Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is berekend op basis van 960 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Erik-Jan 09-05-2021

Goed duidelijk omschreven, je kan je kenteken invoeren dan krijg je de onderdelen te zien voor je auto maar wel even zelf opletten niet alle onderdelen past op je auto gelukkig staan orginele nummers erbij en type auto waar het op past.
Levering is snel en goed.

Gerard 07-05-2021

De bestelling was mooi op tijd en mijn vragen zijn naar tevredenheid beantwoord.

DanLo 07-05-2021

De bestellingen die ik bij Winparts plaats worden snel in behandeling genomen, een bijkomend voordeel is dat wanneer je het kenteken van je auto gebruikt de onderdelen die voor jou auto beschikbaar zijn worden weergegeven. Mocht Winparts van mening zijn dat je iets besteld dat mogelijk niet voor jou auto bedoeld is dan nemen zij hierover contact met je op, een geweldige service natuurlijk. Voor het onderhoud van mijn auto bestel ik dan ook jaarlijks bij Winparts.

Simon Eiloz 06-05-2021

Goed onderbouwd en makkelijk site en diskundig medewerker van de help desk.

Henk 06-05-2021

Duidelijke website, je weet wat je koopt. Snelle levering, produkt voldoet aan de verwachtingen.

Richard 06-05-2021

Ik heb voorafgaand aan de aankoop goed advies gehad.
De trekhaak met kabelset blijkt goed te passen.
De prijs/kwaliteitverhouding is prima.

Guus 06-05-2021

Goede en overzichtelijke shop. Aan te bevelen óók qua prijs/kwaliteits verhouding. Levering zoals afgesproken TOP!

Collie 06-05-2021

Duidelijke website om te bestellen, makkelijk proces en op tijd afgeleverd.

Heine 06-05-2021

Overzichtelijke duidelijke site met zeer scherpe prijzen.
Goede service en snelle verzending.

Henk 05-05-2021

Prima webshop, zeer ruim assortiment en goede prijzen. Snelle en correcte levering.

Frank 05-05-2021

Keurig netjes en volgen afspraak geleverd Zeer nette prijs voor de koplampen voor mijn Fiat Ducato uit 1992

max 05-05-2021

Ruime keus en een vlotte bezorging. Ik had al eerder wat gekocht en dat verliep ook vlot.

Bram 03-05-2021

Deze webwinkel is de beste ooit
Deze webwinkel is de beste ooit, omdat nog nooit iets zo soepel is gelopen als deze aankoop. ik heb een heel lang verhaal maar zal het zo kort mogelijk houden.
1 Heel groot assortiment/overzichtelijk/goede prijs kwaliteit verhouding
2 de aankoop spullen werden binnen 3 dagen geleverd met Track&Trace.
3 Top kwaliteit van het gehele remsysteem wat besteld is voor achter. remschijven /klauwen /remblokken .en achter remschoenen. alles is geleverd wat besteld is.
4 De Klanten Service. Ik heb zeker in totaal hun 6X gesproken voor tijdens en met afhandeling. Dit heb ik ook nog nooit meegemaakt. Super vriendelijk en beleefd en vakkundig allemaal super niks op aan te merken. en wat ze beloven doen ze ook echt.
Dus geen vaag Internet bedrijf ergens op een zolderkamer. Maar een Fysiek bedrijf. Met een echt adres en een echte Klanten Service die 12 uur per dag bereikbaar zijn .
Per Telefoon/E-Mail /Live chat.
5 Mijn monteur had mijn iets te veel spullen laten bestellen. Dat is ook geen probleem bij hun, gewoon retour gestuurd ook met behulp van de klanten service .En ja dit is ook super soepel verlopen. Binnen een paar dagen kreeg ik het geld netjes terug gestort op mijn rekening.. Ja dit is een zeer eerlijk transparant bedrijf tussen de bomen in het bos.
Ik ga noot meer ergens anders bestellen dan bij Winpart.nl Nogmaals alle medewerkers van de klanten service bedankt want jullie hebben het eerlijke en goede gezicht laten zien van dit bedrijf. ik geef het liefst 10 sterren.
En ik raad echt ieder een dit bedrijf aan. je zal geen spijt krijgen.

De bakker aan huis Dordrecht 03-05-2021

Prettige site en korte en snelle communicatie.
Snelle levering en eerlijke prijzen.

Erik Toonen 02-05-2021

Groot assortiment, goede kwaliteit en passende onderdelen en snelle verzending in stevige verpakking. Ook goede omruilservice. Perfect!

Martin 02-05-2021

Winparts heeft ruim assortiment, bestelling was snel binnen en alle producten waren geschikt voor mijn auto. Geen problemen en prima prijs met verzending.

Oktay 02-05-2021

Goede kwaliteit onderdelen,voor een goede algemeen lage prijs.En verzending is ook snel.

Erik 01-05-2021

Verkeerd onderdeel geleverd maar op een zeer aangename manier opgelost en het juiste onderdeel is snel nageleverd.
Zonder gezeur en goed meegedacht om het juiste onderdeel te vinden.

Ingridm 30-04-2021

prima geregeld nu het achterlicht niet goed paste. Klantvriendelijk! Bedankt

Gerald 30-04-2021

Prijs was goed en de pasvorm ook en was zeer blij dat het bestelde voorscherm zonder deuken werd geleverd! 👍

Seakoala 30-04-2021

Super ruime keuze. Alles wordt in het werk gesteld om het juiste product te leveren. Scherpe prijzen en top service

Ger Elders Eindhoven 29-04-2021

De levering was heel snel en het product is precies wat ik nodig heb toppie netjes en goed geleverd mvrgr Ger

Patrick Rellum 29-04-2021

Hele mooie en overzichtelijke site. Vooral heel handig: het zoeken op kenteken. Zeer snelle bezorging! TOP!! Tot de volgende keer.

Kobus 29-04-2021

Donderdag avond besteld, vrijdagochtend geleverd, direct een mail na bestelling met de vraag of ik juiste artikel had besteld omdat systeem meerdere opties gaf. Goed geregeld.

louis 29-04-2021

snel, duidelijk en accuraat
vlot geleverd, alleen was de verpakking geopend

Jeroen 29-04-2021

Fijne website, handig dat je op kenteken kan zoeken. Artikel paste perfect. Relatief snel verzonden (en in huis).

Hans 29-04-2021

Ik ontving de bestelde producten binnen 24 uur na bestelling. De bestelde producten waren exact omschreven met duidelijke foto's in de online advertentie.

MJZ 29-04-2021

snelle en tijdige levering met een goede remainder vanwege het auto type van de administratie

erwin 29-04-2021

was erg goed pas garantie werkt heel goed ! levering correct en veel op voorraad

Robbert 28-04-2021

Besteld en twee dagen later geleverd. Prima op de hoogte gehouden van wanneer de levering zou zijn.
Het bestelde was precies zo als verwacht.

Harold 28-04-2021

Super fijn, betrouwbaar prima assortiment / goede prijs betaalbaar / service / snel en compleet geleverd. Had al eerder wat gekocht en kwam dus terug

HPJ Dinnissen 28-04-2021

hebben netjes het probleem opgelost wat zich heeft voorgedaan met het verzenden van de automatjes met dank voor de klantenservice en *** die het heeft behandeld.

Joop Van Der Galien 28-04-2021

Snel geleverd volgens afspraak
En het onderdeel paste perfect
En de prijs was ook goed

Jay 27-04-2021

Remblokken voor en achter waren snel geleverd. De remmen doen het weer goed!

RS 27-04-2021

Gewoon goed, je krijgt wat je besteld en op tijd, goede kwaliteit voor de juiste prijs.

Mulder 27-04-2021

Veel keuze in eerste montage merken.Snelle levering.Goede service.Aantrekkelijke prijzen.

sjaak v ameijden 27-04-2021

snel en vlgns afspraak op tijd geleverd. ruitenwisser defect in doos keurig en snel een nieuwe ontvangen.
Dit is super service van een behoorlijk internet bedrijf.
De website werkt uitstekend en heeft meer dan voldoende zoek mogelijkheden.

Jeffrey 26-04-2021

Fijne webshop, ik bestel er mijn onderdelen al een lange tijd. Goed en goedkoop voor merkonderdelen. De levertijd is ook prima; helaas niet meer de eerstvolgende werkdag. Maar dat is in deze tijden natuurlijk heel goed te begrijpen.

Aris 26-04-2021

Onderdeel was makkelijk te vinden op website van Winparts.nl (met goeie foto erbij)

G.A.P. 25-04-2021

vriendelijke hulp-vakkundig-bereidwillig om te luisteren naar vragen .tel uitleg zeer uitgebreid.

Igor 25-04-2021

Perfect . Werken heel goed. Accu besteld 17.30, morgen 9.30 stond bij de deur. Wat kan nog meer zeggen!!!!

Wilco uit Barneveld 24-04-2021

Duidelijke shop met mogelijkheid om op kenteken onderdelen te zoeken.
Goede prijs i.c.m. kwaliteit en ook nog een snelle levering. Succes verder!

Kevin 22-04-2021

Heldere website, veel keuze en scherpe prijzen. Had een radiator nodig voor mijn Opel Astra G. Daar zijn vele types voor in omloop. Even de "oude" radiator opgemeten en de juiste radiator besteld. Dit ging gemakkelijk door de omschrijving van de afmetingen.

Keurig verpakt geleverd!

Dirk Schat 22-04-2021

Ik heb tijdig de volledige bestelling ontvangen, maar ik heb wel 3 artikelen te veel ontvangen. Slordig!

ab 22-04-2021

uitgebreid assortiment en de prijs was zodanig dat ik niet een paar weken op het zelfde artikel uit china ging zitten wachten nu had ik het met 2 dagen in huis

Marcel 22-04-2021

Doen wat ze beloven. Leveren snel en volgens afspraak. En wordt er iets verkeerd geleverd, dan lossen ze dit netjes en vakkundig op. Al verschillende keren iets besteld en blijf dat doen.

Ton 21-04-2021

Remblokjes besteld maar die fluiten vanaf zo'n 10 km de hele rit door.
4 x eraf gehad en bij geschuurd maar niks hielp.
Tig keer mailen en bellen omdat men het schijnbaar aan de montage verweet .
Uiteindelijk zou ik ze vergoed krijgen maar kreeg een zielige korting van 7 euro op de nieuw te bestellen remblokken.
Belachelijk en niet rechtvaardig .
In een review erover werdt gevraagd om contact op te nemen maar kreeg ik weer nul op rekwest.
Mega slechte service als het product problemen geeft.
Deze week weer andere remblokken gekocht ergens anders en kan weer gewoon rijden zonder het lawaai en dat men omkijkt .

Lieneke van Haaren 21-04-2021

uitstekend geprijsd/goede kwaliteit/ goed verpakt/snel ontvangen/buitengewoon tevreden

Renze 21-04-2021

Makkelijk bestelling in een keer het juiste artikel en snel geleverd volgens fspraak netjes geleverd

Jeroen S 21-04-2021

lang moeten wachten omdat er een onderdelen niet juist zou zijn voor mijn auto wat ik op kenteken besteld had en dus werd aangegeven als niet het juiste voor uw type auto door de medewerker. na veel gemail kreeg ik uiteindelijk een alternatief en dat waren de zelfde onderdelen als ik had besteld??
vervolgens een raam mechaniek en een multiriem besteld waarvan de riem niet juist was voor mijn auto (dit keer geen vermelding) en het raam mechaniek defect werd geleverd (beide geretourneerd in afwachting van WP) waar we na inbouw pas achter kwamen was echt slappe kwaliteit zou niet verkocht mogen worden door winparts.
verder eigenlijk altijd tevreden over prijs kwaliteit en de service