Siemens LC78BA542 - Reviews

410 m³/h
Aansluitwaarde
Kleuren
roestvrijstaal

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

germ 31-10-2017

Strak en heel functioneel

Een zeer fraai vorm gegeven afzuigkap, slank en strak. Past perfect bij onze andere Siemens-apparaten - blauw lichtje om aan t geven dat de afzuigkap aan staat. Helder licht. Meerdere snelheden en afzuigsterkten in te stellen.
Gemakkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Mooi!
  • Meerdere instelmogelijkheden
  • "turbo"-stand
  • gemakkelijk schoon te maken

Selma 06-09-2017

Mooie afzuigkap

Deze mooi vormgegeven afzuigkap staat prachtig in onze nieuwe keuken. We zijn er dan ook heel tevreden mee. De werking is prima, het geluid valt wel wat tegen op de hoogste standen.

chefkok Ewow 24-02-2017

prima afzuigkap

mooie ledverlichting die tevens te dimmen is, verder niet luid en mooi afgewerkt en simpel schoon te maken. niets mis mee

Pluspunten

• led dimmen
  • stil

Fenc 16-08-2016

Goede afzuigcapacteit en een mooi design.

Sinds 2 weken in gebruik en ondanks de voor het oog klein apparaat zuigt het prima af. De afvoer gaat bij ons direct naar boven, de buitenlucht in. Alle kookluchtjes zijn in een korte tijd de keuken uit.

fabulousssfabb 04-05-2016

Afzuiger!

Prima afzuiger, verschillende standen zijn perfect, vooral de intensief standen. Het led-licht is ook heerlijk en dat daar een domfunctie op zit is perfect.. Dat wist ik van te voren niet maar na de gebruiksaanwijzing te lezen kwam ik daar achter! Ik ben tevreden! ook dat de roosters zijn afgedekt met een rvs plaat, ziet dit er veel mooier uit dan van die 'vieze' roosters die je meestal heb. Het schoonmaken is ook een makkie, even en een bak water leggen of in de vaatwasser. Ik ben zeer tevreden, om omdat ik 5 apparaten van Siemens wilde is de afzuigen met de bijpassende kookplaat en combi-magnetron een echte winnaar.

Hendrika 05-04-2016

Zeer tevreden!

De wandschouwkap is pas een week in gebruik, maar heeft zijn diensten al heel goed bewezen. Tot dusverre hadden we een afzuigkap die de lucht direct naar buiten afvoerde, een tweede gat in de muur wilden we beslist niet, dus bleef een recirculatiekap over, waarbij op plafondhoogte een clean-air unit is gemonteerd, iets breder dan de schacht, die de verbinding vormt met de wandschouwkap. De bovenzijde van deze air-clean unit is open, dus er is alle kans dat het restant van de 99% gezuiverde lucht alsnog voor aanslag op het plafond zorgt (dat is onze verwachting en dat wordt namens de adviseur tegengesproken.

AmJ 15-08-2015

afzuigkap met een mooi design, de motor maakt niet al te veel lawaai en het is ook leuk meegenomen dat je de ledverlichting kunt dimmen.

ray38 04-01-2015

Mooie slanke wandschouw. led verlichting is fel genoeg.
zeer nette afwerking van het geheel.
geen spijt van deze aankoop

Eddie1483 02-12-2014

Ik vind het zeer mooi en gebruiksvriendelijk apparaat.
Hij past heel goed in onze nieuwe keuken.
Het apparaat heeft veel verschillende standen, wat het gebruiksgemak ten goed komt.
Ook heeft het een mooie led verlichting en is het makkelijk schoon te maken.
Kortom een fantastische aanwinst in onze keuken.