Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1099 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Marcel 13-02-2024

Pakket niet ontvangen.
Track en trace zegt ontvangen…..
Blijkt volgens post NL te zijn terug gestuurd omdat het pakket beschadigd is.
Krijg geen contact met Winparts.
Nu 3 mails gestuurd en nog geen enkele reactie.
Jammer dat er veel tijd nodig is voor communicatie.
Een klant wilt graag weten wat er gebeurt met de levering.
klantenservice-24 15-02-2024

Beste Marcel,

Hartelijk dank voor je review. Heel vervelend dat je pakket door schade is teruggestuurd en je ons vervolgens niet kon bereiken. Onze excuses hiervoor.

Uiteraard wil je graag weten hoe het ervoor staat. Ik kijk graag even mee. Zou je hiervoor een e-mail kunnen sturen naar reviews@winparts.nl? Vermeld in deze e-mail ook je ordernummer.

We zien je reactie graag tegemoet.

Peter 13-02-2024

Dakdragers besteld voor een Mazda CX5. Deze werden geleverd met de verkeerde bevestigingskit. Vervolgens hierover telefonisch contact opgenomen en uitgelegd welke kit het moet zijn nl. de kit zoals die op de site van Winparts met een foto wordt afgebeeld. De betreffende medewerker snapte mijn probleem en zou er voor zorgen dat de juiste kit met de volgende zending zou worden opgestuurd. Echter ook nu weer zat bij de nieuwe zending de verkeerde kit. Hierover via whatsapp contact gehad echter vooralsnog geen oplossing gekregen. Telefonisch contact gezocht maar na 20 minuten! in de wacht te hebben gestaan maar opgehangen. Teleurstellend!
klantenservice-24 13-02-2024

Beste Peter,

Hartelijk dank voor je review. Onze oprechte excuses dat het zo is gelopen met je order.

Tot mijn spijt heb ik je order niet terug kunnen vinden op basis van de gegevens. Graag ontvang ik een e-mail op reviews@winparts.nl, onder vermelding van het ordernummer. Ik kijk dan graag even met je mee.

Jan 13-02-2024

Deze shop heeft bijna altijd de accessoires die ik zoek. Bestellen gaat heel makkelijk en levering is snel. Product voldoet volledig aan mijn verwachtingen tegen een nette prijs.

Hans 13-02-2024

Wat een goede en strakke, goed passende automatten zijn dit!
Keurig bezorgd en dat voor deze prijs!

Maick Lemaier 12-02-2024

Op basis van kenteken zou er een voorstel moeten komen wat perfect bij mijn auto zou passen. Helaas was er zo'n groot aanbod dat ik even door de bomen het bos niet meer zag (betekent dat er genoeg keuze is voor iedereen) .
De keuze die ik maakte was helaas niet gelijk passend en moest wat aanpassingen doen aan de ruitenwisser zodat het passend en vast zat. Dit is niet de schuld van de verkoper, maar van de fabrikant. De service was snel en op tijd, dus hier kopen is een aanrader.

Winparts 11-02-2024

snel, correct en stip op tijd
het materiaal was precies wat ik online gekozen heb

marcel 11-02-2024

Duidelijke site met veel pruducten kenteken invoeren en je weet of het artikel voor je auto geschikt is , compleet en snel geleverd.

Tim 10-02-2024

In verleden goede ervaring gehad. Deze keer de verkeerde wissers gekregen ondanks gebruik van de nummerbord tool. Niet bekend met retourprocedure geprobeerd te bellen, maar krijg tot in den treure te horen dat ik via de website zaken moet regelen.
Waarom niet gewoon een medewerker aan de lijn. Vervolgens de procedure gevolgd, maar nog steeds geen retournummer gekregen ondanks aanlevering aanvullende informatie over het juiste type wisser via retour mail. Slechte service en ik probeer maar niet meer te bellen ondanks dat er een nummer vermeld staat. Je wordt eenvoudig niet te woord gestaan
klantenservice-24 12-02-2024

Beste Tim,

Hartelijk dank voor je review. Enorm vervelend dat de ruitenwissers niet pasten en dat je vervolgens niemand aan de lijn kreeg.

Op bepaalde moment is het bij ons erg druk op de telefoonlijn. We adviseren dan op een later moment terug te bellen. tegelijkertijd werken we eraan onze bereikbaarheid te verbeteren.

Graag ontvang ik een e-mail van je op reviews@winparts.nl, onder vermelding van het ordernummer. Ik kijk dan graag even mee naar de afhandeling van de retour.

Prima club 09-02-2024

Goede prijs/kwaliteit, snelle levering. Ook hun assortiment is als zeer goed te beoordelen. Je kunt er ook nog onderdelen van/ vor auto's krijgen die meer dan 20 jaar oud zijn.

Rob 08-02-2024

Een fijne website waar je eenvoudig de juiste onderdelen kan bestellen. Uitstekende service met raad en daad, zo ben ik na een bestelling gebeld om aan te geven dat een onderdeel niet passend wou zijn voor mijn auto. Ook een heb ik direct een nieuwe bougie opgestuurd gekregen na ontvangst van een niet werkend model. Klantenservice heeft alle moeite gedaan om mijn kortingscode te verzilveren ook na mijn betaalde bestelling. Korting direct terggestort gekregen.

Spijkertje 08-02-2024

Het leveren na een bestelling gaat wel snel. Maar dan komt het product beschadigd binnen en wil je dit retourneren. Telefonisch is dit bedrijf niet te bereiken. Ook de mail afhandeling gaat nu niet echte vlot. Ik zou dit bedrijf niet aanraden
klantenservice-24 09-02-2024

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw review. Wat jammer dat het product beschadigd binnen is gekomen en dat je vervolgens niet goed contact met ons kreeg. Onze excuses hiervoor.

Helaas heb ik je order niet kunnen vinden. Mocht het probleem nog niet in behandeling zijn, stuur dan gerust een e-mail naar reviews@winparts.nl, onder vermelding van het ordernummer.

Ik kijk dan graag even met je mee.

Erik 08-02-2024

Helaas waren de verkeerde producten geleverd. Slordig en vervelend maar dat kan gebeuren. Voordat de juiste producten opgestuurd worden door Winparts, verlangen zij dat de verkeerde producten eerst weer in hun bezit zijn. Een rare eis vanuit wantrouwen, die zorgt voor dagen onnodige vertraging. Na zes dagen heb ik mijn bestelling dus nog steeds niet in huis.
klantenservice-24 09-02-2024

Beste Erik,

Hartelijk dank voor je review. Erg vervelend dat je de verkeerde onderdelen hebt gekregen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor.

We begrijpen dat het vervelend is dat de omruiling wat tijd in beslag neemt. Hierin zijn wel meerdere opties. Klanten kunnen bijvoorbeeld alvast een nieuwe bestelling plaatsen en de verkeerde artikelen retour sturen.

Bij een omruiling hebben wij echter altijd eerst de artikelen nodig. Dit zijn de regels waaraan onze medewerkers zich moeten houden. We vragen hiervoor je begrip.

Ik hoop dat deze uitleg helpt en wens je een fijne dag.

H.Brunink 08-02-2024

Precies het bedoelde en juiste product gekregen tegen een lage prijs. Top service en bezorging.

René 07-02-2024

Levering was niet compleet maar dat was geen probleem en een kleinigheid, ik gaf aan dat het voor z'n laag bedrag omnzin was om na te sturen maar ze hebben het toch gedaan. Super.

Herman Wassink 07-02-2024

Producten zijn goed, maar klantenservice vind ik echt waardeloos. Je moet alles via de chat doen en bellen is bijna onmogelijk of je zit een half uur of langer in de wacht.

Peter 07-02-2024

De dop van de 5L jerrycan olie was iets losgedraaid en lekte dus olie op de andere onderdelen (autolampen).
Ook had het gewicht van de 5kg zware jerrycan de doosjes van de lampjes half geplet, ondanks de geplaatste luchtkussens. De lampjes zijn nog heel, maar het is niet netjes. Combinatie van iets zwaars en iets kwetsbaars.

Eerdere ervaringen met Winparts waren wel altijd goed.
klantenservice-24 08-02-2024

Beste Peter,

Hartelijk dank voor je review. Onze excuses dat het pakket met lekkage is aangekomen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Ik maak in elk geval melding van deze schade. Mocht je nog geen contact hebben gehad met de klantenservice om dit probleem op te lossen, stuur dan gerust een e-mail naar reviews@winparts.nl, onder vermelding van het ordernummer. Stuur ook meteen foto's mee van het pakket en de schade/lekkage.

We vertrouwen erop dat we dit probleem goed kunnen oplossen.

Frans 06-02-2024

Snel geleverd, alle onderdelen prima aanwezig,
Goede informatie over de levering en welke onderdelen je nodig hebt.

Mark 05-02-2024

Winparts geeft pasgarantie, maar ondanks bestellen op kenteken past het onderdeel niet. Teruggestuurd maar geen credit of geld retour ontvangen.
klantenservice-24 06-02-2024

Hoi Mark,

Hartelijk dank voor je review. Vervelend dat het onderdeel niet paste ondanks de pasgarantie, Onze excuses hiervoor!

De kentekencheck is een handige tool om te kijken of een product op een auto past. Helaas zijn er van sommige auto's in hetzelfde jaartal verschillende types uitgebracht. Hierdoor komt het af en toe voor dat een product toch niet past. Ons advies is dus om voor het bestellen even naar het onderdeel te kijken.

Als er toch een product is besteld dat niet past, dan mag deze natuurlijk kosteloos omgeruild of geretourneerd worden.

Het verwerken van een retour kan enige werkdagen in beslag nemen. Als u vermoed dat er wat verkeerd is gegaan, neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice.

Een tevreden klant 05-02-2024

Was voor mij de eerste keer en is super goed bevallen, snelle levering en het juiste goed passende product.
Zeker een aanrader voor een ieder die onderdelen nodig heeft.
Ik ga zeker indien nodig weer hier bestellen.

Ger van Es 05-02-2024

Zeer eenvoudig om aan de hand van het kenteken van het voertuig de juiste onderdelen te selecteren. Ervaren als er onverhoopt toch een verkeerd onderdeel wordt geleverd dat na kort overleg soepel wordt omgewisseld voor het juiste onderdeel. De site is gebruiksvriendelijk en je wordt na de bestelling keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling. Al met al een top site die ik en ieder kan aanraden.

Monique 02-02-2024

Snelle levering en goed te volgen met track&trace, en ook retour snel verwerkt.

Mercedes 02-02-2024

Fijne site met goede materialen. Tevens goede hulp als je eventueel vragen hebt.

Ad 02-02-2024

Snelle levering, product zoals verwacht. De spullen waren goed verpakt, alles goed.

Edward 02-02-2024

ik heb ruitenwissers besteld voor twee auto's. Die werden snel bezorgd, prima!

Alfred Baas 02-02-2024

Bestelling kwam snel, alleen jammer dat het werkplaatshandboek niet op mijn auto van toepassing is,
ondanks dat het er wel bij stond. Er stond dit is van toepassing op uw kenteken, maar mijn motortype stond er niet bij.. in kon het niet terugsturen,want ik had het al uitgepakt.kan het gedeeltelijk wel gebruiken gelukkig.