Siemens LF98BE542

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens LF98BE542 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Johan 01-04-2017

Mooie uitstraling en goede werking!

Geschreven voor: Siemens LF98BE542

De eilandschouw heeft een mooie uitstraling en een goede werking. Dimbare ledverlichting maakt het af. Topproduct!

Pluspunten

• dimbare ledverlichting

Minpunten

• geen

Lian 04-01-2017

goede zuigkracht, makkelijk schoon te houden

Geschreven voor: Siemens LF98BE542

Deze afzuigkap heeft een zeer goede zuigkracht, welke te verdelen is over 5 standen. Daardoor stinkt het vrijwel nooit in de keuken. De filters zijn erg makkelijk te verwijderen en kunnen schoongemaakt worden in de vaatwasser. De ledverlichting geeft veel licht af, waardoor je alles goed kunt zien, ook als je verder geen verlichting aan hebt in de keuken.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • filters zijn makkelijk te verwijderen
  • goede ledverlichting
  • filters makkelijk schoon in vaatwasser

Minpunten

• n.v.t.

Yves C 04-08-2016

Degelijke krachtige afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LF98BE542

Een mooie RVS afzuigkap met slanke afzuig-unit, 3 standen voor normale afzuiging, en tevens ook 2 powerstanden voor extra krachtige afzuiging. De kap heeft 4 led spotjes ter heldere verlichting van het kookgebied.
De kooklucht krijgt geen kans om zich in de keuken te verspreiden, de afzuigkap zuigt met gemak alles weg, zonder hinderlijk geluid.
Kortom, een prima apparaat!

Arie van Dijk 17-06-2016

Prima afzuigkap

Geschreven voor: Siemens LF98BE542

We hebben een schiereiland in de keuken en daarom voor een recirculatiekap gekozen. We zijn erg blij met deze afzuigkap. Redelijk stil en vooral de lucht is erg schoon!
Het is ook prettig dat hij aangeeft wanneer hij moet worden gereinigd.

Michel 02-12-2015
Geschreven voor: Siemens LF98BE542

Een makkelijk apparaat om te bedienen en een zeer strak design wat aansluit bij onze keuken. Samen met de andere apparaten van Siemens maakt dat onze keuken af.

Cindy 05-11-2015
Geschreven voor: Siemens LF98BE542

Mooie vormgeving, maakt wel enigsinds veel geluid. Ook verwacht je met huidige technologieen dat minder elektriciteit gebruikt wordt voor luchtafvoer in deze tijd

jerry 16-10-2015
Geschreven voor: Siemens LF98BE542

Werking is zeer goed met niet te veel geluid. Tevens is het heel makkelijk te bedienen aangezien er maar 4 knopen op zitten!
Voor ons kookeiland geeft de afzuigkap met zijn 4 lichtpunten genoeg licht om het hele eiland te voorzien van licht

AS 07-09-2015
Geschreven voor: Siemens LF98BE542

mooie schouwkap, hangt voor het (hoge) raam, prima oplossing. Stil, krachtige motor, werkt ook prima met recirculatie filters

Marco 26-08-2015
Geschreven voor: Siemens LF98BE542

Sterke afzuiging en geeft geen geur. Verlichting heeft twee standen en verloopt met een soort dim effect.

E. de Boone 14-07-2015
Geschreven voor: Siemens LF98BE542

Tot nu ben ik zeer tevreden over het apparaat, hoewel ik dit pas enkele dagen in gebruik heb. Geluidsarm en prima afzuigend.

chantal k. 13-06-2015
Geschreven voor: Siemens LF98BE542

De roosters zijn makkelijk eruit te halen en schoon te maken. De afzuigkap heeft meerdere standen die goed werken. Verder is de kap makkelijk in gebruik en duidelijk

Miranda123456 09-06-2015
Geschreven voor: Siemens LF98BE542

Mooie dimbare LED-verlichting en gemakkelijke bediening. Het maakt niet veel geluid. Energiebewust: na x aantal minuten op stand intensief gaat deze automatisch naar stand 3.

Annemiek Diender 25-02-2015
Geschreven voor: Siemens LF98BE542

Wij zijn erg tevreden over de kap. Hij zuigt goed af en de verlichting is erg mooi. Ook het design is erg mooi.