Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1106 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

ja 24-10-2023

beste kwaliteit en goede service voor een betaalbare prijs, en snelle levering

Smeets 24-10-2023

Nadat een verkeerde buitenspiegel geleverd was een goede service gekregen dat er gratis een nieuwe gestuurd werd en deze binnen 2 werkdagen geleverd werd.. samen met een medewerker via de telefoon de goede buitenspiegel besteld... dus een super service..
Dank je wel

Marco 20-10-2023

Geen reactie van de klantenservice naar aanleiding van geleverde goederen die beschadigd waren, opengemaakt en slechte verpakking ten behoeve van transport voor DHL

T. 19-10-2023

Duidelijke shop, met producten die kloppen naar de auto..en kenteken..en niet onbelangrijk eerlijke prijs. Daarbij een snelle levering van het product, thuis of bij ophaalpunt.

Jouko Juijn 18-10-2023

Als Winparts enige twijfel heeft vragen zij per mail om het chassisnummer om na te gaan of zij wel het correcte artikel sturen, dat vind ik getuigen van de klant serieus nemen. Levering zou wat vlotter moge n.
klantenservice-24 19-10-2023

Beste meneer Juijn,

Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zich serieus genomen voelt door ons!

Wellicht helpt de volgende informatie over onze levertijden bij uw volgende bestelling: een deel van onze artikelen ligt bij onszelf op voorraad. Deze hebben de aanduiding 'direct leverbaar'.

Aan ander deel ligt op voorraad bij onze leverancier. De levertijd hiervan is meestal 1-2 werkdagen. Een klein deel van onze artikelen heeft een nog langere levertijd. Per artikel staat de levertijd aangegeven. De verwachte levertijd wordt tevens meteen aangegeven in het winkelmandje als u de gewenste artikelen hebt toegevoegd.

Hebt u vragen over de levertijd van een bepaald artikel, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice.

Ik hoop dat u uit de voeten kunt met deze info.

Anita

Hanbo 18-10-2023

Levering was prima op tijd en keurig verpakt. Artikelen waren exact zo als verwacht.

Robert 18-10-2023

Zeer breed en makkelijk toegankelijk assortiment. Makkelijk bestellen. Snelle levering.

Emiel Bergwerff 12-10-2023

Bij de levering van mijn aanvankelijke bestelling ontbrak een onderdeel (twv de helft van het orderbedrag) en was één artikel foutief gepickt. Het duurde toen vier dagen eer ik de klantenservice kon bereiken. Er werd een nieuwe verzending toegezegd. Daarin bleek echter enkel het ontbrekende deel te worden toegestuurd. Ik heb melding gemaakt dat het foutief geleverde artikel ontbrak bij de verzending, maar dit is niet opgemerkt, zodat ik dat onderdeel alsnog niet ontving. Opnieuw een bericht gestuurd naar de klantenservice en wederom pas na enkele dagen reactie. Toen is het laatste (in eerste instantie incorrecte artikel) alsnog toegestuurd, dus uiteindelijk heb ik alles in goede orde ontvangen, maar ik baal wel van de onbereikbaarheid en onoplettendheid van de klantenservice.
klantenservice-24 19-10-2023

Beste meneer Bergwerff,

Bedankt dat u de moeite hebt genomen om een review te plaatsen. Ik heb uw order erbij gepakt en zie inderdaad dat er een fout was gemaakt en dat deze fout uiteindelijk is opgelost.

Onze excuses dat dit zo lang heeft geduurd. We zijn ons ervan bewust dat we wegens de drukte niet zo snel kunnen reageren als onze klanten en wijzelf wensen.

Dit is inderdaad erg vervelend. We nemen uw feedback mee in ons verbeterproces. We hopen dat u ons in de toekomst nog eens een kans wilt geven, zodat we kunnen laten zien dat het veel beter kan!

Anita

Dion 09-10-2023

Prettige website en daardoor het juiste product snel gevonden. Levering was fantastisch snel ! 10/10

bruno 08-10-2023

skechte contact duurt een half uur voirdat er iemand de telefoon aanpakt chat word pas 3 dagen later op gereageerd dan word belooft dat het artikel de volgende dag in huis is helaas niet gebeurt komt pas 3 dagen later vragen ze om een review omdat mijn pakket is bezorgd maar heb het pakket nog niet eens binnen kort om slechte communicatie en belofte niet na gekomen

Jorian 05-10-2023

Zeer ontevreden. Bestelling geretourneerd en ik krijg opzettelijk te weinig terug betaald. Het gaat mij niet om het kleine bedrag van 4 euro, maar om het principe. Als zij dit bij iedereen doen loopt dit bedrag gigantisch op.

Als je bij negatieve reviews kijkt zie je dat dit vaker gebeurd.

Ze komen met diverse onzin redenen. Dat het is terugbetaald naar AfterPay, terwijl er met creditcard is betaald.

Ik ben nu al 5 weken bezig om het geld terug te krijgen en ik heb ze de laatste kans gegeven om terug te betalen, anders wordt het een juridische procedure.

Ik ben benieuwd wie de langste adem heeft. Ik bestel hier nooit meer.

R. 05-10-2023

Goed uitgebreid en goedkoop. bij mij is het levering niet volgens belofte ( afspraak).

AvD 05-10-2023

Duidelijke en gebruiksvriendelijke shop, prijzen zijn ook prima, heel erg jammer is dat als je zelfs voor ongeveer 600€ onderdelen besteld je toch nog verzendkosten moet betalen.

Jean 05-10-2023

De site helpt goed mee om te controleren
Zodat ik juiste onderdeel ontvang ,
Winparts stuurt snel de producten naar de klant
Kortom : tevreden !!!

N. Siemers 05-10-2023

Zeer snelle levering.
Pakket goed te volgen.
Artikelen zorgvuldig verpakt.
Geen klagen

m.scharp 04-10-2023

hele goede beoordeling, ik had een artikel besteld en kreeg een advies voor een goedkoper artikel wat ook geschikt. Dit zal je niet snel meemaken dat een firma zelf een goedkoper artikel aanbied. Mijn complimenten

Henk 04-10-2023

Erg jammer dat ik een slechte review moet geven. Niet qua bestellen en snelle levering van betaalbare automotive producten maar vanwege tot op heden totaal geen reactie op een bestelling die niet volledig was. Op 24-09 besteld op 27-09 geleverd. Op 27-09 gemaild dat de bestelling onvolledig was. Op 02-10 geappt met dezelfde boodschap. Tot op heden geen enkele reactie mogen ontvangen en nu noodzakelijkerwijs een veel duurder exemplaar moet aanschaffen omdat de klus geplant staat.

Maarten 03-10-2023

Ik heb hier een achterruitenwisserblad besteld. Over de status van de order werd ik netjes geïnformeerd. Alleen was het verpakt in een doos waar wel 20 ruitenwisser in pasten.

Marjolein Dopmeijer 02-10-2023

Ik heb onderdelen besteld via kenteken, audi a3. En kreeg een carterstop binnen voor een toyota, jammer kon er niks mee..

klaas 29-09-2023

snelle levering en goed op de hoogte gebracht i.v.m de levering,en het onderdeel past perfect

Marcel 29-09-2023

Overzichtelijke webshop, uitgebreide keuze en heel belangrijk, concurerende prijzen.

Henny albers 29-09-2023

Ik heb al meerdere keren besteld bij u altijd goed geholpen de laatste keer heb ik iets verkeerd besteld en dat Is zonder meer goed opgelost zonder een hoop gevraagd of andere dingen heel goed geholpen 👍

vanderploeg 28-09-2023

Voor mij is winparts de ideale oplossing als ik wat zoek voor de auto ik hoef niet veel moeite te doen voor onderdelen te zoeken.
even je kenteken in voeren kan er niks mis gaan.

Daniel 28-09-2023

Bestelde artikel zou volgende dag geleverd moeten worden volgens de website. Dag later verstuurd. Volgens de website zou het anders alsnog volgende dag bezorgt worden. Wordt deze pas 4 dagen na versturen bezorgd (5 na bestellen). Zou dus niet al te veel vertrouwen op "Morgen bezorgd" bij deze partij.

R 27-09-2023

Voor de tweede keer achter elkaar is de bestelling vertraagd, terwijl ik juist bij winparts koop omdat ze betrouwbaar waren met bestellen en leveren. Dit is het dus ieg niet meer.
Een klantenservice die pas een week later reageert vind ik ook niet heel erg service gericht. :(