Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1108 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Henk 02-02-2024

Snelle levering, ondanks de sneeuw. En alles is naar wens, ook het onderdeel van een bijna 30 jarige auto.

Marc 02-02-2024

Al eerder artikelen besteld. Binnen beloofde tijd geleverd, correct verpakt en prima artikelen!

Piet 01-02-2024

Was op zoek naar een kofferbakmat voor de Dacia Jogger Hybrid en Winparts had precies wat ik nodig had voor een leuke prijs. Snel bezorgd en past bijna precies. Ben er in ieder geval erg blij mee.

Michael 01-02-2024

Gekozen speciaal voor de 26mm schakelaars, stond specifiek op hun website.

Helaas zijn ze geen 26mm (staat ook 20mm op de doos) en geen schakelaar maar een drukknop.

Contact opgenomen met klantenservice maar geen enkele responds tot nu toe.
klantenservice-24 02-02-2024

Beste Michael,

Bedankt voor het plaatsen van je review. Het lijkt erop dat je het verkeerde product hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor.

Helaas kan ik je order niet vinden op basis van de gegevens. Graag kijk ik met je mee. Het zou fijn zijn als je daarvoor een e-mail zou kunnen sturen naar reviews@winparts.nl onder vermelding van het ordernummer.

Voor een snelle afhandeling is het handig als je foto's meestuurt van het verkeerde product en de barcode op de productverpakking (niet de barcode van de verzending).

Ik hoop je bericht tegemoet te mogen zien!

Anita

Haije 01-02-2024

Deze shop heeft echt gewoon alles voor mijn oldtimer, top webshop en altijd snelle levering!

Pela 01-02-2024

Dringend een remcilinder voor mijn Land Rover 88 nodig. Donderdagavond besteld en zaterdag werd hij geleverd. Snelle levering, scherpe prijs en goede voorraad. Aanrader dus.

Jos 01-02-2024

Goede site, met overzichtelijk onderdelen paket via kenteken.
Altijd snel geleverd indien op voorraad en goed verpakkingen van de onderdelen.
Zeer zeker een aanrader en bestel al jaren en nog steeds een gewaardeerde klant

Eddy Slagman 01-02-2024

Ik kan kort zij:
- Goede prijs/kwaliteit verhouding
- Vriendelijk personeel EN beschikbaar voor hulp
-Zeer ruim assortiment

Rolo 31-01-2024

Fijne site. Onderdelen goed vindbaar, vooral als je je kenteken invoert. Ook snelle en goede levering. Minpuntje dat ik onlangs ondekte bij bestelling van brandstoffilter is, dat er nogal een lijstje naar voren kwam, waarbij er filters met verschillende diameters werden aangeboden, terwijl de huidige echt maar 1 maat vereist. Dus toch ook zelf controleren.

Ronald 31-01-2024

Geweldige Internet Winkel. Leveren keurig op tijd en snel en erg betrouwbaar kwa producten.

Peter 31-01-2024

Voor de tweede keer onderdelen besteld en beide keren tot volle tevredenheid. Alleen dacht ik dat de boutjes waarmee je de remschijf monteert er bij zouden zitten. Dat is misschien een punt om te vermelden bij het bestellen.

Job Korthout 30-01-2024

Heel netjes de mails ontvangen waarin aangegeven stond waarneer het pakketje geleverd zal worden ik had een dag vertraging van het pakket en toen krijg ik gelijk een mail dat het iets langer duurde super fijn

MV 30-01-2024

De laagste prijs van Nederland en de Turtlewax werd binnen 24 uur thuis geleverd.

Erik 30-01-2024

Bestel vaker bij Winparts. Scherpe prijzen en snelle levering. (Volgende dag al in huis.) Zeer tevreden.

RoRo 29-01-2024

Goede prijs, snelle levering (binnen 24 uur), fijne zoekfunctie.
Stevige verpakking maar wel aan de grote kant :-)

René 29-01-2024

Levering (ruitenwisserblad) helemaal in orde. Makkelijk te vinden op de site o.b.v. kenteken. Omdoos had wat kleiner gekund.

GJ 28-01-2024

Bestel wel vaker via Winparts. Groot aanbod voor redelijke/scherpe prijzen en de volgende dag al in huis.

Jacqueline 28-01-2024

Snelle levering en goedkoper dan ergens anders en dat wil je toch nu alles duurder word ,ik ben zeer tevreden.

HansT 28-01-2024

Duidelijke omschrijving van het product en zeer eenvoudig het juiste artikel te kiezen m.b.v. het invoeren van het kenteken. het artikel werd zelfs sneller geleverd dan eerst werd aangekondigd.

Minitrekker 27-01-2024

Nette shop , die je goede informatie geeft over je product , en de verzending . En als.je besteld hebt krijg je goed info betreffende wanneer het afgeleverd wordt . Alsmede dat je bestelling goed verpakt is en tegen een stootje kan tijdens transport .

Ruud 27-01-2024

Jullie zeggen wat Jullie gaan doen en doen ook wat Jullie gezegd hebben . En zo hoort het ook .

Rob Hervij 27-01-2024

Ik had snel de ruitenwissers gevonden die ik zocht. Bestelling verliep gemakkelijk. Levering was zoals afgesproken, kortom alles prima. Alleen waren naar mijn mening de verzendkosten aan de hoge kant.

Piet 27-01-2024

Weer te laat met de spullen. Zo als 9x van de 10x

Wel beloven niet waar maken.
klantenservice-24 29-01-2024

Beste Piet,

Hartelijk dank voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt met onze webshop.

Een deel van onze artikelen ligt niet in ons eigen magazijn. Deze kunnen niet de volgende dag worden geleverd. Doe je deze artikelen in je winkelwagentje, dan wordt de verwachte leverdatum meteen weergegeven.

Daarnaast kan zich altijd een onverhoopte vertraging voordoen in ons magazijn of bij de vervoerder. Dit is helaas niet altijd te voorkomen. We doen ons best om klanten hiervan zo goed mogelijk op de hoogte te houden.

Ik hoop hiermee een en ander te hebben toegelicht.

Anita

GJ 27-01-2024

Lekkere vlotte levering en altijd passend via kenteken! Mocht er iets niet in orde zijn wordt dat zonder problemen opgelost.

Albert Kok 27-01-2024

In mijn nieuwe auto was geen reserveband aanwezig, dus via Winparts makkelijk een reserveband/noodwet besteld. Supersnel geleverd!