Denon Envaya Mini zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denon Envaya Mini zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

hajov 29-06-2016

kleine krachtpatser

Geschreven voor: Denon Envaya Mini zwart

Voor een speaker van dit formaat geeft hij een erg goed geluid. Accuduur had wat beter gekund, maar 3 a 4 uur houdt hij het meestal wel vol. Zeer tevreden gebruiker.

Arjen2203 02-10-2015
Geschreven voor: Denon Envaya Mini zwart

Had hoge verwachtingen van deze speaker, helaas viel het geluid erg tegen. Erg jammer qua vormgeving zag het er wel oké uit.

Arjen

MartijnJo 22-08-2015
Geschreven voor: Denon Envaya Mini wit

Na een tijdje op internet gezocht te hebben naar een bluetooth speaker raakte ik overtuigd van het verhaal van Martijn75 op deze site. Heb helaas geen site kunnen vinden die het onder de adviesprijs van 129 euro aanbood, dus maar gewoon besteld. Jammer genoeg zat de staking van Post NL dwars waardoor ik het pakketje pas na mijn vakantie ipv een week ervoor kreeg...
Nu, paar weken later, zeeeeer tevreden over die kleine wonder! Prachtig diep geluid met heldere klanken. Ongelofelijk wat een power erin zit! Switchen tussen verschillende apparaten blijkt makkelijk en wordt direct herkend.
Ik ben heel tevreden en kan het iedereeen aanraden (blijft wel veel geld...)

rollywood 09-07-2015
Geschreven voor: Denon Envaya Mini wit

Dit klinkt echt ongelooflijk goed voor zo'n klein apparaat. Bass leek me uberhaupt bijna niet mogelijk maar dat is echt goed. Daarnaast is het ook gewoon een makkelijke vorm apparaat om mee te nemen.

Luc SoapBox 06-07-2015
Geschreven voor: Denon Envaya Mini zwart

Super muziek, handig in het gebruik, mooi design, goede prijs/ kwaliteit.
Persoonlijk kan ik dit product iedereen aanraden.
Toppertje!!

Groet Luc

RJ de Jong 16-05-2015
Geschreven voor: Denon Envaya Mini wit

deze mooie speaker heeft een mooi geluid voor zijn prijs.
Echter ging het apparaat binnen 1 dag kapot. Hij laad niet meer op, kan niet meer aangezet worden....reageert helemaal nergens meer op.
Inmiddels na 3 weken wachten en veel communicatiestoornis met Redcoon een nieuwe ontvangen. Deze doet het "nog" wel. Ben er nu heel blij mee.

Longyumei 24-07-2015

Ik ook deze geweldige klinkende speaker voor mijn verjaardag gehad, s'nachts opgeladen vervolgens slechts enkele uren luisterplezier van gehad en toen was het over. Niet meer aan te krijgen of op te laden. Teruggestuurd naar Bol. Com en ga nu een andere bestellen.

John v.d.Kleij

martijn75 23-05-2015

Dan heb je echt even pech gehad met die eerste die stuk was. Het is echt een super ding he! Hier nog een tip m.b.t. accuduur

Battery-life is claimed to be up to 10 hours. I made some tests and got close to 9 hours at exactly half volume, which means at volume step 50/100. I also did a test at maximum volume and the speaker turned off on its own after 2:40 hours. Some others report 5-6 hours at higher levels around 2/3, but please keep in mind that for best results you have to control the volume directly from the speaker. Some tend to keep the speaker at maximum all the time and control the volume directly from their streaming device, although this doesn't have any effect on sound quality in case of the Denon Envaya Mini, it has a big influence on battery life and I had done some tests to prove this. At volume step 50/100 I go exactly 8:33 until it turned off on its own, for my next test I left the speaker at 100/100 but reduced the volume on my iPhone instead to get exactly the same loudness as before (I double-checked the loudness with another unit that was set to 50/100). With the Denon Envaya Mini maxed out I suddenly only got 5:11. Just the fact that the speaker was playing at maximum, while still delivering the same medium loudness as before reduced the battery life by 40%. If you remember this, you can definitely improve your battery life, as more and more owners are complaining that they can't reach more than 5 hours at low levels, but I am sure they simply keep their speakers at maximum all the time.

Saskia 11-01-2017

Ik ben inmiddels mijn tweede "kwijt" voor reparatie. De eerste ging na een jaar ook ineens niet meer aan. Wij hebben een nieuwe ontvangen omdat deze niet gerepareerd kon worden. Een goed jaar later is de oplaadaansluiting stuk. Weer terug en wederom kan hij niet gerepareerd worden. Dus we ontvangen weer een nieuwe, helaas momenteel niet op voorraad, dus afwachten wanneer deze komt. Verder heel tevreden over het apparaat, hoop alleen dat drie keer scheepsrecht is en we niet volgend jaar weer terug kunnen.

Benman 10-06-2016

Hier ook. 31 januari 2016 besteld en eigenlijk heel weinig gebruikt. Het was bedoeld om mee op vakantie te nemen maar door omstandigheden is die vertraagd. Nu we klaar staan om te vertrekken dat ding uit de kast gehaald, aan de oplader gelegd en getest. En pardoes na een half uur valt het ding uit ......... voor altijd.
Kaputt dus.

ghislainelebens 01-03-2015
Geschreven voor: Denon Envaya Mini wit

Compacte speaker, handig om overal neer te zetten en mee naar toe te nemen.
Geluidskwaliteit is zeer hoog voor zo'n kleine speaker, uitstekende bas.De batterij gaat erg lang mee.
Kortom een super apparaat!

martijn75 09-06-2015

Tip om accu nog langer mee te laten gaan: Regel het volume op apparaat zelf en niet met je smartphone. Anders trekt ie de accu net zo snel leeg op 50% volume als op 100%.

martijn75 20-02-2015
Geschreven voor: Denon Envaya Mini zwart

Sinds enkele dagen in het bezit van de Denon Envaya Mini bluetooth speaker en wat een toppertje is dit zeg! Ik heb meerdere speakers goed beluisterd in de winkel maar niet één heeft zo'n prijs-kwaliteitsverhouding!

Eerst de Bose Soundlink Mini beluisterd en die produceert een mooi en vol geluid. Vond het geluid alleen wat ‘gedempt’ overkomen, waarbij vooral lage tonen iets te nadrukkelijk aanwezig zijn. De accu van de Bose is ook matig en ik vroeg me af of dit nu wel echt een ‘portable’ speaker is voor mij. Op de vensterbank staat hij prima maar ik wil een compacte speaker die ik ook onbezonnen buiten kan gebruiken, op de boot, op het strand, bij een BBQ etc. Mijn voorkeur ging daarom uit naar een minder kwetsbaar en spatwaterdichte speaker. Als laatste vond ik de prijs van de Bose aan de hoge kant, 200 euro is wel geld.

Voor 150 euro stond de Logitech EU Boom in de aanbieding, alleen de zwarte was 200 euro. Prima speaker met NFC, spatwaterdicht, microfoon, goed geluid, maar iets te weinig bass. Verder wel een goed gebalanceerd geluid. Maar zelfs in de aanbieding 150 euro, mmm kan het nog iets goedkoper?

De Sony srs-X2 eens even aangezet, kost slechts 79 euro. Lijkt een beetje op de Bose, heeft 2*10 watt rms vermogen, NFC, microfoon en maakt een zeer degelijke indruk. Geluid is prima te noemen, valt lang niet tegen! Pas op het maximale volume merk je dat de duurdere Bose of UE Boom een breder bereik hebben en langer zuiver blijven klinken. Maar die zijn dan ook even 2 a 3 keer zo duur! Voor 79 euro euro kan ik je de Sony X2 dan ook van harte aanbevelen, zul je niet snel spijt van krijgen. Maar wacht nog even met bestellen, het kan nog beter.......

Als laatste de Denon Envaya Mini a 99 euro even geprobeerd, die was net binnen. Ik had de gewone (grote broer) Envaya al wel even gehoord maar die had een ongecontroleerde bass vond ik. De Envaya mini daarentegen produceert een werkelijk prachtig gebalanceerd geluid uit de uiterst compacte behuizing! Ding voelt zeer degelijk aan, is waterbestendig, zeer compact, heeft NFC en bluetooth aptX!

En dan het geluid, prachtig vol zonder kunstmatig over te komen. Zeer groot bereid en goed gebalanceerd. Doet absoluut niet onder voor de UE Boom of Soundlink Mini (ik vind de Denon zelf beter) en kost gewoon de helft! Mocht je nog twijfelen en net als ik tientallen bluetooth speakers aan het vergelijken zijn, stop maar met die drukte en bestel de Denon Envaya Mini. Meer heb je niet nodig in huis………en buitenshuis.

Specificaties

• Dual 40mm full-range drivers plus 40x83mm passieve radiator: bieden u het beste geluid en een krachtige bass
• aptX® Low Latency voor Bluetooth®: biedt een totale end-to-end latentie van slechts 32 milliseconden (ms) – veel minder dan de standaard Bluetooth-latentie van meer dan 150 ms (+/-50ms) en levert daardoor CD-kwaliteit audio via Bluetooth terwijl latentie- en ‘lip-sync’ problemen geminimaliseerd worden
• NFC-koppeling: Ongelooflijk snel en gemakkelijk koppelen (zonder knoppen in te drukken)
• Geïntegreerde microfoon met ruisonderdrukking: voor luidsprekerfunctionaliteit
• Inclusief draagtas
• Kan horizontaal en verticaal geplaatst worden