Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1043 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Mateusz 18-01-2024

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Mijn fout werd zeer snel en efficiënt opgelost. Ik raad aan 👍🏻

Arno 17-01-2024

Snelle levering van uitgebreid assortiment onderdelen die je nodig hebt om vlug weer veilig op weg te kunnen.

Stephan 17-01-2024

Nooit problemen gehad met Wimparts tot vorige week. Accu besteld maar krijg een duidelijk gebruikte en lege accu geleverd. Accupolen verweerd, beschermkapjes ontbreken, beschadigd en vervuild, bijbehorende documentatie verfrommeld en last but not least...accu was leeg!
Telefonisch was Winparts onbereikbaar, chatten levert alleen standaard computerantwoorden op, uiteindelijk via WhatsApp de retour kunnen regelen. Vandaag is de accu opgehaald, ik er vanuit dat er spoedig gecrediteerd gaat worden maar verzendkosten (€10,-) vrees ik ben ik kwijt...

Johan Cornelissen 17-01-2024

levering was niet compleet, onmogelijk om contact te krijgen met Winparts, na een week kreeg ik pas een mailtje terug en nalevering nog niet in zicht. Product is prima maar klant vriendelijkheid ver te zoeken; geen werkend telefoon nr, geen antwoorden op whatsapp of mail.

Hanny 17-01-2024

Mijn zoon laat regelmatig pakjes van Winparts bij mij bezorgen dus toen ik een nieuwe startmotor nodig had ging ik ook daar bestellen. Woensdags om 19.00 uur besteld en donderdags om 11.30 ontvangen, heel snel dus. Ik kreeg een gereviseerde toegestuurd, iets wat niet duidelijk op de site vermeld was. Jammer.

GvanEssen 16-01-2024

goed en voordelig product goede informatie koop er dan ook regelmatig is een aanbeveling

update12-02-2024:
goede service
had bestelling gedaan bleek een onder deel af te wijken kreeg daar zelfde dag nog bericht om fout te herstellen top (en dus niet dom weg opsturen met idee niet ons probleem) Top!! koop er vaak gezien prijzen en kwaliteit goed zijn .

Petra 15-01-2024

Besteld en de dag erop om 10 uur smorgens was mijn bestelling er al.Bezorger bracht m netjes boven....helemaal top!ik zal hier zeker weer bestellen als ik iets nodig heb!

E.Schimmel 15-01-2024

Via website naar het makkelijk te vinden onderdeel. Tussentijdse berichtgeving was duidelijk. Bij het afhalen het product (benzinedop) meteen geprobeerd. Paste perfect, dus tevreden.

Otto 14-01-2024

Prima site en razendsnelle levering, binnen 12 uur had ik het artikel in huis!

Frank 14-01-2024

Ik heb deze keer een negatieve beoordeling achter moeten laten omdat ik op 5 januari jl. een bestelling geplaatst heb en vandaag de 14de januari nog niets ontvangen heb en daar ook nog geen zicht op heb. Ook de status van verzending is niet zonder meer te volgen. Vandaag kreeg ik zelfs een verzoek van Etsy om een review achter te laten op internet daar mijn pakket bezorgd zou zijn. De aankoop betrof een uitemate scherpe en aantrekkelijk prijsstelling cq. productomschrijving doch de verzending condities en afhandeling zijn sterk voor verbetering vatbaar. Mocht ik het bestelde product in goede orde ooit alsnog ontvangen en wederom een beoordeling verzoek krijgen, dan zal ik daar alsnog een positieve beoordeling over achterlaten.

Marcel 13-01-2024

Concurrerende prijzen, groot aanbod, snelle levering. Als ik iets voor de auto online wil bestellen ga ik altijd eerst bij Winparts kijken. Dat zegt denk ik al genoeg. Ze hebben de handige tool om jouw auto op basis van het kenteken aan de website te koppelen, waardoor er gecontroleerd wordt of het auto onderdeel dat je bestelt geschikt is voor jouw auto.

M. van Klaveren 13-01-2024

Na het invullen van je kenteken kom je bij het juiste onderdeel. Snelle verzending. Alles prima, u kunt hier rustig wat bestellen.

John 13-01-2024

Duidelijke webshop met zoekfunctie en uitleg. Eén artikel was verkeerd geleverd. Via de Chat-functie snel de situatie uitgelegd. Men heeft direct het juiste artikel vervolgens opgestuurd. Prima en snelle service.

Thomas 13-01-2024

Ruitenwissers passen niet.
Mail gestuurd geen antwoord...
Gebeld meerdere keren maar nooit iemand d te pakken gekregen.
Via WhatsApp foto en probleem gestuurd maar ook daar word niet op gereageert.

Dus ben ik zwaar ontevreden

B. Nijssen 13-01-2024

ik kocht een vloer met gratis verzending tevens een paar lampjes paste prima in de verpakking. Nu moest ik ineens € 4,99 verzend kosten betalen. Op de Email die ik stuurde heb ik geen reactie mogen ontvangen. Ik ben niet blij.

marja 13-01-2024

2 achterlampen besteld. Goed product, netjes en stevig verpakt en vlot verzonden.

F. Jane 13-01-2024

We found out 4 months later that the windscreen jet pump, which we had bought in August 2023 was leaking. Since it was still under warranty (2-3 years), we called Winparts in December. We had to fill up the claim form, but there was misunderstanding with the customer service. Therefore a week later we needed to fill up another form. Perhaps due to busy December month, we didn’t have any reply till early January 2024. Within 2 days after having received an email, a new pump was sent free of charge. Good and reliable company! Thank you.

Ben 12-01-2024

Ik heb voor de tweede keer het verkeerde produkt gekregen geprobeerd het te retoeneren lukt niet moet eerst door de balantagecommisie.

Henri N 12-01-2024

Niet duur voor top kwaliteit producten.
Telefonische ondersteuning was ook professioneel.
Mijn bestelde producten waren super snel geleverd.
Kopen bij Winparts betekent geld besparen op je autoonderdelen.

Ruud Paulussen 12-01-2024

Wieldoppen besteld, iets vertraagde levering,. Belangrijker is de flutkwaliteit van het product. Bij het plaatsen van de 1e wieldop scheurde deze meteen, ook de derde wieldop brak. De 4e wieldop heb ik niet eens meer geplaatst. Ik heb dit Winparts ook pwr mail laten weten maar tot op heden geen enkele reactie

Service kan beter 11-01-2024

Service kan beter.

Had een dakrail plus koffer besteld voor bijna in toaal 400 euro. We kregen 10% “kortingl omdat we nieuwe klant waren. Helaas alleen op de dakrail dus 9,90 korting. Helaas waren de bezorgkosten hetzelfde bedrag dus geen voordeel.

Bezorging was top en snel complimenten.

In die week hebben we een andere auto gekocht en de dakrails pasten niet. Uiteraard is dit onze eigen keus.

Via hun retour linkje een bericht gestuurd en de situatie uitgelegd. Helaas geen reactie.

Omdat we snel op vakantie gingen nieuwe, voor de andere auto passende, dakrails besteld en deze werden met verzendkosten snel bezorgd.

De andere dakrails retour gezonden voor 14,95!!!!!!

Succesvol heeft winparts de dakrails ontvangen. Het bedrag ook vlot retour ontvangen maar wel minus de ontvangen korting ten tijde van het bestellen.

Conclusie nul voordeel en nul korting ondanks de uitleg die ik had gegeven in de retour link.

Jammer service en contact kan dus veel beter.

Henk 11-01-2024

Ruitenwisserset besteld, bleek de arw verkeerd te xijn. Keurig opgelost , nieuwe ontvangen en oude hoefde niet retour.

Ferdie 11-01-2024

Ze zijn super ik heb iets besteld en binnen gekregen toen zag ik dat ik zelf het verkeerd heb besteld de zelfde dag gebeld uitgelegd en super geholpen ook nog de zelfde dag opgestuurd zonder kosten van het versturen van het nieuwe product.
Super gedaan.

wilco adding 11-01-2024

Prima prijs /product verhouding. goede verzending, prijs en levering. Veel keus in de webshop.

D.Nieuwenhuis 11-01-2024

Goede prijs/kwaliteit verhouding , duidelijke webshop en een snelle levering