De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens LB78574 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jj&nv 20-05-2022

Voldoet aan de verwachting

Geschreven voor: Siemens LB78574

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Maakt wel meer geluid als dat ik verwacht had

Martie 18-01-2022

gewoon het werk doen, geurtjes minimaliseren

Geschreven voor: Siemens LB78574

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een mooie afzuigunit passend in de schouw. Super licht, voldoende capaciteit indien echt nodig, maar meestal op halve kracht omdat dit voldoende is.
Eenvoudig schoon te maken en een leuk disign die neutraal opvallend aanwezig is

Richard 01-01-2022

Doet wat hij moet doen.

Geschreven voor: Siemens LB78574

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet wat hij moet doen, maar maakt wel een hoop geluid.

Caroline 15-10-2021

luidruchtig

Geschreven voor: Siemens LB78574

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] zuigt goed af maar luidruchtig. Mijn oude van 30 jaar oud maakte minder lawaai

Peter 01-08-2021

Goede afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LB78574

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij maakt wel meer herrie als we gewend zijn maar functioneert goed.

ElCee 06-01-2021

Net Appraat - Zeer stil

Geschreven voor: Siemens LB78574

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gekozen voor inbouw afzuigkap, om deze in te bouwen in de schouw. Past mooier bij de keuken. Zeer stil en doet zijn werk erg goed.

Zelfs bij bakken en braden ( In ons huishouden wordt er nogal wat afgekookt en gebakken )

Geen nare luchtjes oid in huis ( ondanks de open keuken )

Wij hebben deze wel zo ingebouwd dat deze naar buiten blaast ( Gat naar buiten )

Jeroen 13-06-2020

Prima

Geschreven voor: Siemens LB78574

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne afzuigkap, geen overmatig geluid en goed schoon te houden. Enige nadeel vinden wij dat er geen timer op zit (bij onze oude afzagkap kon je op de timer klikken waarna hij na 10 minuten vanzelf uit ging).

Anoniem 24-03-2020

makkelijk

Geschreven voor: Siemens LB78574

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijke bediening en een uitstekende functie.
Goede zuigkracht

Naam in gebruik 16-05-2019

Bizar slechte manier van inbouwen

Geschreven voor: Siemens LB78574

Bijzondere manier van inbouwen. Je moet de afzuigkap voor een groot deel uit elkaar halen. En als deze is ingebouwd van de zijkant er weer een paar schroeven in draaien?!? Kan ook vanbinnen uit staat er dan nog in de montagehandleiding bij, maar dat is totale onzin. Verder kans op een rammelend klepje in de pijp bij bv. wind in de afvoerbuis.
Goedkope manier van afwerken, rvs is zo dun dat het net niet doorzakt. Zuigt verder wel ok, maar dat is voor een afzuigkap niet zo bijzonder.

Rob Geurts 26-09-2017

Prachtige looks, eenvoudige bediening lelijk licht

Geschreven voor: Siemens LB78574

Mooie afzuigkap. Eenvoudig in onderhoud en bediening. De ingebouwde LED lampen zijn kil van kleur en geven weinig licht. De afzuigkap is niet super stil. Ik had gehoopt dat deze in de zachtste stand wat stiller zou zijn. De installatie in mijn situatie is optimaal, daar ligt het niet aan.

kokkini 22-05-2017

Afzuiger moet zijn werk doen

Geschreven voor: Siemens LB78574

Bij een grotere gas-op-glas kookplaat hoort ook een grotere afzuigunit niet zichtbaar maar moet zijn werk doen afzuigen! en dat deze perfect

Ad48 13-12-2015

uitstekende kwaliteit

Geschreven voor: Siemens LB78574

Onlangs gekocht en zelf ingebouwd, in het gebruik zeer eenvoudig. de mate van afzuiging is boven verwachting. ook het design is van hoge kwaliteit . kortom zeer tevreden met dit product