Sony HDR-AS100V

16:9
Sony FDR-X1000VR

Salora PSC9360UWD

Montage mogelijkheden
fiets, helm, basis, universeel, clip
Beeldformaat
4:3, 16:9
Salora PSC9360UWD

Knollie01 11-03-2016 Product paar weken in bezit

Mooie camera maar de waterdichte behuizing is slechte kwaliteit

Helaas mooie camera gekocht voor filmpjes en foto's onderwater, lekt de behuizing op vakantie beetje jammer!!!!
Is verder ook niks aan te stellen dus helaas, de behuizing ziet er ook niet echt degelijk uit, blijkt dat dus achteraf ook niet te zijn.

patrick3560 20-02-2015 Product maand in bezit

Ik ben zeer tevreden over deze camera.
Makkelijk in gebruik.
Even problemen gehad met mijn sd kaart maar door deze te veranderen is dit ook opgelost.
Al bij al een zeer goede camera voor zijn prijs.
Een aanrader volgens mij en een concurrent voor de Gopro....

dirk_TaM 13-01-2015 Product paar weken in bezit

Plus: Goede beeldkwaliteit, een beetje zacht aan de buitenrand. Behoorlijk vlak / recht beeld. Zeker niet teveel chromatische abberatie (aan de buitenrand). Mooi, vrij getrouwe kleurweergave. Goede belichting zeker met zonlicht in de rug; behoorlijk goed bij laagstaande zon en nog meer dan aanvaardbare belichting bij tegenlicht opnames. Net wat mogelijkheden, niet alleen qua formaten maar ook qua gebruik en connectie (oa. wifi > smartphone / tablet software!).
Min: Omslachtige bevestiging: de camera gaat op een houdertje dat aan een klem wordt bevestigd dat in een beugel wordt geschoven… Batterijduur: zeer beperkt, zeker bij gebruik van wifi en GPS. Permanente stroomverbinding voor langdurig gebruik is noodzaak; op batterij alleen kan je minder dan 30' filmen met wifi en GPS op.

PETER15420Mere 27-11-2014 Product paar weken in bezit

Fantastische actiecamera,heel handig, vlug en gemakkelijke bediening,stereogeluid van zeer goede kwaliteit,grote opslagcapaciteit,ik ben heel tevreden met deze aankoop.