Linksys Velop - Reviews

Best Reviewed - juli 2018
Type/soort
WLAN access point

Simonvde 25-07-2018

Goed bereik, goed parental control

Ik heb het Linksys Velop AC3600 pakket nu een tweetal weken in mijn bezit en getest bij gewoon gebruik. Het pakket bestaat uit drie dual-band units die voor een perfecte WiFi-dekking zorgen overal in uw huis. De drie units staan draadloos met elkaar in verbinding en creëren samen één groot netwerk, waardoor u zich door het huis kunt bewegen zonder dat uw netwerkverbinding wegvalt. U heeft minder last van snelheidsverlies dan bij een WiFi-repeater of extender, dit verschil was merkbaar. Zeer gemakkelijke installatie via de App in slechts 5 min. Overzichtelijke parental control die je verscheidene mogelijkheden bied.

Pluspunten

• Installatie
  • Bereik

Minpunten

• Na Update wat problemen

Joris010 11-07-2018

Eenvoudige installatie, overal bereik !

Dit product werd mij gratis bezorgd door Linksys met als vraag een eerlijke review te schrijven. Installatie van de Linksys Velop Nodes is zeer eenvoudig: download app, verbind eerste node met je router en volg de instructies verder op de app. Overdracht snelheid is voldoende en wanneer je doorheen je huis wandelt schakelt hij vanzelf tussen elke node met het sterkste signaal. In mijn geval was 1 node per verdieping voldoende als je hem goed plaatst. De bijhorende app is naar mijn mening aan verbetering toe, na het verplaatsen van een node gaf hij aan dat er geen internet verbinding was terwijl ik wel kon surfen op het internet. Heb de installatie opnieuw gedaan om dit op te lossen.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie
  • Overal bereik

Minpunten

• Bijhorende app.

Bart Couck 05-07-2018

Linksys Velop

Zeer nette verpakking, nette strakke toestellen die perfect passen in je huiskamer, living, slaapkamer, ... Toestellen zijn zeer eenvoudig in te stellen via de app. Nadien hoef je je geen zorgen meer te maken. Mesh werkt prima. Je kan ook het ouderlijk toezicht volledig instellen via de app op een gebruiksvriendelijke manier. Absolute aanrader!

Pluspunten

• Snelheid
  • Strak
  • In te stellen via de app
  • Eenvoudig

Minpunten

• geen usb voor netwerkschijf