Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1111 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Mart 22-02-2024

Zeer snelle levering: vrijdagmiddag besteld, zaterdagochtend geleverd.
Uitstekende prijs voor de gekochte artikelen (ruitenwissers).
Goede site waarbij het makkelijk was de juiste ruitenwissers te vinden op basis van kenteken.

Edwin 22-02-2024

Ik kan niet anders zeggen dat het voor de volle 100% goed is gegaan. Ik heb de spullen kunnen vinden, de prijs was goed en de levering snel. Beter kan eigenlijk niet.

E.Bouwhuis 22-02-2024

Levering vlot.1 artikel bleek niet te passen,ben daarop telefonisch zeer goed geholpen om een passend artkel te vinden

Rowdy 22-02-2024

Het is opmerkelijk dat alle, tot nu toe, bestellingen 100% goed zijn gegaan.
Het kan dus wel!
Ga zo door Winparts!

Peter Broekhuizen 22-02-2024

Ruime keuze in de artikelen die je zoekt.
Prijs en kwaliteit is goed.
Levering is ook vrij snel.
Ik bestel daarom mijn artikelen bij Winparts.

W.H. 21-02-2024

Prima webshop met goede service.
Door een fout van mijn kant werd de bestelling door de Post retour gezonden naar Winparts. Na een telefoontje met een vriendelijke medewerkster werd dit snel weer in orde gemaakt.

Bas broek 21-02-2024

Op de onlineshop staat alles wat je nodig heb duidelijk omschreven zodat je snel je keuze kan maken. Mijn bestelde Bosch ruitenwisser zag er precies zo uit als in de shop, ook het plaatsen van mijn nieuwe ruitenwisser was binnen 5 seconden gebeurt. Dit was d tweede keer dat daar wat besteld hebt en dat zal vast meer gebeuren, ik ben alweer zeer tevreden over het product en de super snelle levering. Ik beveel Wnparts zeker aan.

Bud 21-02-2024

Winparts heeft alles voor jouw auto. Levering is altijd vlot. Als het een dag langer duurt krijg je bericht hiervan. Producten passen perfect. Nooit iets aanpassen maar gelijk monteren.

Ward 21-02-2024

Goede service, duidelijke site. Alleen graag een andere vervoerder nemen. Postnl zou mijn product de dag na bestellen leveren. Maar is die dag niet gekomen waardoor ik het bij een afhaalpunt moest gaan op halen op de dag erna

Hans Nieuwenhuis 21-02-2024

Leveren prima onderdelen,zelfs soms wat veel van het zelfde onderdeel,zodat de juiste keuze wat lastig kan zijn,maar via Wapp is er altijd wel iemand die je door dat doolhof heen helpt mocht dat nodig zijn

Rene klaver 21-02-2024

Bestelling heb je al een dag erna al in huis super snel en mooi stevig verpakt ,top bedrijf

Dick veldksmp 21-02-2024

Het plan is goed: gewoon op kenteken.
Je zou denken kan niet missen.
Helaas miste het wel😢🙈
Mijn achterwisserblad paste niet op de chevrolet spark. Heb het blad er afgetrokken en o mijn oude frame gemaakt.
Wel heeeeel jammer. Is nu niet zo mooi😡
klantenservice-24 22-02-2024

Beste meneer Veldkamp,

Bedankt dat u de moeite hebt genomen om een review te plaatsen. Heel vervelend dat de ruitenwisser niet paste. Onze excuses hiervoor.

Dit soort problemen kunnen we gemakkelijk oplossen bij onze klantenservice. Ik zal u daarom een persoonlijke e-mail sturen. We vertrouwen erop tot een goede oplossing te kunnen komen.

Peter 20-02-2024

Al voor de 2e maal ruitenwisser besteld met behulp van invoer kenteken en wederom niet passend. Bij concullega besteld en direct passend
klantenservice-24 22-02-2024

Beste Peter,

Hartelijk dank voor je review. Heel vervelend dat het zo is gelopen met je orders. Onze excuses hiervoor!

We adviseren je contact op te nemen met onze klantenservice over de niet-passende onderdelen. Hier kunnen we je mee helpen.

Nogmaals onze excuses dat we geen passend onderdeel hebben kunnen leveren.

William 20-02-2024

Uitgebreid assortiment tegen nette prijzen . Snelle levering zonder poespas

Wim 20-02-2024

Goede producten van goede kwaliteit alleen zou ik een andere postbezorging kiezen dan post nl die gooien je bestelling zo buiten in de regen

Ezky 19-02-2024

Een gebruiksvriendelijke site. Eenvoudig materialen of accessoires voor jou auto opzoeken is doodeenvoudig door jou kenteken in te voeren. Je zit dan altijd goed.
Levering is binnen de afgesproken termijn.

Martin Weterings 19-02-2024

Een heel klein onbreekbaar product wat door de brievenbus kan is verzonden in een veel te grote doos waardoor deze moest worden opgehaald bij een PostNL punt.
Had jullie verzendkosten bespaard en mij een ritje.

Martin 19-02-2024

Gebruiksvriendelijke website. Er werd na de tijd nog gevraagd om het kenteken, dat ik niet opgegeven had, om mijn bestelling te checken. Wel jammer dat je daarna ongevraagd iedere dag reclame gemaild krijgt. Daar kon je je wel gemakkelijk weer voor afmelden.

Lotte 17-02-2024

Wieldoppen besteld. Binnen een dag bezorgd, netjes verpakt, goedkoop en goede kwaliteit, erg blij mee!!

ja 17-02-2024

snelle levering en kwaliteit daar gaat het om perfeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeect

Inge 16-02-2024

Geweldig geholpen bij de aankoop van m’n ruitenwissers, omdat ik niet wist of ik wel de juiste had gekozen. Dikke pluim hoor!! 👍🏽

Marcel 16-02-2024

Allemaal beloftes op de site en in de mail die je na de bestelling ontvangt, maar niets komt uit. Ruim voor 21:00 uur besteld en de bezorging is de volgende dag. Om 22:00 uur kreeg ik al een mail dat ze het niet zouden verzenden. Vreemd, want de site gaf aan dat alles op voorraad zou zijn.
Verder een slechte communicatie. Dit was mijn eerste en laatste bestelling.
klantenservice-24 16-02-2024

Beste Marcel,

Hartelijk dank voor je review. Erg vervelend dat je deze ervaring had met onze webshop. Onze excuses hiervoor.

Het overgrote deel van de hardlopende producten ligt bij ons in het magazijn en kan doorgaans tot in de avond nog verstuurd worden, waarbij het product de volgende dag in huis is.

Producten die zeldzamer zijn of minder vaak afgenomen worden, liggen op een ander depot en zijn daarom langer onderweg. Dit wordt ook aangegeven bij het product, doordat er een afwijkende levertijd staat. In de winkelwagen en op de betaalpagina wordt ook een verwachte levertijdindicatie gegeven.

In jouw geval ga ik ervan uit dat je pakket niet meer mee kon met de vervoerder. Wij verzenden namelijk tot 10 uur in de avond. In 99% van de gevallen wordt een pakket hierdoor een dag later geleverd.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. We nemen je feedback mee in ons verbeterproces.

Lars 15-02-2024

Snelle levering. Duidelijke beschrijving. Makkelijk de juiste onderdelen vinden doormiddel van je kenteken invoeren.

Fred 15-02-2024

Prettige webwinkel, goede keuze kunnen maken, snel geleverd voor een eerlijke prijs
klantenservice-24 16-02-2024

Beste Fred,

Bedankt voor je review. We stellen de feedback van onze klanten bijzonder op prijs en zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze webshop.

Graag tot de volgende keer en veel veilige kilometers gewenst!

Herbie 14-02-2024

Uitermate slechte klantenservice !
De beloofde 10% korting wordt NIET verrekend en de kortingscode wordt simpelweg niet verstuurd.
Blijkbaar is dit bedrijf niet in staat om de beloofde korting achteraf te verrekenen
klantenservice-24 15-02-2024

Beste Herbie,

Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te horen dat u deze ervaring hebt gehad met onze webshop. Dat is natuurlijk niet hoe wij het graag zien.

Tot onze spijt konden we niet zo snel reageren als we graag willen. Ik heb de korting nu alsnog verrekend en u een persoonlijke e-mail gestuurd.

We vertrouwen erop een en ander goed te kunnen oplossen.