Bosch PSR 12-2 - Reviews

1,2 Ah

3,3

jeffryl80 31-12-2014 Product jaar of meer in bezit

5,8
Zelfde euvel, accu houdt het niet lang vol waardoor je ook weinig kracht hebt. En ik vermoed dat de accu's vooral stuk gaan doordat de lader niet afslaat en de accu's op zichzelf niet eens zo gek zijn. Maar je moet er maar net aan denken dat je niet veel langer dan 3 uur moet laden... een paar uur teveel is zo gebeurd.

Chrisvans 20-07-2013 Product jaar of meer in bezit

2,8
Op zich een prima apparaat, maar zoals vaker gezegd waardeloos door de accu's. Binnen no time leeg en elke keer als je wil klussen moet je eigenlijk van te voren bedenken dat je de accu's moet opladen. Niet te doen dus.

ViNo65 02-06-2013 Product paar dagen in bezit

Ik had graag een ander geluid laten horen als de vele andere reviews hier, maar helaas. Een prima apparaat toen hij net nieuw was, maar na een korte tijd zijn de accu's stuk en verliezen ze hun capaciteit binnen 2 schroeven. Een totaal onbruikbaar apparaat dus.

Een schande dat Bosch zulke waardeloze kwaliteit durft te verkopen. Nooit meer een Bosch accuboormachine voor mij. Ik wil graag iedereen afraden deze Bosch aan te schaffen (en de andere modellen lijken aan de reviews te zien al niet veel beter te zijn).

marcofloor 13-12-2012 Product paar dagen in bezit

2,5
Deze machine gekocht in aug. 2010. Dom om de reviews nu pas te lezen. Ik dacht dat ik de enige was met deze zeer slechte NiCad accu. Na een dag beide vol laden, zijn ze de andere dag alweer leeg. Waardeloze accu's en ik begrijp niet dat Bosch het daar bij laat.

boschbeu 08-01-2012 Product jaar of meer in bezit

4,2
Machine is niets mis mee. Accu's zijn waardeloos. Onvoorstelbaar dat een bedrijf als bosch niet gewoon toegeeft dat de accu waardeloos is en de klant hiermee niet tegemoet komt. De prijs van een paar nieuwe accu's is asociaal duur. Dit was mijn laatste bosch!

WvdM78 03-08-2011 Product paar dagen in bezit

5,5
Had deze gekocht maar kwam er achter dat deze dus een erg slechte lader heeft die niet afslaat als de accu vol is. Kon nog net binnen de tijd de machine omruilen voor de PSR12-2 die verder redelijke vergelijkbaar is maar een veel betere lader heeft. Bij deze dus de tip: wil je een Bosch dan is de PSR12-2 een geschikt instapmodel. Zie ook mijn review bij de PSR12-2

Klusser 09-07-2009 Product half jaar in bezit

3,8
Ik heb mijn bosch nu een halfjaar. Ik heb hem gekocht om dat mijn 15 jaar oude black en Decker wat lui werd ( accu ).
Tijdens het gebruik zijn de accu's binnen de kortste keren leeg.
En zelf als ik de 2 accu's had opgeladen, waren ze de een paar dagen later zo goed als leeg.
Het komt er dus op neer dat ik mijn oude black en decker nog steeds gebruik.

Mijn advies NIET KOPEN

Claasen 01-11-2008 Product kwartaal in bezit

Accu's zijn leeg na drie weken opgeladen wegleggen. Daardoor is het apparaat feitelijk onbruikbaar. Ook bij vers opgeladen accu's valt de capaciteit erg tegen.
Apparaat is nu terug naar Bosch. Eerste reactie 'helpdesk': ze moeten geactiveerd worden; dat heeft u zeker niet goed gedaan.
Beoordeling extreem laag om op die manier andere kopers te waarschuwen.

De beperkte tijd dat de accu's het doen is het een prima apparaat; zonder accu's is het een nutteloos stuk plastic.