Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1239 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Alfons 20-12-2023

Zeer goede service
Complimenten voor het verpakken van de
spullen zonder plastic en piepschuim.
Dat is mij ook wat waard.

Henk 20-12-2023

de bestelling van de ruitenwissers ging gemakkelijk en werd vlot geleverd, toen bleek dat de gekochte ruitenwissers binnen 2 maanden begonnen te strepen en het rubber liet los
Na de klacht gemeld te hebben, werd er vlot een nieuw (en duurdere) stel ruitenwissers opgestuurd.
Klacht is uitstekend opgelost

Hernando 20-12-2023

Snelle levering en scherpe prijzen. De onderdelen werden goed verpakt en kwamen onbeschadigd aan.

RW 20-12-2023

Het aanbod van WinParts is ruim, dus even een belletje voor advies welk type stabilisatorstangen ik het beste kon nemen. Prima advies gekregen en binnen twee werkdagen in huis. Eenvoudig te installeren. Auto rijdt weer top. Super!

GVS 19-12-2023

Na een eerdere mislukte aankoop ging het dit keer wel goed. Levering een dag later dan afgesproken.

Jan 19-12-2023

Veren besteld voor een Peugeot 205 1.1 via het kenteken zoals Winparts dat hanteert.
Bleken dat de veren niet de juiste zijn. De auto staat belachelijk hoog op de poten en hij stuitert over de weg, gevaarlijk en ik laat mijn dochter zo niet rijden. Reactie van Winparts was dat de veren niet terug kunnen omdat ze al gemonteerd zijn (geweest). Dat kan ik begrijpen want je kunt ze niet meer als nieuw verkopen. Daarom wilde ik nieuwe, juiste, veren bij Winparts bestellen en vroeg om een oplossing. Niets meer gehoord, stilte. Telefonisch geprobeerd maar na een klein half uur wachten maar opgehangen. Je kunt ook chatten via de app maar daar ben ik maar niet aan begonnen omdat we allemaal wel het antwoord weten. Waar het mij om gaat is dat de koppeling van het kenteken aan de gewenste onderdelen dus niet goed functioneert en je dus verkeerde onderdelen krijgt geleverd. Je kunt dus niet volledig vertrouwen op het systeem. Eerdere bestellingen gingen wel goed dus ze kunnen het wel maar nu is het mis. Ik heb twee foute veren en Winparts zegt feitelijk "jammer dan". Dat kun je wel zeggen. Wrang is dan wel dat je na levering een berichtje krijgt " hoe hebben wij het gedaan". Dat is wel duidelijk, "kwalitatief uitermate teleurstellend". Winparts is nu Looseparts wat mij betreft.

Winfarts 18-12-2023

Jullie waren ooit gewoon echt goed. Laatste 2 bestellingen incompleet geleverd.

Paar maanden geleden 1 stuks Brembo remschijf te weinig, bij bestelling van voor en achter. Na lang veel bellen, mailen en foto’s sturen na 14 dagen eindelijk opgelost.

Dacht ach ik geef je een 2e kans en bestel gewoon weer veel spullen voor het onderhoud bij jullie.

Nou wat denk je? verassing! Ontbreekt er weer wat bij deze bestelling. Dit keer een setje ruitenwissers. Wel betalen en niet leveren is gewoon niet netjes.

Weet je het is niet eens zo erg als je een product vergeet mee te leveren. Het wordt wel echt irritant als je dat vaker doet en echt een belabberde klanten service hebt als bedrijf.

Waar je 4 dagen moet wachten op whatsapp antwoord en als je belt 30 minuten standaard in de wacht hangt en dan ook echt heel nuttige antwoorden en oplossingen krijgt voor je probleem. Niet dus!

Winparts waar je vroeger bij een volledig setje remmen en blokken een fles remmen reiniger cadeau aantrof naar een troosteloze slechte service en standaard incomplete bestellingen.

Winparts ga je even heel diep schamen in een hoekje dan ga ik voortaan maar weer bij Autodoc bestellen. Die verprutsten ook wel eens een bestelling maar lossen het dan snel en adequaat op.

C. Smids 18-12-2023

DHL meldde per mail dat het pakket was geleverd aan mijn adres.
Er was echter niemand aan de deur geweest (camera)
Meteen melding gemaakt bij DHL per mail.
Geen enkele respons.
Daarna melding gemaakt bij Winparts per mail.
Na anderhalve ook geen respons van hen.
Vervolgens gebeld met Winparts (half uur in de wacht, dank u...)
De dame die aan de telefoon kwam zou een onderzoek instellen.
Tot op heden niets gehoord van Winparts.
Wat een sof. (en dan druk ik me zacht uit)
Laatste keer dat ik hier bestelde.

Ron 18-12-2023

Juiste onderdelen via automerk op voorraad, tevens snel geleverd . Prima service.

Remi 17-12-2023

alles positief, goede site met bestellen alles past nog nooit iets terug hoeven sturen en alles keurig op tijd in huis voor mij een hele dikke aanrader ook voor de toekomst

Frank Grimmelikhuijsen 17-12-2023

Altijd makkelijk om je onderdelen te vinden en te bestellen. Altijd snel en keurig geleverd.

Ton Visser 16-12-2023

Ben al jaren klant en zeer tevreden.
Goede prijs/kwaliteit verhouding .
Duidelijke website

rob robel 16-12-2023

jullie hebben keurig op tijd geleverd jamer dat de pas vorm zo slecht is het hitte schild paste niet goed en ik ben 1,5 uur bezig geweest om het roetfilter passend op de bout gaten te krijgen met slijpen en boren

B. Heemstede 16-12-2023

Product is snel geleverd en voldoet aan de verwachting zoals omschreven op de site.

Norbert 15-12-2023

Goede prijs-/kwaliteitsverhouding en uitgebreide keus. Duidelijke filter mogelijkheid. Levering snel en goed.

Martijn 15-12-2023

Levering volgens afspraak en kwalitatief een goed product. Voldoet aan de verwachtingen.

John 15-12-2023

Overzichtelijke webpagina,, snelle levering
Gunstig geprijsde auto-onderdelen.
Ik zou er weer bestellen
Prima!

Jeroen 15-12-2023

Altijd snel geleverd . En veel op voorraad. Helaas deze keer een bezorger die het mocht achterlaten maar helaas de doos op de kop heeft gezet waardoor 1 fles bijna geheel leeg gelopen is.

Volvo v40 15-12-2023

Geen pakket ontvangen
En onmogelijk om contactte krijgen met de klantenservice van dit bedrijf

leon 15-12-2023

Snelle en correcte levering van de gekozen producten.
Verpakkings methode netjes en goed.

Roy 15-12-2023

Helaas bij de eerste levering ruitenwissers ontvangen die niet bleken te passen op mijn auto. Dat terwijl de selectie op basis van het model in de webshop gedaan was.
Omruilen gaat op zich soepel. Echter wachten ze tot het artikel terug gestuurd en ontvangen is voordat het nieuwe onderdeel geleverd wordt. Daarom zit je lang te wachten voordat je het juiste artikel hebt ontvangen.

Xanadu American Bulldogs Amsterdam 15-12-2023

De website is makkelijk en je vindt een goede omschrijving van het onder deel dat je zoekt.
De levering was ook op tijd het was toppie.

HAG 15-12-2023

Prima service, duidelijke keuze op de website, makkelijk te vinden en snelle levering.

Gert 14-12-2023

Accu besteld, keurig op de opgegeven datum en tijd geleverd, en was exact de goede. Vriendelijke bezorger. Wat wil je nog meer.

Nour 14-12-2023

Nooit gezeik altijd op tijd geleverd en vaak ook alle onderdelen. Voor je auto ongeacht het bouwjaar.