Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1141 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Nour 14-12-2023

Nooit gezeik altijd op tijd geleverd en vaak ook alle onderdelen. Voor je auto ongeacht het bouwjaar.

Lars 13-12-2023

Accu is prima
Levertijd klopt niks van
Vandaag voor 19:00 besteld morgen in huis…
Heb 5 dagen moeten wachten terwijl ik elke dag een mail kreeg van vandaag komen we langs en het werd maar uitgesteld.

Rob M. 13-12-2023

Duidelijke website, goede communicatie en snelle levering. Ook goede bereikbaarheid van de vervoerder.

van Leeuwen 13-12-2023

Snelle en nette levering. ‘s middags besteld, volgende dag geleverd. Product was zoals ik verwacht had.

Hans 12-12-2023

Prima site, makkelijke zoekfunctie dus daarom een koplamp bij Winparts besteld en gelijk betaald. Vervolgens wordt er een achterlicht afgeleverd. Foutje, is niet leuk maar kan voorkomen dus snel gebeld met Winparts. Maar snel oplossen van hun eigen fouten daar doet Winparts blijkbaar niet aan. Eerst moeten we de door hun verkeerd geleverde achterlicht retourneren en na ontvangst en goedkeuring van de verkeerd gestuurde lamp zijn zij pas genegen nogmaals de juiste koplamp weer in bestelling te zetten.
Zolang konden we niet wachten dus er zat niets anders op dan maar weer de juiste koplamp te bestellen en te betalen. Wel is daarna het teveel betaalde bedrag snel teruggestort.

René Leenderts 11-12-2023

Eerder wieldoppen besteld. Na bandenwissel 1 van de doppen verloren. Direct nieuwe besteld en volgende dag binnen..

George A Muller 11-12-2023

Prima verzorgd en correcte/snelle afhandeling. Claim correct afgehandeld en nieuwe artikel voor terug gekregen. Top.

Fatima 11-12-2023

Groot assortiment, duidelijk site met keuzehulp. Een bestelde onderdeel paste toch niet op mijn auto. De klantenservice (gekozen voor whatsapp, maar bellen kon ook) heeft snel gereageerd en ik kreeg zonder poespas mijn betaling terug gestort op mijn rekening. Heel fijn!

Michiel 11-12-2023

Kreeg de verkeerde remschoenen binnen in een oude doos en 2 remcilinders die al gemonteerd waren geweest, tevens waren dit 2 verschillende. Na een uur in de wacht te hebben gestaan en borg te hebben betaald voor een nieuwe zending die maandag direct verstuurd zou worden had ik vrijdag na elke dag gebeld te hebben nog niks ontvangen, elke dag hadden ze een andere smoes, uiteindelijk de zending helemaal geannuleerd, kreeg het geld teruggestort maar niet de verzendkosten terwijl ze de nieuwe zending niet eens hadden verstuurd. Uiteindelijk hebben ze deze ook gecrediteerd.
Ik bestel hier niet gauw weer wat.

Monica 10-12-2023

Mijn automatten uitgezocht op kenteken, zo handig. Netjes verpakt, volgende dag afgeleverd! Fijne matten in gebruik!

Jan Gee 10-12-2023

Makkelijk kiezen op kenteken en vlotte levering. De bestelde ruitenwissers waren in een handomdraai gemonteerd en vegen prima schoon.

Speedy 09-12-2023

Scherpe prijs, snelle en correcte levering.
De conclusie van Kieskeurig dat bovenstaande beoordeling te kort is en min. 75 karakters moet bevatten (daarom deze toevoeging) is in mijn optiek belachelijk!
Totaal nu 230 karakters.

Dimitris 09-12-2023

I ordered a really important part for my car which was necessary to fix it. Because I needed it asap I contacted them, they were very fast replying by phone or live chat. Eventually they helped me with any question I had and the spare part delivered even one day earlier than the expected! I highly recommend these people, they are professionals and they have customer-oriented approach. My overall experience was amazing!

Bert van leeuwen 09-12-2023

snelle levering en goede prijzen, dankzij de onderdelen zoeken op kenteken ideaal en overzichtelijke webside

Spaan 08-12-2023

Vorige week een accu besteld die de volgende dag geleverd zou worden na een aantal dagen nog niks gekregen toen via de klantenservice contact gehad heb meteen een andere besteld die de volgende dag meteen geleverd is ze gaan bekijken wat er is misgegaan met de eerste bestelling

Paul 08-12-2023

Goed product, mooie pasvorm en heel snel en zorgvuldig geleverd. Heel blij mee.

Jacqueline 08-12-2023

Prima website. Snel geleverd helemaal perfect. Precies wat ik zocht is geleverd.

Ester 08-12-2023

Artikelen snel geleverd, precies zoals ze op de afbeelding zijn, nette service, niks op aan te merken!! Zou hier zeker vaker bestellen als ik wat moet hebben.

AnjaGG 08-12-2023

Dit is mijn 2 x dat ik hier bestel. Goede producten en service.
Tevreden over de e-mails met updates.

De chef 07-12-2023

De gebruiksvriendelijke website en scherpe prijzen hebben er voor gezorgd dat ik hier mijn ruitenwisserbladen heb besteld. Dit alles is lekker snel geleverd in een normaal doosje. Dank je wel winparts, zo zou ik graag overal online willen kopen.

Jack 07-12-2023

Zeer goede service zelfs met een bijbestelling komt alles goed en vriendelijk telefonisch goed geholpen.

Henk 07-12-2023

Het onderdeel is te laat geleverd en het onderdeel is niet het juiste onderdeel.

Romario 07-12-2023

Een goede betrouwbare webshop. Tot nu toe verschillende dingen gekocht en allemaal netjes optijd geleverd.

Henk 07-12-2023

Ze hebben een ruime keuze aan automaterialen en accessoires en een meeste artikelen worden de volgende werkdag geleverd.
Een goedwerkend onderdelen zoekprogramma met gedetailleerde productinformatie.
Keuze uit veel A merken en desgewenst ook budgetmerken met een bijbehorende lagere prijs.
Retour- en statiegeld afwikkeling verloopt vlot.
Een nadeel is dat er geen deelleveringen worden uitgevoerd. Dus als een product een levertijd heeft van een maand dan worden de meebestelde producten die wel op voorraad zijn ook pas na een maand geleverd !! Dat zou anders moeten kunnen.

Leo 07-12-2023

Goede service en prijzen van het bedrijf, alleen de bezorger was ver onder niveau. Door onverklaarbare vertraging drie dagen later bezorgd, de mails geven aan dat het bezorgd zou worden tussen 17.00 en 22.00 uur, maar komt 's morgens om 11.20 uur aan. Volgende mail gaf aan dat het bezorgd was op nr. 19, daar was later op de dag niets, blijkt het na veel zoeken op nr. 10 geleverd te zijn.