AEG DVE5971HB - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de AEG DVE5971HB op Kieskeurig.nl.

hendrik 17-04-2021

Design afzuigkap

Geschreven voor: AEG DVE5971HB

een ideaal apparaat voor in de keuken en helemaal omdat het samen werkt met de AEG inductie plaat helemaal top zou zeggen mensen kijk niet verder maar neem dit voor in u keuken dan bent u zeker van een goede keus en top materiaal

Sherba 23-03-2021

Mooie afzuigkap

Geschreven voor: AEG DVE5971HB

Mooie afzuigkappen handige functies. Met name de automatische koppeling met inductiekookplaat is erg handig. Snelheid en verlichting past zich automatisch aan. De duurdere high performers filter erbij genomen. Prima filtering en makkelijk in onderhoud. Tevreden klant

Jean-Pierre 21-03-2021

Mooie afzuigkap, enkele kleine ontwerpfoutjes

Geschreven voor: AEG DVE5971HB

We hebben dit product gekocht om gewoon normaal boven de pannen te kunnen staan zonder je hoofd te stoten aan een afzuigkap. We hebben een afzuigkap met een directe afvoer naar buiten, met ongeveer 1 meter pijp. Het is een mooie en goed werkende afzuigkap.
het materiaal van de filters is vrij dun uitgevoerd en breekt snel af. Olie condenseert op de motor in de afzuigkap en dat moet heel regelmatig schoongemaakt worden anders vind je de olie op de kookplaat.

Pluspunten

• Ontwerp
  • bedieningsgemak
  • verlichting
  • filters kunnen er makkelijk uit
  • filters passen in de vaatwasser

Minpunten

• ventilator schakelt regelmatig terug in snelheid
  • de bevestiging v/d filters zijn zwak en breken af
  • Olie slaat neer op de motor in afzuigkap

Linda 04-03-2021

Top afzuiger

Geschreven voor: AEG DVE5971HB

Mooie afzuiger koppeld goed met de inductiekookplaat. Ziet er mooi strak uit. En heeft een goede afzuiging.

Tim 15-02-2021

Prachtig product

Geschreven voor: AEG DVE5971HB

Heel fijne afzuigkap met een strak design. Goed schoon te maken en gebruiksvriendelijk. Krachtig ingebouwde motor die goed kan afzuigen. Ik raad dit product zeker aan.

Wendy 13-02-2021

Topper!

Geschreven voor: AEG DVE5971HB

Wat een fijne afzuigkap. Grote verrassing was dat hij communiceert met de kookplaat en daardoor automatisch aan en uit gaat. Echt heel fijn. Scheelt veel poetswerk van vette vingers :-)

Rene 09-02-2021

Mooi design

Geschreven voor: AEG DVE5971HB

Mooie afzuigkap werkt perfect met de kookplaat. hub2hood, alleen wat meer geluid dan bij een afzuigkap met afvoerbuis.

Nien 20-11-2020

Top afzuigkap

Geschreven voor: AEG DVE5971HB

Hele fijne afzuigkap met hub to hood functie. Heel erg handig! Afzuigkap communiceert als het ware met de kookplaat. Geweldig!

Moshe 04-11-2020

Waanzinnig goed!

Geschreven voor: AEG DVE5971HB

Hartstikke mooie vorm zeer simpele bediening, wij hadden de bijbehorende kookplaat, dus als de kookplaat aangaat, dan sprint de afzuig ook direct aan. We gaan hem komende tijd nog uitgebreider testen!

André 02-11-2020

Wat een rust!

Geschreven voor: AEG DVE5971HB

Wij hebben dit product gekocht i.c.m. een kookplaat welke hub2hood heeft.
Doe je de kookplaat aan dan gaat de schouwkap ook aan. Eerst alleen de verlichting maar wanneer je gaat koken regelt hub2hood de rest.
Ik moet zeggen dat dit uitermate goed werkt. Geen omkijken meer aan!
Zelfs op de hoogste stand geeft de afzuiging weinig geluid, minder dan verwacht.
De combinatie met een kookplaat kost wel geld maar daar krijg je rust voor terug. Maar laten we eerlijk zijn koken doe je best wel vaak per week... Wij wel in ieder geval.
Wij zijn erg tevreden met de aankoop, mede door de hub2hood combi.