Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is berekend op basis van 749 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Leon van der Zanden 27-01-2020

Zeer attent. Nemen bij twijfel ook de moeite om te checken of je het juiste product hebt besteld.

Peer 27-01-2020

Duidelijke website en prijstechnisch lekker goedkoop. Snelle levering en goede kwaliteit.

Bosman 27-01-2020

Duidelijke website, makkelijk producten te vinden, ruim assortiment, goed prijsniveau en snelle levering

Hendrik Nijman 27-01-2020

Winparts was snel gevonden bij het gewenste product. Goede en overzichtelijke website, snelle en complete levering dus ik ben zeer tevreden

HMispelbaum 27-01-2020

Via mijn kenteken een kofferbakmat gezocht. Maar de getoonde kofferbakmat blijkt echter niet helemaal te passen: In twee hoekjes past de mat niet helemaal en staan de hoekjes rechtop. Voor incidenteel gebruik is dat nog te overzien, maar het ergert me wel.

Voor de rest was de levering prima, want men kon ook vanaf 18:00 leveren en dat zie je bij andere leveranciers zelden.

W.Rietveld 26-01-2020

Goed overzichtelijke webshop. Bestellen gaat soepel en de levering was supersnel en goed te volgen via track en trace

Dolf van Beek 26-01-2020

Duidelijke website. Makkelijk om een artikel te bestellen.
Zeer snelle levering terwijl ik in Frankrijk woon.

Ton 24-01-2020

groot assortiment , telefonisch goede service als je nog iets bijbesteld wilt hebben, bestel de volgende keer weer bij winparts

Marja Schaap 24-01-2020

Ik kan niet anders zeggen dan dat wij op alle fronten dik tevreden zijn zowel de prijs als de duidelijkheid laat niets te wensen over.Wij hadden een fietsendrager besteld werd keurig op tijd afgeleverd goed verpakt, een minpuntje was dat er geen duidelijke beschrijving bijstond. Het was jammer dat de fietsendrager niet op de knop van onze trekhaak pasten. Dus hij moest teruggestuurd,maar ook deze procedure ging op rolletjes en binnen een week hadden wij ons geld terug. Ja wij zijn in alle opzichten dik tevreden,jammer dat we niet geslaagd zijn,volgende keer beter.

Surinder 24-01-2020

Goede prijs verhouding van producten en prijs. Goedemorgen verpakt en snelle levering. Makkelijke betaling d.m.v. iDEAL. Geen negatieve opmerking. Ga zo door.

Tonny 23-01-2020

ze hadden precies wat ik nodig had en snel geleverd en daar gaat het om
ik kom hier zeker nog een keer terug

Jimm 23-01-2020

Rond de feestmaand een canbus adapter besteld via winparts. Dit zou de oplossing moeten zijn voor het probleem dat mijn radio de accu leeg trekt. Na een week kwam het ding binnen. Ik heb direct geprobeerd het in te bouwen echter wanneer ik de auto op contact zet gaat de radio 2 seconden aan en daarna weer uit. Ik heb toen conctact opgenomen met winparts en deze wisten niet hoe hun eigen producten werken. Jammer om te horen dat er geen moeite in gestopt werd. Ik heb toen contact opgenomen met het mailadres wat er op de verpakking stond en na enkele dagen kreeg ik als antwoord dat ik even langs mijn dealer moest gaan. We zaten inmiddels al rond de kerstdagen. Ik ben vervolgens later naar de dealer gegaan en deze zei tegen mij dat dit niet is wat ik nodig heb en dat dit niet kan werken. Toen heb ik contact opgenomen met winparts en deze vertelde me dat mijn retourrecht is verlopen. Jammer, nu zit ik met een dure adapter van €50 te kijken waar ik niks mee kan. Jammer dat winparts geen uitzonderingen maakt op zo’n gevallen.
Officiele reactie van Winparts.nl 24-01-2020

Goedemorgen Jimm,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u deze ervaring met ons hebt gehad. Mijn excuses hiervoor.

Op basis van uw gegevens heb ik uw order terug kunnen vinden.
Hetgeen u ons heeft gemaild, was het lastig voor ons te achterhalen waar de mogelijke oorzaak lag, aangezien wij dit niet op afstand kunnen bepalen. Mijn collega heeft u daarom aangeraden om langs een dealer te gaan, zodat de oorzaak achterhaald kon worden.

Bij een retourrecht van 14 dagen, kunnen wij het helaas niet terug nemen na 6 weken.

Onze excuses voor het ongemak.

evita.noordanus@gmail.com 22-01-2020

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding. Let wel op de aanhef in de mails. Ik ben niet heer Evita Noordanus, maar een mevrouw.

Gerard 22-01-2020

Complete buitenspiegel besteld. Snel geleverd. Top.
Graag had ik geweten hoe ik de contra-afwerking aan de binnenzijde van de auto had kunnen losnemen (om bij de drie montage-bouten te komen). Dat was een puzzeltje en een beetje kunststofschade daaraan.

Alain Groen 21-01-2020

Onderdeel makkelijk te vinden en bestellen. Bij de bestelling een fout gemaakt in afleveradres.
Dit per mail aangegeven en is direct naar tevredenheid opgepakt door de klantenservice.
Geleverd zoals beloofd, dus al en al dik tevreden.
Officiele reactie van Winparts.nl 22-01-2020

Beste Alain,

Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te lezen dat de adres aanpassing vlot is verlopen en dat u zo tevreden bent over ons. :)

Peter 20-01-2020

Geen enkele negatieve ervaring met deze website. Bestellen, versturen, ontvangen. Alles binnen twee dagen. Kwaliteit goed en precies zoals voorgesteld (vloermatten Kia). Sterk aanbevolen.

Cw 20-01-2020

Ruitenwissers gekocht voor oudere auto. De juiste gevonden door een handig zoek systeem op de site. Site gebruikersvriendelijk. Communicatie goed en duidelijk. Snelle verzending en goed verpakt. Eigenlijk alles heel goed verlopen. Zeer tevreden.
Officiele reactie van Winparts.nl 22-01-2020

Goedemorgen,

Bedankt voor uw review. Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent over zowel de website als de verzending! :)

Ton 19-01-2020

Mooie automatten besteld en ontvangen. Jammer dat het een set is, want alleen de mat voor de bestuurder was versleten.

Rebrovivan 19-01-2020

Prima website met duidelijke omschrijving van het product. Snelle verzending en een degelijke,stevige verpakking. Product past precies. Zeer tevreden.

Bert 19-01-2020

Bijzonder goed en snel geholpen. Zeer duidelijke website. Gewoon zeer tevreden.

Adisen 17-01-2020

Er zijn heel veel producten, maar als ik mijn autogegevens qua merk en type e.d. invul, krijg ik toch universele producten te zien die niet passen.
De maten van de dakhoezen zijn niet helemaal duidelijk.

Andrew 16-01-2020

Een product van mij is vroegtijdig kapot gegaan, hiervoor contact opgenomen met de klantenservice en direct een nieuw setje gekregen. Top service 👍🏽

Luud 15-01-2020

De site is prima op orde. Duidelijk en alles is goed te vinden. De levering laat nog iets te wensen over, in die zin dat je al snel de mededeling krijgt dat het bestelde is verzonden, maar dan blijkt het alleen maar te zijn aangemeld bij post.nl. Vervolgens gaat er een dag overheen vooraleer het wordt bezorgd. Dus hier geldt niet: vandaag besteld, morgen in huis! Het pakket zelf was ok.

bert 15-01-2020

makkelijk zoeken, goede weergave van producten en prijzen en veel keuzemogelijkheden

supersip 15-01-2020

goed en snelle service en netjes bezorgd ,zou graag in de toekomst weer iets bestellen bij dit berdrijf

Leo kohler 15-01-2020

Prima shop, erg duidelijk en mooie prijzen, geholpen door een zeer vriendelijke en bekwame mede werker.

evalina 15-01-2020

ruitenwisser besteld, onderdelen makkelijk gevonden via kenteken, goede prijs en snel verstuurt

Zoltan 15-01-2020

Prettige site, kenteken invullen en juiste onderdelen zijn altijd voorhanden, vaak nog in de korting ook. Als een onderdeel langere levertijd heeft wordt er apart verzonden. Altijd tevreden!

Peter 15-01-2020

Ik was op zoek naar automatten voor mijn Ford Focus. Via Google gezocht en kwam een boel websites tegen die deze matten aanboden, waarbij o.a. Winparts. Ik ben op deze site gaan zoeken en wat mij meteen opviel was, dat ik door het invullen van mijn kenteken meteen de gegevens van mijn auto zag verschijnen. Dit sterkte mij in het vertrouwen dat ik hierdoor de juiste matten kon vinden. Deze vervolgens besteld en na ontvangst (supersnel) bleken deze perfect te passen. Heel tevreden dus.
Officiele reactie van Winparts.nl 17-01-2020

Goedemorgen Peter,

Bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u deze positieve ervaring hebt gehad met ons en daarom een 9 aan ons hebt gegeven! :)

Greg 15-01-2020

Makkelijk zoeken naar de juist onderdeel, makkelijk bestellingsproces, scherpe prijzen, snelle levering met de juiste producten. Wat wil je nog meer ? :-)

Goedemorgen,

Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over ons! :)

Frank 15-01-2020

Gemakkelijk bestellen, vlotte levering en goede prijs-/kwaliteitsverhouding.
Suggestie: lagere afleverkosten bij zelf afhalen bij servicepunt (minder voertuigbewegingen).

Hi Frank,

Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over onze website en de vlotte levering!

Ik zal uw feedback meenemen en intern bespreken, om te kijken of daar mogelijkheden in zijn.

Bedankt daarvoor!

pietersipkema 14-01-2020

uitstekende zoekfunctie op de site.
vind de verzendkosten wat aan de hoge kant
geleverde goederen bezorgd conform de opgave
ben zeer tevreden met mijn aankoop

Arie 14-01-2020

Uitgebreid aanbod aan onderdelen voor een goede prijs.
Berichtgeving van de status van de bestelling is duidelijk en correct.

Jojo 14-01-2020

Keuze is reuze
Makkelijk zoeken op kenteken
Netjes verpakt
Past precies zoals omschreven

marleen 14-01-2020

ik vind het een heel fijne site en ze hadden precies wat ik zocht en nog een snelle levering ook
daarom heb ik voor hun gekozen

Fred vd W 14-01-2020

Op de site duidelijk en overzichtelijk productvergelijking kunnen maken. Prijzen aantrekkelijk en levering snel.

E de Groot 13-01-2020

Na een verkeerd opgestuurd onderdeel , binnen 24 uur het juiste onderdeel alsnog ontvangen het verkeerde hoefde niet retour prima geregeld.

B. 13-01-2020

Groot assortiment maar de levering laat te wensen over er is geen tijdvenster te kiezen dat is een gemiste kans

Goedemorgen,

Bedankt voor uw review. Zou u uw feedback nader kunnen toelichten aan mij? U mag mij hiervoor mailen naar support@winparts.nl.
Aan de hand daarvan, kan ik uw feedback meenemen en intern bespreken.

Alvast bedankt!

11Jack 13-01-2020

Snel te vinden site waarop je je onderdelen eenvoudig en correct kunt vinden aan de hand van het kenteken of het type van de auto. Nette prijs en vooral snelle toezending. daar kun je van op aan.

Jan Klungel 13-01-2020

Gewoon super, en zou het zeker aanraden bij vrienden en familie, en iedereen die iets nodig is voor zijn/haar auto.

Jacquelien 13-01-2020

super makkelijk bestellen met je kenteken en volgende dag ontvangen. Genoeg keuze uit verschillen dingen die bij de auto passen bv ruitenwissers hebben ze in verschillende merken

Henk 12-01-2020

Beoordeling blijft steken op een 6 omdat je wél moet doen wat je beloofd. Dus als er staat, verzending met PostNL, dan moet je niet één of ander 2e rangs moeilijk te benaderen koerier gebruiken die niets neer wil zetten etc. Juist vanwege PostNL koos ik voor Winparts.

Goedemorgen Henk,

Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat u deze ervaring met ons hebt gehad. Excuses daarvoor.

Ik zal uw feedback uiteraard meenemen, zodat dit intern besproken kan worden.

Jan hofstede 12-01-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding , gebruiksvriendelijke site, snelle levering

Leo 12-01-2020

Ik was naar een specifieke antenne adapter kabel aan het zoeken en vond deze bij Winparts.
Ik had hem ook vanuit China kunnen laten bezorgen, maar om dan weken te moeten wachten daar had ik geen zin in.
Ik ben heel tevreden met de snelle levering en heb de kabel aangesloten en meteen werkte het aangesloten apparaat als de beste.

r 12-01-2020

Heldere site, goede beschrijving, goede levering. Goede aftersales service ook

Ger 12-01-2020

Altijd de juiste onderdelen als je besteld aan de hand van je kenteken. En snel geleverd.

Piet de Ruiter 12-01-2020

Bestel af en toe iets bij winparts. Tot nu toe erg tevreden. Soepel werkende website en heel breed assortiment.

Bij de afhandeling van de laatste bestelling iets teleurgesteld. Bestelling bestond uit 3 delen waarvan één onderdeel besteld moest worden dat vele weken zou gaan duren. Zelfs nog iets langer dan op de site aangegeven. De andere onderdelen lagen op voorraad. De hele bestelling werd toen aangehouden. Had ik niet verwacht en doe andere websites voor zover ik weet ook niet.

Lei 12-01-2020

Goede service en ook persoonlijk contact goed en goed advies snelle levering goede materialen

Christiaan 12-01-2020

De levering is sneller gegaan dan de laatste keer. Hou dat vol. Verder goed verpakt.
Een fijne site ect.

Jambalaya 10-01-2020

Ik bestel hier af en toe een auto-onderdeel.
Levering is snel, laatste keer zelfs twee dagen eerder dan aangegeven.