de bredere versie gehad. Die was best gehorig maar dit model overtreft alles. De afzuigkap werkt goed alleen in de laagste stand. Deze stand kan je gebruiken voor het opwarmen maar niet voor het koken. Elke hogere stand maakt zo veel herrie dat dit niet houdbaar is. Zeker bij het schakelen van laag naar hoger of andersom heb ik het gevoel dat F15 langs mij aanvliegt. Vanaf de tweede stand omhoog maakt de motor zo veel resonantie geluid dat je niet anders wil dan deze uit te zetten. Volgens mij is de motor zeer slecht uitgebalanceerd.

Pluspunten

• mooi
  • compact

Minpunten

• geluid
  • trillingen
  • extra trillingen+herrie bij overschakelen

Officiele reactie van Atag 28-09-2021

Beste Joanna,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat je zo teleurgesteld bent over het geluid van de afzuigkap.

Het overmatig produceren van geluid kan te maken hebben met de installatie van de afzuigkap. Belangrijke punten, bij een afzuigkap met afvoer naar buiten, zijn; een te kleine diameter van de afvoer, het afvoerkanaal is te lang of telt te veel bochten. Als vuistregel geldt dat het afvoerkanaal maximaal 5 meter lang mag zijn. Elke bocht in het kanaal komt overeen met 1 meter lengte.

Nogmaals wij betreuren het zeer als een klant niet tevreden is. Wanneer aan de installatie voorschriften is voldaan zouden wij graag met je in contact komen. Zou je hiervoor adres/contactgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Rob Vente 20-02-2021

Mooi vorm gegeven afzuigkap voor een mooie prijs

Geschreven voor: ETNA AB160RVS

Mooi vormgegeven afzuigkap, als eerste de revieuws gelezen, en wat me opviel dat de afzuigkap stil was, en dat de prijs/ kwaliteits verhouding zeer goed was.
Daardoor de AB160RVS besteld, en geen minuut spijt van gehad.

Pluspunten

• Vorm
  • Prijs
  • Stevige omhuizing
  • Geluid

Minpunten

• Niet kunnen vinden

Officiele reactie van Atag 22-02-2021

Beste Rob,

Bedankt voor het nemen van de moeite om deze mooie review te plaatsen. Het doet ons goed te lezen dat deze afzuigkap helemaal naar wens is. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Veel plezier van deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA