Bosch PSR 18 LI-2 - Reviews

Accu inhoud
1,3 Ah

8,9

Louis30 19-10-2009 Product paar dagen in bezit

Ik heb de Bosch accuschroefboormachine PSR 18 LI-2 met 2 accu's nu een week intensief in gebruik en wat een genot is dat!
Na jaren me te hebben geergerd aan een machine van de Gamma is dit echt een verademing. De machine is lekker krachtig en draait schroeven van 5x100 er zonder enkel probleem in.

Erg handig zijn ook het lampje en de batterij-indicatie.

Kortom echt een aanrader voor de doe-het-zelf-klusser die graag goede machines gebruikt.

masterk 09-08-2009 Product paar weken in bezit

prima apparaat. bij de hornbach gekocht met 2 accu's in een koffer met boortjes enzo. super goed apparaat, krachtig. super krachtig en de accu's houden het lang vol. ze zijn zo weer vol geladen en houden hun capaciteit heel lang vast. voelt goed in de hand wél een beetje zwaar. maar dat geeft weer vertrouwen dat je iets van kwaliteit in je handen hebt.
ik heb nog geen makken kunnen ontdekken, alleen dat ik de meeste extra toebehoren in het koffertje met de laadjes al lang had.

fstnbch 20-08-2008 Product jaar of meer in bezit

In mei 2007 heb ik het apparaat aangeschaft. Ik gebruik de machine niet vaak (gemiddeld 2* per maand en in de vakanties om de caravanpoten in en uit te draaien) en in tegenstelling tot mijn vorige accu-boormachines is de battarij altijd gebruiksklaar. Een verademing. Bij voorgaande machines pakte ik meestal maar gelijk een schroevendraaier omdat de NiCad batterij toch eerst opgeladen moest worden. Het Led-lichtje is prettig en het apparaat ligt lekker in de hand.

Judith1975 23-04-2008 Product kwartaal in bezit

na de bosch 14,4 accuschroefmachine gehad te hebben met gewone accu's nu de 18v li-on. Onze vorige machine heeft tot veel ergenis geleid.

Maar dit is echt een geweldig apparaat. Geen problemen meer met de accu's. Altijd paraat. Prettig met een lampje. Handig in donkere ruimtes.
Ik hoef in gewone tussenmuren ook geen boormachine meer te gebruiken. Wat een power. Geweldig apparaat

Ruben T 20-03-2008 Product paar dagen in bezit

na aanschaf van de de Bosch psr 12 was ik toch niet zo tevreden over ik wou gewoon iets goeds en heb besloten voor de duurdere psr 18 LI 2 te gaan wat een machine is dit hij straalt en en al degelijkheid uit.
Waar de goedkopere bosch psr 12 gewoon boorde en niet echt degelijk aanvoelde is de duurde machine dat alleen maar de Lion accu.
Vond ik plus ivm met het geheugen wat de accu heeft ook makkelijk zijn de letjes op de op de accie die aangeven hoe vol de accu zit.
en ik had voor de 18V gekozen omdat meer volt beter is dan 14.4 volt maarja wat is beter dat zit misschien tussen me oren haha dat weet ik ook verder niet.
Hij is wel dubbel zo duur maar dat is het geld dubbel en dwars waard ook een plus vind de 2 standen een langzame stand en een snelle stand.
Ik verwacht dat daze machine gewoon veel langer meegaaat dan die goedkopere .
Ik heb me twijfelde nog tussen een metabo maar de goedkoopste met Lion accu kost erg duur dat gaat me wat te ver en denk dat deze Bosch niet echt veel slechter is dat de Metabo misschien heeft Metabo wel de naam maar en Bosch niet maar Bosch heeft me deze nieuwe machine echt een topproduct in handen en niet onderdoet dan een Metabo maarja dat is mijn mening natuurlijk .

Ik kan deze Boormachine echt aan iedereen aanraden.

m.v.g. ruben

hondapower 11-06-2007 Product paar weken in bezit

7,3
2 jaar terug een PSR 18 VE-2 gekocht. Zeer krachtig, alleen die accus altijd....Hartstikke snel leeg en nu ook heel snel kapot. Zonde, apparaat is nog als nieuw maar kan er helemaal niks mee!

Daarom nu een accuschroefmachine met een lithium accu.
Ik had al eerder ervaring opgedaan met een IXO en een PSR 200LI en dat bevalt uitstekend. Al ligt ie 2 maanden op de plank, de accu loopt niet leeg.

Wel heel duur. Krijg je dan wel een 2e accu bij. Opladen gaat redelijk snel en apparaat is ook krachtig genoeg. Met 36Nm koppel draai je hele dikke schroeven in zwaar hout!
En ook na veel geschroef op 1 dag heb ik de accu nog niet hoeven te verwisselen.

Verder geen poespas, gewoon een stand voor schroeven en eentje voor boren, en natuurlijk een koppelbegrenzer.