Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1147 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

B. Essa 19-11-2023

Bougies voor BSA A7 van bj 1956 nodig, Winparts kan ze leveren, best snel trouwens.

Willem 18-11-2023

Geweldige service!!
Per ongeluk de postcode verkeerd ingevoerd, na een appje met de juiste postcode werd hij alsnog snel en zonder extra kosten verstuurd 👍🏼👍🏼

Bram 17-11-2023

Makkelijk zoeken, veel keus en wat ik besteld had heb ik gekregen en voldeed aan de verwachtingen. Enige minpunt is dat het uiteindelijk later werd geleverd dan eerst aangegeven op de site bij de bestelling.

Joop van der Horst 17-11-2023

Vinden en bestellen via de site is eenvoudig; voldoende keuze in artikelen en kwaliteiten. Beide recente bestellingen zijn snel geleverd.

Piet 16-11-2023

Levering was prima in orde. Goede prijs, goede kwaliteit.
Telefonische bereikbaarheid is niet zo goed, lange wachttijd.

Nico 16-11-2023

Duidelijk, snel en betrouwbaar.

Ik ben al 8 jaar klant bij Winparts en altijd zorgeloos en met plezier ingekocht, tot nu toe hebben ze een 9 van mij! (Op zijn Nederlands , anders een dikke 10)

FA 16-11-2023

De levering en bestelling was top. Via kenteken vind je de onderdelen van je auto snel.
Toch een verkeerde sluiting? Dan ruilen ze deze gratis om met het goede product. Mooie service! De verkeerde hoefde ik ook niet terug te sturen.

Maikel 16-11-2023

Snelle bezorging en ook fijn dat jullie kijken of de onderdelen wel echt passen

Top service

Jules 15-11-2023

Helder, snel gevonden wat ik zocht, moest alleen wel thuisblijven om onderdeel persoonlijk on ontvangst te nemen.

Soms zit het mee, soms zit het tegen. 15-11-2023

Eenvoudige wijze van bestellen, snelle en correcte afhandeling.
Het product Turtle Wax Speed Headlight kit belooft in advertenties en reviews, meer dan het kan waarmaken.
Weliswaar is er sprake van enige verbetering, maar dat kost veel meer tijd, dan "speed" suggereert. Verwacht geen wonderen, zoals op de foro's wordt weergegeven. Kortom winkel prima. Product scoort amper een voldoende en hoort eigenlijk niet thuis in deze goede winkel en doet afbreuk.

TSch 15-11-2023

Prima webshop, gemakkelijk navigeren door de shop. Concurrerende prijzen, groot assortiment en snelle levering.

Albert 15-11-2023

Goed en snel afgehandeld. Ook al was de levering een dag later, dit werd prima en duidelijk gecommuniceerd.

Ruud Wiffrie 15-11-2023

Ik bestelde ruitenwisserbladen en had gekeken welk artikel nummer ik nodig had en bestelde ze. Maar kreeg een mail van Winparts dat dat niet de goede waren. Zeer alert en heel erg blij mee.
Bladen zijn geleverd en passen en werken perfect.
Fijn dat ze bij Winparts opletten wat er besteld wordt.

Willem van Rooij 14-11-2023

Goedemorgen,
Winparts beveel ik graag aan anderen aan. Al meerdere keren heb ik daar bestellingen gedaan. De geleverde artikelen zijn altijd snel geleverd, juist geweest en voldoen zeker aan de verwachtingen. Omdat er bij Winparts vaak meerde keuzes zijn maak ik het mezelf makkelijker en zoek ik bewust vooraf naar een betreffend merk dat ik graag wil. Als ik dan toch vragen heb over een artikel dan zijn de antwoorden snel en adequaat geleverd.
Ik ben dik tevreden over Winparts.

bob weurmnan 13-11-2023

Ik beste altijd elders kwam plotseling deze site tegen. Bestelde paar kleine zaken snel gergeld, juiste prijzen en snel geleverd.

Antje van der West 13-11-2023

De site mooi overzichtelijk heb gekozen voor winparts om dat ik mijn benodigde ruiten wissers zocht via google en de prijs en Foto mooi duidelijk in beeld kreeg daar voor hoefde ik niet veder te zoeken . Toen ik melding kreeg dat mijn order wert vast gehouden om dat medewerkers winparts het vermoedelijk had dat ik de verkeerde had besteld hebben wij contact op genomen via de chat op hun website kreeg eerst de eerste robot en later een medewerker. Die heeft mee gekregen en had idd verkeerde in de bestelling hij heeft het om gezet in de goede product koste ons nix extra en de volgende dag had ik mijn bestelling gewoon weg goede service vriendelijk en snel geholpen buiten hun kantoor tijd .. echt aanrader voor iedereen

Wim 13-11-2023

Zeer tevreden over de levering ook zeer snel en het product is perfect.ik raad iedereen aan on daar bij Winparts tekopen.

Umut turkmen 12-11-2023

Super goed bezig man mis alleen communicatie telefonisch en dat zorgt voor miskoop soms want soms is informatie nodig voor het probleem van het auto en technisch kennis van winparts kan ervoor zorgen dat mensen niet iets kopen wat niet nodig was maar door juist info overleg met klanten kan veel voordelen hebben beide kanten klanten hoeven niet retour winpart hoeft ook geen moeite voor retourneren

Yfje 08-11-2023

Snelle levering, goed geregeld.
Ik probeer nu alleen nog een factuur te ontvangen, maar krijg vooralsnog geen reactie op de mails waarin ik hierom heb verzocht, minder geregeld dus.

Roy Bijveld 08-11-2023

Snel en makkelijk bestellen . Extra optie om op kenteken te zoeken naar de goede onderdelen.

Jack 08-11-2023

Enorm assortiment, mooie producten tegen een hele mooie prijs. Een echte aanrader.

Lea 08-11-2023

Top site, juiste product snel en makkelijk gevonden!
Beloofde levertijd helaas niet kloppend met de praktijk.

Willem 08-11-2023

Accu besteld, werd door Winparts er op ge wezen de verkeerde accu te hebben besteld, en de juiste accu voor mijn auto te zullen sturen

Jo 08-11-2023

Ik vind heel gemakkelijk de onderdelen en producten die ik voor mijn auto nodig heb en ik ben in de afgelopenjaren nog niet ontevreden geweest over mijn bestellingen.

Irma 08-11-2023

Ik zocht allesdragers voor een 24 jaar oude Bora met een glad dak. Die hadden ze en werd inderdaad na 1 dag al geleverd.
Wat ik niet wist, wat er niet bij stond, was dat de constructie van deze Twinny allesdragers onhandig ontworpen is. Het is echt lastig om de dragers stevig op get dak te krijgen. Je krijgt de dragers wel in elkaar maar als je nooit eerder hebt gesleuteld krijg je de allesdragers niet muurvast op het dak. Er staat dat je de haken moet gebruiken maar er is niets om aan vast te haken. De klemmen zijn wel van staal maar eigenlijk zit 1 klem maar vast met 1 gewone schroef, het past niet echt lekker en je moet de twee kanten van de allesdragers om en om aandraaien om het echt goed te krijgen.
Mijn advies, verkoop deze niet meer. Laat Twinny maar iets beters ontwerpen.