Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1378 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Arie 28-02-2024

snelle duidelijke website. plezierig in gebruik, duidelijk met betaling en informatie na bestelling

Lich 28-02-2024

Snel en duidelijk antwoorden op je vragen
Retour sturen geen probleem wordt je netjes mee geholpen

JWM 28-02-2024

Erg goed, gemakkelijk om de onderdelen te vinden die je nodig hebt, ook nog een handleiding erbij, keurige verzending, ook snel, website werkt goed.

Jan 28-02-2024

Duidelijke website, met veel detail informatie over de te bestellen producten waardoor de kans van fout bestellen klein is. Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering in nette stevige verpakking.

Hansie 28-02-2024

Snelle service direct verzonden
Goed materiaal
Gewoon 100%
Duidelijke site
Makkelijk bestellen
Appeltje eitje

Bahadir 28-02-2024

Wisserblad was te lang. Contact gehad met de klantenservice en direct de juiste wisserblad alsnog opgestuurd gekregen. De verkeerde hoeft niet terug. Niet dat ik er wat aan heb, maar alsnog geen gedoe en snel geregeld.

Jeroen 28-02-2024

Update op 27-02-2024:
Pakket zou bezorgd zijn ‘door de brievenbus’
Ging om een pakket van 20kilo met remmerij.

Na meerdere telefoontjes en chats, na ruim een week pas terugkoppeling dat het pakket bijna een straat verderop was bezorgd.

Waardeloos.

Review van 24-01-2024:
Levering niet volgens afspraak. Contact gezocht maar krijg tot op heden geen enkel antwoord.

Veenbrink tav René 28-02-2024

Ruime keus in artikelen. Snelle service. Bij mijn laatste bestelling ging iets mis met de levering. Via app contact gehad en binnen een paar minuten geregeld. Echt top!

Eddie 27-02-2024

Goede ervaring. In alle opzichten. Goede ervaring. In alle opzichten. Goede ervaring. In alle opzichten.

Eric 27-02-2024

snelle levering, goed product. goede service. aanrader voor toekomstige bestellingen

Ron 26-02-2024

De winkel is uitstekend en na invoer van het kenteken krijg je de juiste onderdelen voor je auto. Soms is de keuze wel erg groot, bijvoorbeeld bij de remblokken, waarbij het wel aardig zou zijn als Winpart aangeeft wat de beste keuze zou zijn. In mijn geval gekozen voor Brembo omdat de remmen zelf ook van dit merk zijn, maar bij aankomst was de set niet compleet (miste 3 borg bouten en twee rubber kapjes. Kan Winpart niets aan doen aangezien de doos verzegeld was. Na telefonisch contact is in overleg besloten om de oude bouten te gebruiken met een flacon borgvloeistof . Deze is door Winparts de volgende dag geleverd (kosteloos) top
klantenservice-24 27-02-2024

Beste Ron,

Hartelijk dank dat u de moeite hebt genomen een review te plaatsen. Hier zijn we erg blij mee, want de feedback van onze klanten is bijzonder waardevol voor ons.

Het merk remblokken dat klanten kiezen, is erg persoonlijk. De een zweert bij een bepaald merk, de ander vindt hetzelfde merk helemaal niks. Standaard worden onze artikelen gesorteerd op 'meest verkocht'. De artikelen die boven aan staan in de lijst, zijn dus het vaakst gekozen door andere klanten. Dit helpt misschien enigszins bij het kiezen.

We zien u graag terug voor een volgende bestelling en wensen u in de tussentijd veel veilige kilometers.

Anita

Lolle 26-02-2024

In een tijd dat alles duurder wordt en de auto een grote onkostenpost, is het fijn dat er een winkel is met goede en betaalbare onderdelen en oplossingen. Daarom raadt ik Winparts van harte aan. Ik zeg spread the word.

AFF 26-02-2024

Bestelling goed afgehandeld. In het verleden ook goede ervaringen (assortiment, prijs).

John 24-02-2024

1e keer besteld via gebruiksvriendelijke website. Netjes verpakt en volgens levertijd geleverd. Scherpe prijzen en nog mooi 10% korting voor nieuwe klanten na aanmelding nieuwsbrief. Ik ben positief verrast en als bedrijf kun je geen betere eerste indruk achterlaten. Chapeau!

JH 24-02-2024

Snel, netjes ingepakt en op afgesproken tijdstip geleverd.
Scherp geprijsd merkproduct

Monique 24-02-2024

Fijn dat je op kenteken kan zoeken en dat het product wordt gecontroleerd of deze wel de juiste is voor de opgegeven auto.
Ook is het assortiment ruim zowel in prijs als items

Dieter 23-02-2024

Schnell und korrekte Lieferung.Gute und ehrliche Beschreibung der bestellten Ware

Rita 23-02-2024

Makkelijk zoeken en duidelijke artikelomschrijving. De ruitenwissers zaten er in no-time op en doen het geweldig goed. Uitstekend merk Bosch.

Rien 23-02-2024

WinParts heeft goed gehandeld. Het product werd snel geleverd en voldoet aan de verwachting. Ik heb voor WinParts gekozen omdat zij een enkele automat (alleen voor de bestuurder) konden leveren. De mat is goed van maat. Voor de bevestiging in de auto heb ik alleen een verstevigd gat in de mat op de juiste plaats moeten maken.

Mart 22-02-2024

Zeer snelle levering: vrijdagmiddag besteld, zaterdagochtend geleverd.
Uitstekende prijs voor de gekochte artikelen (ruitenwissers).
Goede site waarbij het makkelijk was de juiste ruitenwissers te vinden op basis van kenteken.

Edwin 22-02-2024

Ik kan niet anders zeggen dat het voor de volle 100% goed is gegaan. Ik heb de spullen kunnen vinden, de prijs was goed en de levering snel. Beter kan eigenlijk niet.

E.Bouwhuis 22-02-2024

Levering vlot.1 artikel bleek niet te passen,ben daarop telefonisch zeer goed geholpen om een passend artkel te vinden

Rowdy 22-02-2024

Het is opmerkelijk dat alle, tot nu toe, bestellingen 100% goed zijn gegaan.
Het kan dus wel!
Ga zo door Winparts!

Peter Broekhuizen 22-02-2024

Ruime keuze in de artikelen die je zoekt.
Prijs en kwaliteit is goed.
Levering is ook vrij snel.
Ik bestel daarom mijn artikelen bij Winparts.

W.H. 21-02-2024

Prima webshop met goede service.
Door een fout van mijn kant werd de bestelling door de Post retour gezonden naar Winparts. Na een telefoontje met een vriendelijke medewerkster werd dit snel weer in orde gemaakt.