Siemens LC98BA572 - Reviews

Kleuren
roestvrijstaal

Marjolein 05-09-2016 Product paar weken in bezit

Stijlvol, krachtig en stil

Een stijlvol, krachtig en stille machine.
Doet zijn werk zeer goed.
Bediening is zeer gebruiksvriendelijk.
Led verlichting is super!

RJF 14-08-2016 Product paar maanden in bezit

Mooi design

Erg mooie kap. Mooi strak en zonder zichtbare knoppen. Alles touch. De verlichting is erg mooi en helder. Dit is zeer fijn tijdens het koken. Het licht gaat dimmend aan en uit. De kap maakt wel aardig wat geluid maar dat hou je altijd natuurlijk met luchtverplaatsing. De capaciteit is zeer goed.

Pluspunten

• design
  • verlichting

nutstree 11-08-2016 Product paar weken in bezit

Krachtige stijlvolle afzuiging

Een robuust uiterlijk met een stijlvolle rand waarin touchbediening verwerkt zit. Hiermee is de afzuiging een subtiele eyecatcher voor de keuken.

De afzuigkap heeft een flinke afzuig capaciteit. Voor normaal gebruik voldoet stand 2, die dan op een zacht volume zijn werk doet. Is er echt meer power nodig dan kan stand 3 of zelfs de intensieve standen de afzuigkracht flink doen toenemen.

De filters zijn tevens goed schoon te maken door eenvoudige verwijdering van de filters.

Het apparaat voldoet daarmee aan al onze verwachtingen. Het enige minpunt zijn de scherpe hoeken. Hoewel stijlvol ook pijnlijk... maar dat heb je snel geleerd.

Pluspunten

• krachtige afzuiging
  • stijlvol
  • geluidsarme normaalstan

Minpunten

• hoeken net te scherp

mevr L 03-12-2015 Product paar dagen in bezit

ziet er mooi uit, geeft aan wanneer de filters schoon gemaakt moeten worden (duurt wel een paar uur voor ze echt droog zijn), goed licht, eenvoudige bediening met tiptoetsen, handige boostfunctie

Borghouts 17-09-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb voor de Siemens LC98BA572 gekozen vanwege het mooie strakke en innovatieve design. De tiptoetsen werken zeer direct. De energiezuinige motor en dimbare ledverlichting geven voldoende licht op de kookplaat en helpen mee aan een stukje duurzaamheid. Ik ben er tot nu toe zeer tevreden over.

zoutedropjes 08-09-2015 Product paar dagen in bezit

Fijn apparaat in de bediening en heel stil met 125 mm buis goede prijs online kunnen krijgen zeker een aanrader

Steven2015 30-04-2015 Product maand in bezit

Hebben deze afzuigkap nu dagelijks in gebruik en bevalt prima.
Wij hebben een open keuken aan de huiskamer en in de hoogste ventilatiestand vinden wij het afzuig geluid prima, daarna schakelt de afzuigkap weer terug naar normale afzuiging en dan is de kap uiteraard nog stiller.
Verder hebben wij geen afzuigkap naar buiten en dus een recirculatie kap en vooralsnog ervaren wij geen hinderlijke kooklucht tijdens en na het koken.
We moeten nog gaan ervaren wanneer de filters verzadigd zijn en wat de periodieke vervanging met ons gebruik gaat worden (is toch een soort abonnement).
Wij hebben niet gekozen voor een extra clean air filter, vooral vanwege de extra (optische) verbreding bovenaan de afzuig ombouw.
Zoals boven omschreven doet de kap zijn werk meer dan goed.
Dus geen minpunten.
Over afzuigkappen in het algemeen in onze vorige woning had de afzuigkap een afstandbediening.
Je denkt bijzonder overbodige luxe, maar ik mis deze nu toch wel.

Arthur79 04-03-2015 Product paar dagen in bezit

Mooi stijlvol disign apparaat van goede kwaliteit. Werkt perfect en is tevens erg stil. Mooie en goede led verlichting. Erg blij mee!