Denver ACT-5030W - Reviews

Beelden per seconde
60 FPS

7,6

johnnyvangestel 03-03-2016 Product paar dagen in bezit

Heb hem nu een paar dagen in bezit en gebruik.
Het is echt een camera die voldoet aan al mijn wensen.
Bij de camera zitten vele hulpstukken, alleen jammer dat een harnas er niet bijzit.
Maar om hem te gebruiken in de auto, op de fiets en zelfs op mijn scooter is het door de vele hulpstukken juist mogelijk.
De afstandbediening werkt ook netjes, en hierdoor kun je zelfs op korte afstand foto's of en video maken.
Ideaal dus als je op de scooter zit, want hierdoor kun je alles vanaf de afstandbediening bedienen vanaf b.v. je stuur ( links van je ).
Of het wifi gebruik goed werkt kan ik helaas niet zeggen.
De apps zijn er alleen voor android of ios maar niet voor een windows mobiel.
Dit is zeker een gemis, maar er valt mee te leven.
Al met al is dit zeker een camera die ik kan aanbevelen.
Een goede camera voor weinig geld.

Nine 12-02-2016 Product paar dagen in bezit

5,7
Door de goede beoordelingen op andere sites deze camera gekocht. De eerste camera deed het goed maar de bijgeleverde waterdichte behuizing was niet waterdicht dus hebben we de camera omgeruild. Helaas was bij het tweede exemplaar de waterdichte behuizing wel waterdicht maar nam de camera geen geluid op en was ook het wifi signaal voor tablet en telefoon niet te vinden. Deze camera hebben we dus ook weer teruggebracht. Je zult denken: 3x is scheepsrecht maar helaas gaat de derde camera steeds niet aan en als we hem na het loshalen en opnieuw plaatsen van de accu wel weer aan hebben, gaat deze niet meer uit. Balen dus. Het beeld blijft trouwens wel prachtig maar het is dus een gok of je een werkend exemplaar krijgt. Ik snap dus ook al die positieve beoordelingen niet. Hebben wij gewoon extreme pech?

melissa 01-12-2015 Product paar weken in bezit

Goede camera, voor een klein prijsje.
Helaas niet zo schrokproef als je verwacht van een actie camera.
Na 3x gebruiken tijdens het snowboarden, viel deze camera uit als je er 1 tik tegen aan gaf.
Verder is het een prima camara, met voor deze prijs goede kwaliteit film.
Geluid is minder goed als die in de behulsing zit

Zie hier de beeld kwaliteit