Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1113 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Colla 28-11-2023

Moest 3 keer de waterpomp bestellen.
Eerste keer in de war met kenteken. Komt niks, bellen. Lang in de wacht. Via chat duurt nog langer, het antwoord.
Meneer checkt, komt toch de verkeerde waterpomp.p aan. Terug sturen. Weer opnieuw bestellen. Auto staat nu al n week op de brug!!

Andres 27-11-2023

Prima webshop, snel verzonden en ev. contact over een bestelling ook goed. Breed assortiment.

Wal 27-11-2023

Was een onderdeel vergeten te bestellen op zondag wilde dat nog toevoegen op maandag gebeld kon niet order cancelen en opnieuw bestellen kon ook niet geen flexibel bedrijf jammer
Onderdeel bij Amazon besteld was goedkoper en gratis geleverd.

Bart 27-11-2023

Duidelijke en gebruiksvriendelijke website. Zeer groot assortiment. Nu een mooie set wieldoppen voor een goede prijs besteld en de volgende dag al in huis. Kan niet beter!

Johan Bulthuis 26-11-2023

Artikelen voor mijn auto besteld. Juiste producten gekregen en snel geleverd.
Ga mijn onderdelen vanaf nu bestellen bij Winparts.

Bouman 26-11-2023

Zo als altijd goed geholpen door winparts bestelde netjes en snel geleverd met de nieuwe accu start mijn auto weer als nieuw.

Aj Schut 24-11-2023

Communiceren via de chat robot is waardeloos.
Ook in het directe advies met medewerker is een punt, artikel, gemist.
Kortom matige service als je iets wilt weten

Chan Ha 24-11-2023

Heel goed service en advies aan klant. Comnicatie gaat wel met chat en whatsapps alleen telefonische contact onmogelijk daardoor cijfer 8 i.p.v 10.

paul 24-11-2023

Hoewel ik de bestelling voor een ander gedaan heb, ben ik tevreden over de afhandeling en bezorging.

Of je de bestelling nu zelf ophaalt of je laat het bezorgen, het is altijd goed.

Dennis 24-11-2023

Ik bestel met enige regelmaat hier mijn auto onderdelen, door de kenteken check is de kans op een niet passend onderdeel zeer klein geworden. Ze leveren vaak binnen 3 werkdagen na mijn bestelling wat het fijn maakt voor mijn eigen planning om de auto te maken. Ook de prijzen met de grote Duitse concurrent zijn nihil, daarbij is de levertijd korter van Winparts. En de bezorg mogelijkheden zijn groter. Denk aan avond levering of post NL punt enz.

C.Roso 23-11-2023

Voor mij een vertrouwd adres geworden, service goed en de onderdelen zijn zoals beloofd.

Piet 23-11-2023

Goede prijs en kwaliteit.

Levering kan sneller, of aangeven als het niet op voorraad is.

Bedankt Piet

fred 22-11-2023

i de online winkel was maakelijk te vinden en 2 erg duidelijk om dat te vinden wat ik nodig had voor een redelijke prijs die onder de aankoop van de dealer lag dus erg goed voor de "kleine" beurs mensen en de kwalietijd is als zo van de fabriek dus prima.

KJE 22-11-2023

Alles prima in orde. De juiste onderdelen voor mijn klassieker en snel geleverd.

Bert v Kampen 22-11-2023

Na een verkeerde bestelling te hebben gedaan werd ik er op gewezen en hersteld door de oplettende mensen van winparts THANK TOP TEAM

Duco Ham 21-11-2023

Prima onderdelen makkelijk te vinden op kenteken. Keurig en volgens afspraak verzonden. Heel blij met deze leverancier.

Eddy 21-11-2023

Had een bestelling gedaan waar iets fout ging, i contact gezocht via whatsapp is meteen goed en snel opgelost

Gert-Jan 21-11-2023

Duidelijke site. Denken goed mee en zorgen indien nodig voor makkeljke oplossing. Zeer tevreden.

Bianka 20-11-2023

Super snel bezorgd. En heel fijn dat je kan zoeken op kenteken op de website en zo de juiste onderdelen kunt aanschaffen.

René Witteveen 20-11-2023

Een hele duidelijke site, vooral bij het intoetsen van je kenteken welk onderdeel dan precies bij auto past.
En de kosten zijn zeer vriendelijk en betaalbaar en de levering was ook top. 1 dag later al in huis terwijl het volgens mij 3 a 4 dagen zou kunnen duren.

AJ Blom 20-11-2023

het bestelde goed en op tijd geleverd goede kwaliteit goede prijs duidelijke website

Glenn 20-11-2023

Het aangeschafte onderdeel paste niet. Stond wel op de site dat het zou passen. Gratis het goede onderdeel ontvangen. Bedankt! Tot de volgende keer.

John j 20-11-2023

De artikelen die na invoering van t kenteken in beeld komen passen ook echt , wel eens anders meegemaakt bij een andere shop , kwaliteit is goed en een nette prijs , bezorging is binnen enkele dagen. Prima. Bestel nu al vele jaren onderdelen en nog nooit meegemaakt dat t niet klopte
Snel en accuraat..👊🏻👍🏻

H. Groot 19-11-2023

De hulp op de site met type auto en welke onderdelen ik daarvoor nodig had hielpen enorm en de onderdelen monteren ging uitstekend.

Wout 19-11-2023

Goed geregeld, gewoon even je kenteken intypen en een ruim aanbod aan onderdelen. Zelfs diverse merken per onderdeel. Zo kan je aan de hand van je budget ook nog een keus maken.