Bose SoundTouch zwart - Reviews

Kleur(en)
zwart
Type/soort
luidsprekers

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Miranda 72 06-10-2017

ERG blij mee!

Heb zooo lang getwijfeld tussen de sonos play one en deze, de bose soundtouch. Toch overstag gegaan voor de BOSE. Het systeem zou stabieler zijn en de bose soundtouch konden niet stereo gekoppeld worden. Dus in november 2016 de sonos gekocht. Goed geluid, kun je niks van zeggen, stabiel, ook dat. Maar... waar ik al bang voor was... wat een gedoe om elke keer je telefoon of ipad te pakken. Echt heel irritant. EN dan kun je hem wel uitzetten met een knopje boven op de speaker, maar dan pakt ie het laatst gespeelde. En als mijn dochter dan haar playlist voor het laatst geluisterd heeft... tja. Precies dat. Dus... Sonos eruit, te koop gezet op marktplaats en deze 2 gekocht. Want... ze kunnen tegenwoordig ook stereo gekoppeld worden.
Ik heb ze nu 3 a 4 weken en wat een verademing. Geluid is prachtig, maar ik hoor geen verschil met Sonos. Zou ik het misschien naast elkaar moeten horen. App werkt goed en overzichtelijk. IK vind hem duidelijker dan de sonos-app. EN wat een heerlijkheid, die sneltoetsen, en die afstandsbediening. IK kom thuis, druk op 4 voor mijn playlist, op 2 voor radio 2, mijn dochter op 6 voor die van haar. EN als ik aan tafel gezellig zit te kletsen en de muziek moet net effe wat zachter.. dan kan ik dat gewoon met 1 druk op de knop op de afstandsbediening doen. EN niet mijn telefoon pakken, naar de app scrollen, enz... klinkt verwend, maar ik vind het echt 100% meerwaarde. ALS je twijfelt... BOSE doen.

Pluspunten

• afstandsbediening
  • kan stereo worden gekoppeld
  • geen draden of toestanden

Minpunten

• account spotify of deezer nodig

Pietertje 27-12-2016

Pairen met de SoundTouch 300 lukt op geen enkele wijze.

Heb de soundtouch 10 als surroundspeakerset bij mijn soundbar 300 gekocht om als stereoset en als surroundspeaker te gebruiken.
Als stereoset prima maar als surround niet mogelijk.
Volgens de verkoper en volgens de handleiding moet het mogelijk zijn door de speakers, net als de subwoofer te pairen met de soundbar maar het is mij op geen enkele wijze gelukt dus als de verkoper geen oplossing heeft gaat de set retour.

Pluspunten

• Kompakt

Minpunten

• Pairen niet mogelijk
  • Prijzig

Jos 05-09-2017

Hoe is dit nu afgelopen?
Wil mijn Bose lifestyle 28 hier op aansluiten!

Leon 07-12-2016

Super geluid en met Bose app erg praktisch in gebruik

Mooie uitbreiding van de bestaande 520 5.1 surround set. Met ondersteuning van de Bose app erg functioneel en prettige bediening. Echt een aanrader!

John 03-12-2016

Perfect geluid, goed te bedienen

Heb dit pas aangeschaft maar helemaal blij mee, geen draden meer en muziek luisteren die je maar wilt.