Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Frank 06-12-2023

Prima product , snel geleverd , prijsverhouding perfect, goede uitleg op site , ga zo door

Johan Bastiaansen 06-12-2023

Prima shop, op tijd geleverd zonder beschadiging en prima melding van ‘n onderdeel wat misschien niet zou passen en een vervanging van dit onderdeel op te sturen. Top👍

Steven 06-12-2023

Ik bestel hier altijd mijn ruitenwisserbladen. Ook deze keer weer snel en goed geleverd.

Marcel O. 06-12-2023

Al jaren klant, en altijd hebben ze de juiste spullen voor een voordelige prijs. Afspraken qua levering lopen altijd goed.

Tony 06-12-2023

Winparts gaat hard achteruit. Bestelling waarbij je een datum kan kiezen. Worden niet op die datum geleverd altijd een dag later.

Ook is de communicatie niet fijn. Heb afgelopen maand 3 bestellingen gedaan. 2 kwamen te laat aan. En de andere niet die was beschadigd retour gegaan.

1 keer contact gezocht met de chat. Zou opnieuw verstuurd worden. Daar kun je niets van terug vinden. Daarna gemaild met screenshots in de bijlage. Daarna kwam de bestelling opnieuw op gang. Deze bestelling heeft zon 10 dagen geduurd.

Jammer dat de zaak zo achteruit gaat.

Gert van Gunst 06-12-2023

Duidelijke web site ideaal dat je op kenteken kan zoeken dan weet je in ieder geval dat de bestelde onderdelen passen.
Bezorging was prima en op tijd dus prima geregeld.

Norbert Grielis 06-12-2023

alles geleverd als afgesproken. Alleen het winterpakket bestaande uit plastic flessen heeft als een malle liggen lekken in de doos. doos was zowiezo kapot en zeiknat ( zat ook enorm gat in de doos) en alles zat onder de ruitenontdooier. Bij de bruna waren ze minder blij en ik mag het met een lege fles ruitenontdooier( schroefdop was eraf) doen. Maargoed het feit dat alles in een veel te grote doos zat is da ook wel vragen om een probleempje ;-) . Ik blijf ondanks dit toch gewoon bestellen bij jullie want de website is heel goed en als je goed kijkt hebben jullie heeeel veel. Dus ondanks klein minpuntje super bedankt. en tot de volgende

Alfons 04-12-2023

Klantvriendelijk,betrouwbaar, berijd willig en bovenal niet duur!
Groeten

Peter 04-12-2023

Ik kan vinden wat ik zoek. Bij bestellen is het onderdeel voorradig en kan direct geleverd worden. Goede webshop.

M.Koole 04-12-2023

Ontzettend goed geholpen ,om toch nog het pakket te krijgen ,dan wel via een andere weg ,maar heel blij met hun inzet dat gaf mij een goed vertrouwend gevoel .vooral als je iemand een kado wilt geven voor een bepaalde tijd. Hartelijk bedankt

C. Labee 04-12-2023

Een perfecte firma, goed verpakt scherpe prijs en snel geleverd graag tot een volgende keer..

Sjef 02-12-2023

Snelle levering. Onderdelen passen goed op mijn auto, zoals aangegeven op de site.

M.Brunekreeft 01-12-2023

producten op kenteken besteld en klopte precies !
prima verpakt en op tijd geleverd

Rolf 01-12-2023

Duidelijke site en de klantenservice staat snel voor je klaar voor evt hulp of vragen. Ver uit de beste!

Nathalie 30-11-2023

Altijd (bijna altijd) snel verzonden. Goede klantenservice, bij bestellen van verkeerde onderdelen altijd goede ruilservice. Indien originele delen niet te krijgen waren via klantenservice de vervangende onderdelen meestal gevonden.

Helemaal tevreden

Dennis van Kleef 30-11-2023

Zeer tevreden over de aankoop van een auto-accu via Winparts. Het bestelproces, op kenteken, is zeer duidelijk en transparant. De beloofde levertijd en de aflevering zelf zijn goed. Ik beveel voor het bestellen van auto onderdelen Winparts zeker aan.

Ronald 30-11-2023

Duidelijke website met controle of de bestelde onderdelen daadwerkelijk geschikt zijn voor de betreffende auto.
Snelle levering

Richard 30-11-2023

Meguiars Hybrid Ceramic Wax besteld helaas had de fles gelekt in de doos en was er een grote hoeveelheid uit de fles. Dat kan gebeuren met het vervoeren in een iets te grote doos voor de fles. Contact gehad via wattsapp met een vriendelijke verkoper ze zouden een nieuwe opsturen en de volgende ochtend al in huis ontvangen. Zeer goede service en top dat je contact via wattsapp kunt hebben ook voor vragen over andere producten. Ze zijn meedenkend en oplossing gericht. Zeer tevreden over Winparts!

Super service 30-11-2023

Eerst de fles wax stuk ontvangen en daarna een nieuwe toegezonden gekregen.
Echt super service bij winparts.

Danielle 30-11-2023

Goede spullen tegen minimale wachttijd voor prima prijs, ik zou niet weten waar ik mijn spullen voordeliger zou kunnen vinden.

autobedrijf meyer 30-11-2023

makkelijk te bestellen en snel en goed verpakt geleverd gewoon goed vertrouwd

Mart 29-11-2023

Ik heb in dit geval ruitenwissers gekocht. Je tikt het kenteken in en je weet precies welke ruitenwisser van toepassing is. Vandaag besteld morgen in huis. En daarnaast ook een hele scherpe prijs. Perfekte service, zeker een aanrader.

HD 29-11-2023

Op basis van kenteken via de site had ik verkeerde accu. Dit is netjes, snel en correct door Winparts gecorrigeerd, vandaar een 10

Richard L 29-11-2023

Goed geprijsde onderdelen voor elke autoklus. Snelle levering en goed advies

Ad Me 29-11-2023

De bestelling werd vlot geleverd en voldeed aan al m'n wensen/eisen.
Een 10 was niet op z'n plaats omdat verzending in een slappe grote doos zat zonder gebruikelijke opvulling dus begrijpelijk geplet was en open gesprongen. Er zat een sticker op van Post.nl dat ze dat hadden moeten doen en niet hadden gekeken wat er in zat. Toch lief van ze.
Geen kritiek maar een verbeterpunt van een verder goede en heel breed gesorteerd bedrijf waar ik regelmatig terug kom.