Denver ACT-5040W - Reviews

Resolutie
1920 x 1080 pixels
Montage mogelijkheden
fiets, helm

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

4,6

• Slecht

Piet Luttig 01-03-2016

4,7
He leuk, een actioncam met wifi, maar valt dat ff tegen. Moeite om wifi contact te maken en te houden met mijn Iphone6. Trage beeldoverdracht, staat vaak zelfs stil, ondertussen neemt de camera de beelden wel vloeiend op. Al ziet het er bij het afspelen niet naar uit dat het Full HD 1920x1080 is, eerder opgekrikt 1280x720 en dan nog lelijk ook. Geluid werd opgenomen met een vreemde brom (maandagmorgen exempaar). Niet het geld waard dat ervoor gevraagd wordt, gaat morgen terug naar het kruidvat. Ik heb ook de mobius actioncam, betere beeldkwaliteit, maar geen wifi en monitor, maar zijn geld waard.

JohnD 27-04-2016

Leuk, maar niet meer dan dat

Prima beeld overdag, maar vooravond/avond is het beeld gewoon slecht. Geluid wordt slecht opgenomen. Vormgeving is perfect om het op het lijf te dragen. Klein en comfortabel. Ik kan de duur van een filmpje niet beperken. Het apparaat kan alleen continue opnemen.

Sam RGS 1973 06-07-2017

Zenuwachtige beelden

Het beeld draait regelmatig op zijn kop door een erg gevoelige en niet uit te schakelen G-sensor met dus zeer zenuwachtige beelden tot gevolg, geen pretje, niet doen dus!

Pluspunten

• Prijs, maar goedkoop is hier duurkoop!
  • Compleet

Minpunten

• Beeld ongewenst en vaak op zijn kop.