Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1141 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Henri 08-11-2023

Goed advies via de website.
De bestelling is op de volgende geleverd.
Zeer tevreden over dit bedrijf !

C. 08-11-2023

Duidelijke website met snelle zoekknoppen. Meerdere, duidelijke, productfoto's met goede productomschrijving. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering.

Peter 08-11-2023

Deze winkel biedt een ruime keuze, levert goede kwaliteit en dat voor een mooie prijs, daarenboven ook nog eens snel geleverd.

Aad 07-11-2023

Naar het zoeken van passende ruitenwissers die ook betaalbaar zijn uitgekomen bij Winparts. Duidelijke site die voldoende uitleg geeft of je de juiste wissers hebt voor je type auto. Goede kwaliteit en betaalbare verzendkosten. Volgende keer kom ik weer terug bij Winparts

Gerko 07-11-2023

Adbleu besteld geen trechter erbij zoals besteld. Mail gestuurd, geen reactie.. ook was het niet volgende dag binnen maar later.. nee bestel er niet meer

FJ 07-11-2023

Overzichtelijke website, klantenservice vriendelijk en behulpzaam, bij vragen of als je iets niet kan vinden.

Raymond 07-11-2023

Uitgebreid assortiment, kwalitatief goede producten, snelle levering en uitstekende prijzen. Tevens een overzichtelijke website waarbij je een kenteken kan invullen, zodat alleen de juiste onderdelen voor jouw auto worden weergegeven. Winparts is een aanrader!

Cor Doggen 07-11-2023

Levering van onderdeel was vlot gegaan. Helaas paste het niet op een Nissan qui uit 2006. Ook met een retour en geld terug een snelle actief.
Daarvoor mijn dank. Fijn dat alles zo goed was geregeld.

Leo 07-11-2023

Goede site....
Veel keuze..makkelijk te sorteren.
Snel Verzonden en goed product

Jordy van Wijk 07-11-2023

Ik was ontevreden over het bestelde artikel.
Mijn bestelling bedroeg en lambdasonde voor een Peugeot.
Helaas constateerde ik dat de bedrading ongeveer 15 a 20 cm te kort was.
Er was geen tijd om te wachten totdat de klantenservice open was.
Ik heb de bedrading moeten verlengen.
De website gaf aan dat dit onderdeel zou passen op deze auto.
In het vervolg overweeg ik een andere website of bedrijf.
Winparts was mijn lievelings website nadruk op was, omdat al een aantal bestellingen niet klopte of zonder aanpassingen niet zou passen.

Graag ontvang ik een reactie van Winparts

Ben Faber 07-11-2023

Super goede service, we hadden ruitenwisser voor onze auto besteld!
Helaas paste de achterzijde niet, foutje van ons zelf......ėėn telefoontje naar de klantenservice en de volgende dag de goede achterruitwisser gratis geleverd in huis.
Er werd helemaal niet moeilijk gedaan maar meteen in oplossingen gedacht.
Waar maak je dat tegenwoordig nog mee....één dikke 10

Els huijbers 01-11-2023

Super snel geleverd,en het zieker super goed uit, van mij een dikke 10,ik zou jullie zeker aanraden!

Henri 01-11-2023

Zeer goed. Uitgebreid assortiment, snelle levering en goede prijzen. Top!!

John 01-11-2023

Super snelle service, er wordt meegedacht over het bestelde onderdeel. Bij mij was het bouwjaar afhankelijk. Bij controle ontving ik een bericht en bleek dat het bestelde item niet ging passen. Samen via de app met een medewerker contact gehad en heeft voor mij de juiste onderdelen opgestuurd.
Bleek ook nog eens goedkoper te zijn en het resterende bedrag wordt teruggestort.

Marc 30-10-2023

Goede snelle levering! Makkelijk producten te bestellen via overzichtelijke site. Echt een aanrader!!!

Wilskens 30-10-2023

Ik bestel hier al jaren. Altijd goed. Overzichtelijke site met zeer uitgebreid assortiment

EvL 30-10-2023

Keurige, goed passende automat bestuurderskant. Dag na bestellen al in huis. Topservice.

Cuore rijder 29-10-2023

De shop is duidelijk en overzichtelijk.
In het verleden ging het altijd goed met verzenden maar helaas de laatste keer niet. Bougies waren uit hun verpakking gegaan en lagen los in de doos. Na reclameren mocht ik ze proberen of terugsturen. Ze bleken goed dus opgelost. Ik kreeg ter compensatie de verzendkosten terug.
Goede service

Ben saad 29-10-2023

Winparts is goed alleen de bezoger iets minder dat hoort engelijk de pakket aan de persoon zelf te leveren niet de deur bellen en gooi de pakket voor de deur en loopt weg. Ik vindt niet netjes het kan beter. Verder winparts goed en snel geleverd. Top

Jeroen 29-10-2023

Snelle service. Juiste onderdelen. Makkelijke website in combinatie met kenteken. Juiste producten netjes geleverd en tegen een scherpe prijs. Volgende keer weer!

Carlo de pie 29-10-2023

Snel geleverd alles op voorraad.
Nummers van je vorige bestelnummers kopiëren en plakken en klaar super.

Freek 27-10-2023

Goed geholpen met een alternatief product na telefonisch contact met een medewerker

John 27-10-2023

Snelle levering en keurig verpakt .en het onderdeel past ook nog. Niets te klagen.👍

Gerard Hilgeman 27-10-2023

Zeer snelle levering.
Bij openmaken van de verpakking van een wieldoppen set, viel er en stukje kunststof uit, bleek dat er een bevestigings lipje was afgebroken. Dit gemeld aan Winparts met foto, twee dagen later kreeg ik een geheel nieuwe set toegestuurd. Fantastische service !!!

Umut turkmen 26-10-2023

Ik vind winparts echt geweldig service snelle levering ! Juiste pasgarantie inruil of retour mogelijkheid is heel simpel !!telefonisch contackt is helaas onmogelijk na vaak proberen niet gelukt via watsapp word laat gereageerd maar ze komen wel op gesprek terug materiaal is vertrouwelijk en goed van kwaliteit om kort te houde niemand verdient 10 maar toch gaf ik winparts 10 omdat ze mij twee keer goed hebben geholpen met retour en inruil en ben blij dat het optijd geleverd werrden mijn artikelen heb in anderhalve week artikelen voor mijn bmw besteld en zijn allemaal na een dag binnen gekomen ….graag doe iets aan watsapp reageer sneller