Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1237 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Ryan 23-03-2024

Achterlicht besteld, 2 maal verkeerde lamp ontvangen. Zelfs via de klantenservice contact gehad en dit moest de goede zijn. Ook deze was niet goed daarna een bericht ontsvngen dat de juiste lamp niet leverbaar is. Beide lampen geretourneerd. Echter bestelling gedaan en betaald via klarna. Via de email toezegging gehad dat ook de klarna kosten zouden worden gecrediteerd. Echter tot op heden niet gebeurd. Diverse mails naar de klanten service gestuurd maar helaas blijft een reactie uit
klantenservice-24 25-03-2024

Beste Ryan,

Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Onze excuses dat het verkeerd is gegaan met het bestellen van een achterlicht en dat je vervolgens onze klantenservice niet kunt bereiken. Heel vervelend!

Op een ander platform bent u ingegaan op mijn verzoek om ons te e-mailen, waarvoor dank. We zijn bezig een oplossing te vinden voor uw vraag en houden u daarvan per e-mail op de hoogte.

Maikel 20-03-2024

1 ster is al te veel.
Ben nu al meer dan een maand aan het wachten maar nog steeds geen bestelling binnen. Ook al meerdere keren contact gehad met de klantenservice hierover. Deze zijn heel slecht bereikbaar. Daarnaast als ze bereikbaar zijn hebben ze geen technische kennis.
klantenservice-24 21-03-2024

Beste Maikel,

Hartelijk dank voor je review. Heel vervelend dat je nog op je order wacht en dat je ons bovendien slecht kunt bereiken.

Wegens drukte kan het inderdaad zijn dat het moeilijker is ons te bereiken. Onze excuses hiervoor. Overigens hebben we wel een technische support. Onze medewerkers kunnen vragen van klanten hier naar doorzetten.

Helaas heb ik geen order gevonden op basis van de gegevens. Graag kijk ik even met je mee als je een e-mail stuurt naar reviews@winparts.nl onder vermelding van het ordernummer.

Slechte garantie 17-03-2024

Koplampen gekocht voor een classieke camper. Pas 15 km gereden en het water staat erin.
Op garantie aanspraak wordt niet gereageerd. Bij een tweede email moest met o.a. de motorcode hebben.
Alles weer opgestuurt en wéér hoor ik nils meer.
Je bedrijf zo te grabbel gooien voor 80 euro.
De klantenservice gebeld: " daar gaan wij niet over, ze zijn ermee bezig...."
klantenservice-24 18-03-2024

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw feedback. Onze excuses dat u zo lang moet wachten op het afhandelen van uw garantieaanvraag.

Bij garantieaanvragen vragen we klanten inderdaad een formulier in te vullen met enige informatie over het voertuig. Ook is het momenteel zo dat het afhandelen van garantieaanvragen ongeveer 10 werkdagen kan duren. Dit wegens grote drukte.

Garanties worden door onze garantieafdeling afgehandeld. Medewerkers van de klantenservice kunnen uw boodschap doorgeven, maar zelf geen garanties toekennen.

Mocht u een update willen, neemt u dan gerust contact op met de klantenservice. Ik hoop hiermee enige duidelijkheid te hebben gegeven over ons proces.

Dirkjan Geuze 15-03-2024

Ik heb een motorkap besteld bij winparts voor mijn peugeot 308.
De motorkap werd geleverd met schade gedeukt en verbogen. Toen heb ik de motorkap terug gestuurd naar winparts. Winparts leverde daarna een andere motorkap maar deze was nog erger beschadigd.
Deze motorkap heb ik ook terug gestuurd naar winparts
Om mijn geld terug te krijgen.
Toen kreeg ik mijn geld terug min de verzendkosten.
Winparts heeft me dus twee kapotte motorkapen geleverd
En daarna niet mijn volledige betaling terug gegeven.
klantenservice-24 18-03-2024

Beste meneer Geuze,

Hartelijk dank voor uw feedback. Heel vervelend dat het zo gelopen is met uw order.

Via een ander reviewplatform had ik vorige week inmiddels gereageerd op uw klacht. Ook heb ik toen de terugbetaling van de verzendkosten in orde gemaakt.

Nogmaals onze excuses dat het zo is gegaan met uw orders. We hebben uw feedback doorgezet naar de betreffende afdelingen en vertrouwen erop dat het probleem hiermee is opgelost.

Huib 14-03-2024

Duidelijke site, artikelen zijn makkelijk te vinden, goede prijsstelling en snelle levering

Jos 08-03-2024

Nadat ik een mail had gestuuurd dat een onderdeel niet goed functioneert kreeg ik snel ern reactie.
Binnen een paar dagen kreeg ik een vervangend onderdeel geleverd.
Top!! Hier kunnen veel webwinkels een voorbeeld aan nemen!

Vera 08-03-2024

Een set automatten gekocht voor mijn Nissan Micra uit 2005.
Kenteken ingevuld om de juiste matten te krijgen maar bij plaatsing van de mat aan de bestuurderskant blijken de bevestigingspunten niet te kloppen.
De maat van de geleverde mat gemeten van punt bevestiging tot punt bevestiging is 35.5 cm terwijl de punten in de vloer 33.5 cm zijn dit is dus maar liefst 2 cm kleiner dan de door uw geleverde mat.
Ik kan de mat dus niet vastklikken wat natuurlijk niet te bedoeling kan zijn. Teleurstellend helaas.
klantenservice-24 11-03-2024

Beste Vera,

Hartelijk dank voor je review. Heel vervelend dat de bevestigingspunten anders zijn. Onze excuses hiervoor.

Het probleem dat de bevestigingspunten anders zijn, is vrij gemakkelijk te verhelpen. Gewoonlijk kan onze klantenservice hierbij helpen.

In dit geval kun je even een e-mail sturen naar reviews@winparts.nl onder vermelding van je ordernummer. Ik help je dan graag verder.

Dennis 05-03-2024

Mooie overzichtelijk website.
Onderdelen makkelijk te vinden aan de hand van kenteken en gegevens van de auto.
Snel geleverd in een goede verpakking.

H. 05-03-2024

Winparts heeft tot nu toe altijd de onderdelen kunnen leveren die ik nodig had. Snelle afhandeling en snelle levering.

Sjaak 05-03-2024

De door mij bestelde jumpstarter werd netjes de volgende dag afgeleverd door de pakketdienst.in een keurige verpakking. Ik had echter nog een vraag over de jumpstarter en een medewerker heeft mijn vraag zelfs met extra informatie via een chat beantwoord. Top service.

J.M Woets 05-03-2024

Deze keer is het prima verlopen ; ook is mij anders overkomen bij Winparts !
Hoop dat dit niet meer gebeurt!
Afspraak is afspraak ; en dan zeker niet gaan sloffen met zo'n n mooi bedrijf !

Ben 05-03-2024

Snelle en juiste levering aan de hand van voertuig /kenteken check. Ruitenwisser koppelingen waren eenvoudig te wisselen.

Helma 05-03-2024

Per abuis het verkeerde artikel besteld, met overleg klantenservice het juiste besteld. Uitermate vriendelijk en behulpzaam
klantenservice-24 08-03-2024

Beste Helma,

Bedankt voor je beoordeling. We zijn blij te horen dat je tevreden bent over onze service. Daar doen we het voor! We wensen je veel plezier met de bestelde onderdelen en hopen je nog vaak van dienst te mogen zijn!

Jeroen Mulder 05-03-2024

Winparts heeft een mooi assortiment voor de autoliefhebber voor zeer scherpe prijzen. als je gaat vergelijken komt Winparts in 99 van de 100 gevallen er als best uit. ik vind de website gebruiksvriendelijk en overzichtelijk, ook de zoekfunctie werkt goed.
verzending is ook snel, de bestelde producten heb je in een paar dagen in huis.

Danny 05-03-2024

Artikelen snel geleverd.
Product voldeed volledig aan mijn verwachting.
Winparts goed geadviseerd en product wals voordelig.

Klaas P. Sijtsma 04-03-2024

Heb slechts 1 van de 2 door mij bestelde pakketten ontvangen! Hierover gereclameerd doch werd met een “ kluitje” het riet ingestuurd! Vandaag nogmaals een mail gestuurd, dat ik de door mij bestelde ruitenwissers nog steeds niet heb ontvangen! Tot nog toe hier geen reactie op gehad! Jammer maar helaas!
klantenservice-24 05-03-2024

Beste meneer Sijtsma,

Hartelijk dank voor uw bericht. Heel vervelend dat u een deel van uw levering nog steeds niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor.

In deze gevallen geven we de vervoerder enkele werkdagen de tijd om het pakket alsnog te leveren. Onze ervaring is namelijk dat dit in het overgrote deel van de gevallen alsnog gebeurt.

In uw geval is er echter geen beweging in gekomen. Daarom zal ik in een persoonlijke e-mail contact met u opnemen over de verdere oplossing.

René 04-03-2024

Goede product omschrijving. Supersnel geleverd. Makkelijke tool om juiste product te vinden.

Aitske 04-03-2024

Ik kreeg keurig een berichtje dat de door mij bestelde ruitenwisser niet zou passen op mijn auto. Ze stelden het goede type voor en het was simpel om dat te bevestigen. Prima service.

Joop van Vessem 04-03-2024

Vriendelijke digitale ontvangst. Controleren de ingegeven gegevens op juistheid, bij twijfel of onvolledige gegevens volgt direct een mail voor de juiste gegevens. Is hieraan voldaan dan volgt er direct een mail waarin aangegeven wordt dat de gegevens voor de bestelde onderdelen correct zijn en dat de levering per direct verzorgd wordt.

Ronald 04-03-2024

De Shop van Winparts is uitstekend ingericht voor het doelgericht bestellen van auto - Onderdelen & Toebehoren. Enig nadeel is dat niet alle aangegeven onderdelen / toebehoren daadwerkelijk passen omdat er op kenteken ipv chassisnummer vergeleken wordt. Om uit te sluiten dat het benodigde onderdeel daadwerkelijk past is een beetje kennis van, geen luxe.

Gabrie 04-03-2024

Winparts levert snel de bestelde spullen. Gratis levering (zoals vermeld) vervalt helaas als je iets extra besteld!

Teus strohmeyer 02-03-2024

Alles netjes geleverd, maar toch een punt de automatten waren inkl verzenden .Ik bestelde in de zelfde bestelling ook een fles auto was en er werden toen wel verzendkosten gerekend de was zat in de matten opgerold. dat vond ik niet netjes.

Varina 02-03-2024

Ik vind deze shop gebruiksvriendelijk en ideaal voor vrouwen vooral als je niet veel verstand hebt van auto's. Invoeren van je kenteken en je hebt een duidelijk overzicht van alles wat op jou auto past. Na 1 x bestellen ben ik al jullie vaste klant! De snelheid van het bezorgen was TOP volgende dag lagen mijn wissers al klaar. Oprecht een Aanrader!

Marcel 02-03-2024

Ik was altijd wel tevreden over winparts. Tot dat ik een beschadigd onderdeel binnen kreeg en de retour procedure in ging .daarna was de service waardeloos..ik wacht al 3 weken op een onderdeel wat ik na 2 dagen al had kunnen ontvangen als er goede communicatie was.
klantenservice-24 04-03-2024

Beste Marcel,

Hartelijk dank voor je review. Enorm vervelend dat het onderdeel beschadigd was en dat je vervolgens lang moest wachten op een omruiling. Onze excuses hiervoor.

Tot mijn spijt heb ik geen order kunnen vinden op basis van de gegevens. Maar als je een e-mail stuurt naar reviews@winparts.nl onder vermelding van het ordernummer, kijk ik graag even met je mee naar de ruiling.

Rajiv 01-03-2024

Snelle levering maar dozen van de producten waren geplet, gescheurd en verder niet in orde. Met geluk spreken dat de producten zelf niet beschadigd waren.
klantenservice-24 04-03-2024

Beste Rajiv,

Hartelijk dank voor uw review. Heel vervelend dat het pakket in zo'n staat bij u is aangekomen. Dat is uiteraard niet de bedoeling.

We hopen natuurlijk dat dit niet nogmaals voorkomt, maar mocht dat onverhoopt toch zo zijn, maakt u er dan gerust een foto van en stuurt u die door naar de klantenservice. We helpen u dan graag verder.