Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is berekend op basis van 558 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

ronald schrauwen 18-07-2019

De site werkt met het opgeven van je kenteken nummer om zo via deze weg betrouwbaar en makkelijk al je onderdelen op te kunnen zoeken en bestellen die je nodig hebt op dat moment.
Ik heb dan ook alles goed en wel en netjes opgestuurt gekregen met hun aangesloten pakket service en ben als nieuwe klant zeker tevreden over hun expertise en afhandeling

Benno 17-07-2019

De bestelde artikelen zijn goed, maar helaas anderhalf week later dan in eerste instantie gemeld. Persoonlijk vind ik het jammer dan ikzelf contact op moest nemen om te horen waarom er vertraging was. Dit mag wel wat proactiever.

Twan Anthonissen 17-07-2019

Zeg wat je doet en doe wat je zegt. Website meldt bezorging na1 dag, bij bestelling werd dit 2 dagen, maar feitelijke bezorging was na een week. En dat was te laat voor onze vakantie. Hopelijk was dit een uitzonderlijk incident.

Ben 17-07-2019

Ik kan hier elke x weer vinden wat ik zoek voor onze auto's tegen een betaalbare prijs. Netjes verpakt en op tijd geleverd volgens afspraak. Bedankt hier voor, wij blijven bij u kopen.
Officiele reactie van Winparts.nl 17-07-2019

Beste Ben,

Bedankt voor uw review. Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent over onze service en dat u klant bij ons zult blijven! :)

G.Laks 16-07-2019

eerst nog even telefonisch overleg over de beoogde fietsendrager en hierna een vlotte en correcte afhandeling van de bestelling,

paul ensink 16-07-2019

Overzichtelijke site voor iemand die weet wat hij nodig heeft.
Zeer breed assortiment en veelal op voorraad.
Snelle levering en correct verpakt.
Zeer tevreden.
Officiele reactie van Winparts.nl 16-07-2019

Goedemiddag,

Wat een leuke review! Bedankt daarvoor.
We vinden het leuk om te lezen dat u tevreden bent over ons. :)

Ossie 16-07-2019

Prima levering .
Levertijd was in eerste instantie dinsdag en ik heb extra betaald voor levering in de avond dit werd een dag later.

Martijn 16-07-2019

Snelle levering op afgesproken tijd. Ruime keus in dakkoffers en direct leverbaar. Super!
Officiele reactie van Winparts.nl 16-07-2019

Beste Martijn,

Hartelijk dank voor uw review. We vinden het leuk om te lezen dat u tevreden bent over ons!

Fouad 16-07-2019

Op tijd binnen. Dakkoffer voldoet goed dus tevreden met aankoop. We vertrekken vrijdag ermee op vakantie

C.L. Gottenkieny 15-07-2019

De shop is goed voor zien van onderdelen, en komt zijn afspraken goed na ik had het onderdeel na twee dagen al binnen zonder een fout en dat waardeer ik.

Marian 15-07-2019

Artikel was niet wat ik ervan dacht. Kan zonder probleem geruild worden. Aardig geholpen bij telefonisch overleg. Er wordt meegedacht.

Sven Dittmers 15-07-2019

Prima te vinden wat ik zocht. Prijzen waren oke. Communicatie over levering was gewoon goed

jeron 15-07-2019

het is makkelijk bestellen en een duidelijke site, maar de bestelling kwam een dag te laat.

TJ de Jong 15-07-2019

Bestelling netjes verzorgd en keurig begeleid met voortgang mailtjes en snelle levering.

Van der Sande 14-07-2019

Producten niet te duur en toch goed! Levering sneller dan verwacht..Ook bij de 2e bestelling!
Officiele reactie van Winparts.nl 15-07-2019

Goedemiddag,

Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over ons en over de vlotte levering! :)

Henry 14-07-2019

Eenvoudig te bestellen en vlotte levering keurig op tijd. Goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Ook altijd blij met de mogelijkheid om het pakket op te halen bij een PostNl punt.

Ronald H 14-07-2019

Ruim assortiment, goede prijs / kwaliteitsverhouding. Heldere communicatie tussen het moment van bestelling en levering.

Mark 14-07-2019

Goede winkel , nette prijzen . Maar als ik 2 koplampen bestel van het oem tyc merk en krijg vervolgens 1 tyc en 1 depo lamp dan heb ik toch zoiets van tja gemiste kans.
Officiele reactie van Winparts.nl 15-07-2019

Beste Mark,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u twee verschillende koplampen hebt ontvangen. Dit is niet onze bedoeling!
Heeft u het inmiddels al gemonteerd? Mocht dit niet het geval zijn, kunnen wij degene van Depo gratis omruilen voor een koplamp van TYC.

Op basis van uw gegevens kan ik helaas geen order terug vinden.
Zou u ons daarom een berichtje willen sturen via support@winparts.nl, n.a.v. deze review?

Marcel 11-07-2019

Shop was prima en makkelijk te bestellen. Levering was op tijd. Helaas is het pakket open gemaakt bij DHL. De missende bevestigingsmiddelen zijn 2 dagen later nagestuurd. Perfect en service

Ilse 10-07-2019

Ik heb de nodige informatie gekregen om het juiste onderdeel te bestellen. En het was heel vlug geleverd.

henk 09-07-2019

Oliedop besteld voor een fiat. Ik kreeg helaas een dop van een audi.
Ze hebben mij toegezegt het goed te maken met een fles olie gratis en voor niks. Toen kreeg ik een mail dat ik 5 euro moest betalen. De olie nooit gezien!

Geen aanrader! Wel vriendelijk persoon aan de telefoon.
Officiele reactie van Winparts.nl 10-07-2019

Goedemiddag,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u in eerste instantie een verkeerd product hebt ontvangen.

Helaas kan ik op basis van uw gegevens geen ordernummer terug vinden. Zou u mij daarom een berichtje willen sturen via support@winparts.nl? Ik kijk dan graag even met u mee en wil het dan ook graag voor u oplossen.

Ton 09-07-2019

Onderdeel was gemakkelijk te vinden via het kenteken van de auto. Goede kwaliteit voor een goede prijs. En op tijd geleverd. Goed gedaan Winparts !

Goedemiddag,

Bedankt voor uw review en uw compliment! :)
Dat doet ons goed!

Bas Broers 08-07-2019

Super snelle levering, netjes en stevig verpakt. Punt van verbetering is levertijdcommunicatie. Dit was zonder communicatie 1 dag later geworden.

Erik 08-07-2019

Snelle levering. Door een kennis een link gekregen voor het betreffende onderdeel, dus geen ervaring met het zelf opzoeken.

Bas 08-07-2019

Meerdere bestelling geplaatst. Altijd de juiste onderdelen binnen de aangegeven tijd geleverd!

Zeer tevreden over Winparts!

John Rampen. 08-07-2019

Duidelijk overzicht van wat ik zocht en op tijd geleverd. Netjes verpakt en op de juiste plek.

Beste John,

Bedankt voor uw review! Goed om te lezen dat u tevreden bent over ons en dat u ons aanbeveelt! :)

Rijk 08-07-2019

Fijne webshop. Snelle levering tegen een goede prijs. Bij vragen wordt je telefonisch prima te woord gestaan.

henk bos 07-07-2019

de producten die jullie verkopen zijn prima soms is het moeilijk om de goede te kiezen omdat meerdere keuze hebt toch zeker bij div onderdelen die ik heb gekozen waren goed
verder is de website perfect makkelijk je vult kenteken en je kan kiezen wat je nodig hebt wat bij dat kenteken hoort.

Jos 07-07-2019

Compleet assortiment; heldere uitleg en goede voorlichting. Correcte en transparante afwikkeling.

Cliff 07-07-2019

Beste onderdelen voor de beste prijs, snel geleverd, Winparts.nl doet wat het beloofd, super.

Ilja 07-07-2019

Snelle levering, bij vragen aan de telefoon goed geholpen, aardige medewerkers. Het bestelde item is super.

Victor 06-07-2019

Ik bestelde op een zondagavond 3 artikelen, die volgens de site op voorraad zijn. Betaal extra om ze op woensdagavond te ontvangen. Krijg bevestiging dat het pakketje klaar is. Helaas kwam het niet aan. Na wat gebel en gemail, waarbij ik steeds bericht terug zou ontvangen, maar pas na paar keer ook echt kreeg, bleek het pakketje spoorloos. Ik moest een week wachten, als het er dan nog niet zou zijn, zou het opnieuw worden opgestuurd. Na ruim een week heb ik laten weten dat ik nog steeds niks had. De mededeling van Winparts was dat alles opnieuw direct zou worden opgestuurd. Na 3 dagen krijg ik een mailtje dat 1 van de producten niet meer leverbaar is. Men stelt een alternatief voor. Of ik dat goed vind. Ik ga er mee akkoord. Het pakketje zou direct worden opgezonden. Wederom een kleine week later heb ik nog steeds niks ontvangen.
Ik heb mijn geld terug geëist, en dat heb ik inderdaad terug gekregen. Maar bij dit bedrijf zal ik nooit meer iets bestellen.

Beste Victor,

Bedankt voor uw review. Wat naar om te lezen dat u deze ervaring hebt gehad met Winparts. Onze welgemeende excuses hiervoor!

Helaas kan ik aan de hand van uw gegevens niet inzien waar het mis heeft kunnen gaan.
Fijn om te lezen dat u uw geld inmiddels terug heeft ontvangen.

A.r ploeger 05-07-2019

Goeie service,ze doen het uitstekend,als onderdeel groot is kan ik het gewoon halen,gezien winneweer in de buurt is.

Herman 04-07-2019

Het hele aankoopproces verliep makkelijk en snel. Alleen past het gekochte product niet op mijn auto. Wel jammer maar dat kan gebeuren met zo'n groot assortiment.

Jan 04-07-2019

Het bestelde product een Oris fietsendrager heb ik in goede orde ontvangen. De bedoeling was deze op vrijdag binnen te krijgen, maar kwam pas op maandag. Een aantal afbeeldingen op de website voor dit product kwamen niet overeen met de productomschrijving. Dus voor de zekerheid gebeld of de voethendel wel of niet erbij hoorde. Ook wordt Bosal nog steeds genoemd, terwijl het product en de verpakking alleen maar spreekt over Oris.

A. Nijdam 04-07-2019

Snelle levering, duidelijke communicatie, geode prijs/kwaliteit-verhouding.

HOLCON 04-07-2019

Goede kwaliteit prijs verhouding, levertijd wel overschreden, na reclamatie vlot opgelost

Martin Wigchert 02-07-2019

Het is niet gelukt om 3 AGM accu's bij WinParts op tijd geleverd te krijgen, ondanks herhaald bellen en diverse toezeggingen dat het op tijd zou lukken. Zeer teleurstellende ervaring, veel communicatieproblemen, geen aanrader.
Officiele reactie van Winparts.nl 02-07-2019

Goedemiddag Martin,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat wij de bestelde accu's niet tijdig konden leveren.

Helaas heeft Exide op dit moment leverproblemen, waardoor deze niet tijdig bij ons geleverd konden worden.

Onze welgemeende excuses voor dit ongemak!

Harry 02-07-2019

ik ben zeer goed tevreden wordt snel en goed geholpen zelfs als er iets fout gaat

Jörg 01-07-2019

Heb een mattenset voor mijn auto besteld zonder het kenteken op te geven. Er kwam netjes een reminder om geen verkeerd onderdeel te bestellen. Het mattenset past zoals in de omschrijving was aangegeven. Ook de track en tracé voor het pakketje werd netjes opgegeven.

Rob 01-07-2019

Snelle levering en prima prijzen. Aantal kannetjes hadden wel beschadigingen maar het gaat om de inhoud.

Bert 01-07-2019

Prima winkel en wat ik verwachte ook gekregen en binnen 24 uur. Zeer tevreden met de levering en natuurlijk het belangrijkste het gekochte product.

Chris Gerrits 01-07-2019

Ik had een nieuwe auto gekocht, Maar daar ontbraken de matjes van. Ook had ik de originele radio eruit gehaald en daar voor een andere radio terug geplaatst. In eerste instantie had ik alleen de matjes besteld en die zouden de volgende dag bezorgd worden. Daarna kwam ik er achter dat ze ook het frontje verkochten van de radio. Omdat ik eigenlijk een beetje Nederlands niet 2 keer voor verzendkosten wou betalen dit achteraf nog telefonisch aan de bestelling toe laten voegen. Alles was keurig geregeld, het frontje nabetaald alleen helaas was frontje niet leverbaar en omdat ik het geld handmatig had overgemaakt in plaats van IDEAL te gebruiken kon mijn betaling pas maandags gecontroleerd worden. De mensen van Winparts hebben uiteindelijk de mattenset keurig de volgende dag geleverd en het frontje geheel zonder verzendkosten die maandag na het weekend meegestuurd. Dit noem ik nou nog eens een topservice eerste klas! Ik ga zeker terugkomen voor een nieuwe bestelling. (Waarschijnlijk voor mooie zwarte 14 inch wieldoppen) Want zoals hun het geregeld hebben voor me heb ik nog nooit ergens meegemaakt. Petje af voor Winparts.

Piere 01-07-2019

Winparts, de goede auto onderdelen shop. Goede keuze, gemakkelijk vinden van je onderdeel, en een uitstekende begeleiding.

Egon 01-07-2019

Laatse levering was slecht, te laat en rommelig. En ik heb deze review al gegeven, dus dat gaat ook fout. Nog niks gehoord van leverancier.

peebee 01-07-2019

Zeer duidelijke productomschrijving gebaseerd op kenteken, en er wordt precies aangegeven welke producten voor welk merk en type auto wel of niet geschikt zijn. Redelijke prijzen, maar deze kunnen scherper. Levertijd aan de lange kant, zou 1 á 2 dagen sneller kunnen.

Johan 01-07-2019

Duidelijke website, door het invullen van kenteken krijg je meteen de juiste passende onderdelen te zien. Ook het afronden van de bestelling en verzending verliep snel en probleemloos.

Eddie 01-07-2019

Snelle verzending, niet duur en goede kwaliteit. Ik had twee koplampen besteld. Echter tijdens het monteren bleek dat twee afdekkapjes ontbraken. Ook zaten de koplampen niet in de originele doosjes waardoor de kapjes waarschijnlijk niet zijn bijgeleverd. Ik heb het opgelost door de oude kapjes te gebruiken. Die paste gelukkig. Er zat wel genoeg vulmiddel in de dozen.

Daniël 01-07-2019

Topwinkel, ik ga hier zeker weer bestellen! Snelle levering, duidelijk helpdesk en geen gezeur bij retour.

Maykel 26-06-2019

Eerste keer dat ik hier wat besteld heb.Prima levering en de verwachte levertijd klopte precies