Philips SRP3004/10 - Reviews

Uitzendsignaal
IR

6,3

CHuijs 08-02-2016 Product paar dagen in bezit

Deze universele afstandsbediening werkt voor mij prima ter vervaning van mijn 8 jaar oude afstandsbediening voor de TV (ook 8 jaar oud) waarvan een paar veel gebruikte knoppen het niet goed meer deden. Simpel te installeren en heeft bijna alle functies als de originele afstandsbediening. Perfekt en voor € 12,99 gekocht bij Blokker.

rbe049 12-09-2015 Product paar dagen in bezit

Toestel is alleen geschikt voor TV's van na 2012. Anders werkt het niet. Wordt niet op de verpakking van Philips kenbaar gemaakt wat niet echt clientvriendelijk is.

superwop 10-08-2011 Product paar dagen in bezit

5,7
Deze afstandsbediening werkt wel op de huidige samsung televisie, maar niet op de set top box van samsung, die ik een half jaar geleden gekocht heb, waarschijnlijk omdat deze te nieuw is, conclusie: afstandsbediening werkt niet op de nieuwe generatie set top boxen voor de digitale tv. Dus niet kopen s.v.p.

hyatt 26-05-2011 Product paar dagen in bezit

Heb na lang zoeken voor mijn oude philips tv deze afstandsbediening gekocht, perfekt. Hij werkt zo goed, dat ik gelijk een 2e erbij heb gekocht.
Ligt prettig in de hand en voor de prijs € 9,95 bij Blokker geen prijs.

Yvonne Vo 02-11-2010 Product paar dagen in bezit

Ik moet zeggen dat ik lang gezocht heb naar een goede universele afstandsbediening ( ik heb al 2 afstandsbedieningen versleten voor mijn Sony TV) 1 orginele en 1 universele. Hij doet praktisch alles wat hij moet doen met uitzondering van picture in picture en omzetten naar mijn video kanaal en dvd kanaal lukt nog niet. Ik gebruik hem zelf alleen voor de tv maar op mijn sony DVD functioneert hij ook prima. Voor deze prijs 10 euro bij blokker zeker een aanrader. Hij voelt degelijk aan en heeft een stootrand zodat hij niet zo snel kapot gaat. Dit is bij kinderen zeker aan te bevelen. Mijn ouders hebben hem zeker al 2 jaar en zijn er heel tevreden over.