Salora PSC5335FWD - Reviews

Beeldformaat
16:9

Martin 11-08-2016 Product paar maanden in bezit

Prima video's

Aantal keren gebruikt en goede video's. Het geluid is helaas knudde. Erg onduidelijke handleiding, Heb moeten bellen omdat niet duidelijk was hoe de behuizing open moest. Na echter 3 keer gebruikt te hebben brak tijdens een afdaling spontaan de beugel op het stuur. Lastig als je in Azië bent. GOPro beugel gekocht, maar geen reactie van importeur of dit niet onder de garantie valt. Jammer, had met betere service hoger kunnen scoren.

Pluspunten

• Goede video's
  • Redelijk degelijke camera

Minpunten

• Onduidelijke handleiding
  • Kwaliteit beugel
  • Matige service

rbrakele 30-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een goede actioncam voor een goede prijs!

Ik heb de actioncam uitvoerig getest en ben erg tevreden ermee. Hij maakt mooie HD films en foto's. Hij erg gemakkelijk te bedienen en heeft voldoende accessoires voor montage bijgeleverd. Ontbrekende accessoires zijn gemakkelijk overal te bestellen, omdat ze GoPro compatible zijn.
De WIFI-functie werkt ook prima met de iPhone en iPad. Je kunt de camera met wifi bedienen en de foto's bekijken. Verder kun je met wifi de foto's en films overzetten. Uiteraard kan dit ook met een cardreader naar je laptop. Ik heb een 32Gb geheugenkaart gekocht, zodat ik 4 uur in full-HD kan filmen.
Kortom een goede camera voor een goede prijs!

sventheman 24-04-2016 Product kwartaal in bezit

Compleet product met veel mogelijkheden

Deze camera gekocht voor de wintersport vakantie.
Ik had er al eentje en aangezien mijn zoontje er ook een wilde, ben ik gaan kijken naar meer betaalbare alternatieven, hij is nog net te jong voor een dure variant. Prima camera met veel accessoires, handig dat het display erop zit, kan je het menu wat makkelijker bedienen. Kan uiteraard ook via je telefoon/tablet, die verbind je dan via Wifi. Accuduur is meer dan voldoende en dan het belangrijkste, kwaliteit van de filmpjes zijn dik in orde.

Kevin 17-04-2016 Product maand in bezit

Waardeloos product

3,8
Ziet er erg mooi uit, maar dat zijn dan ook echt alle pluspunten. Verder heeft ie 60fps, alleen terugkijken is geen optie zonder aangepaste mediaplayer. Nee nooit meer zo'n goedkoop ding!