Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1111 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Johan WInters 27-12-2023

netjes snel geleverd!
Niks weken wachten via een Chinese site om het vervolgend niet werkend te krijgen!
Top gedaan en daarom graag tot de volgende bestelling.

Overdenken waard 27-12-2023

Het bestelde product was geweldig goed maar ik vind wel als je voor €214,- besteld, je geen verzendkosten hoeft te betalen. Dit wil me weleens weerhouden om bij Winparts te bestellen evenals retourzendingen.
Ik heb het overwogen om het elders te kopen want ik heb nog meer nodig zoals een condensator voor de airco en een koplampunit. Ook niet voordelig te noemen en elders ook voor ca. dezelfde prijs. 😉

Frank 26-12-2023

Winparts heeft een fijn menu om de onderdelen te zoeken. Ik heb mijn onderdelen dus ook makkelijk gevonden. Intussen heb ik alles gemonteerd en ik ben tevreden.

JanC 25-12-2023

Prijs was voor merk producten op een goed niveau terwijl de levertijd het betreffende product goed zijn.

Herman 25-12-2023

De juiste onderdelen, netjes verpakt en snel geleverd. Zeker aan te raden.

Pascal van Gorssel 25-12-2023

Top service,je kan met al je vragen bij jullie terecht
En als er iets verkeerd is of mischien een defect van iets word je hiermee direct geholpen ,en zij jullie hier ook zeer correct in,wat op de deze tijd nog zeer zeldzaam is een goede klanten service
Doe zo verder ,

Mvg Pascal van garsse

Mark van der Velde 25-12-2023

Prima webshop, kreeg de juiste ruitenwissers snel gevonden. Prijs is prima en correcte aflevering op afhaalpunt. Ik blijf klant bij Winparts.

Kaspar 24-12-2023

Passende set ruitenwissers voor mijn 2007 Z4 is niet overal te koop én voor minder dan 50% van de prijs bij de BMWdealer shops. Klik! Levering was lekker vlot.

sjoerd 23-12-2023

Keurig op de hoogte gehouden over bestelling/levering. Ik beveel jullie aan 👍

Leo Gaarenstroom 23-12-2023

Super snelle levering, en altijd een strakke prijs voor top onderdelen !!! Vaak besteld , nooit teleurgesteld.

Kraak 23-12-2023

Shop is prima, duidelijk en prijs oké. Snel geleverd dus ook prima. Maar.......bij het uitpakken van de wieldoppen was er 1 beugeltje afgebroken. Omdat het bij de laatste wieldop was en de andere 3 doppen er al op zaten, heb ik geen actie ondernomen. Dus ik hoop dat de dop erop blijft zitten.....
Jammer , dat wel.

Daniël 23-12-2023

Meerdere keren besteld en het is tot nu toe altijd positief geweest of buiten de "macht" van winparts, nu gaat er vervolgens wat verkeerd bij DHL waardoor een onderzoek gestart moet worden, dan probeer je contact op te nemen via het telefoonnummer en daarna het whatsapp nummer waarop simpelweg niet gereageerd word. Dan uiteindelijk stuur je een mail en alleen dan pas word er wat gedaan, nou okay top, ze starten het onderzoek maar dan hoor je vervolgens niks meer, nou okay, kan zijn dat het langer duurt. Daarna vroeg ik of het pakket nogmaals verstuurd kon worden aangezien het simpelweg spullen zijn voor olie verversen en dus een "overschot" aan die spullen bestaat niet, dit word afgewezen.

Zit je dan ondertussen 2 weken verder en nog steeds helemaal niks.

Normaal ben ik tevreden over winparts maar dit is echt compleet waardeloos, stuur dat pakket gewoon nogmaals en dan via een andere koerier, blije klant en blij bedrijf want als ze dan beide aankomen heb je 2x het bedrag, maar nee.

m.j.e.van der Hulst 23-12-2023

alles wat je nodig hebt makkelijk en overzichtelijk te bestellen en snel beschikbaar.

Wim Kolijn 22-12-2023

Keurig netjes op tijd afgeleverd, op de website duidelijke omschrijving. Heb al vaker iets besteld en wanneer nodig zal zeker weer iets bij u bestellen.

Toan Cao Bao 22-12-2023

De bestelling is keurig op tijd geleverd. Alleen jammer dat ik 3 NGK bougies voor Nissan Micra V bestellen wou, maar dat lukte niet, op het web verkoopt per set 4 bougies, dus moest ik Winparts bellen, maar niemand had de telefoon opgenomen. Uiteindelijk moet ik voor andere merk kopen.

Vw.75 21-12-2023

Onderdelen besteld. Snel geleverd. 1 deel was stuk, met twee dagen nieuw deel nageleverd. Geen ectra kosten.

John 21-12-2023

Snelle levering en een prima prijs product voldoet geheel aan de verwachtingen zeer tevreden en als ik auto-onderdelen nodig heb komt het zeker weer hier vandaan

Randy Bommel 21-12-2023

Juiste accu ontvangen en zeer snelle levering. Had meerdere winkels gebeld maar zij konden niet garanderen dat ik mijn accu op tijd zou ontvangen. Jullie zijn top!

Tieske 21-12-2023

Heb er al vaker besteld. Onderdelen zijn OK! Als je besteld op kenteken met pasgarantie dan weet je zeker dat het onderdeel past. Als ik wat nodig heb, zal ik er zeker weer bestellen.

Dave van der Veen 21-12-2023

2 x na elkaar onderdelen besteld voor 2 verschillende auto modellen . Onderdelen waren middels kenteken makkelijk op te zoeken op de website . De laatste levering was dankzij de feestdagen iets vertraagd en naar een ander Pick-Up point in mijn buurt gestuurd maar dat is begrijpelijk . Tenslotte pasten de onderdelen perfect op de auto’s . Ik raad Winparts dan ook aan en zal hier zeker weer bestellen mocht het nodig zijn.

jan 21-12-2023

alles klopt bij deze webwinkel doen wat ze beloven en spullen zijn van prima kwaliteit!

Hilko Bolwijn 21-12-2023

Er stond een fout op de website, daardoor de verkeerde spiegel besteld, er stond dat deze wel zou passen maar dat was niet het geval, dit is zeer netjes opgelost, via e-mail en Whatsapp-contact, heb inmiddels de juiste spiegel voor de VW Polo van mijn zoon ontvangen. {Wil nog wel even melden dat nog steeds op de website staat dat Productnummer: 0007908 past op de VW Polo met kenteken 65-NG-KB, dit moet denk ik nog wel even aangepast worden denk ik}

Wim 21-12-2023

Ik heb Maxgear draagarmen links en rechts besteld. Bij de informatie van de draagarmen staat Met rubberlager en met draag/-stuur gewricht. De draagarmen werden echter geleverd zonder rubber lagers. Hierover geappt en gebeld met de klantenservice. 1 uur moeten wachten voordat ik iemand aan de lijn kreeg. Netjes geholpen. Er zouden alsnog rubber lagers opgestuurd worden. Ik kreeg er echter maar 1. Weer gebeld. Wachttijd dit keer 10 minuten en acceptabel. Er zou nog een rubber lager gestuurd worden. Doordat de levering van alle onderdelen een week later pas compleet was heb ik het gereserveerde tijdslot bij de garage gemist en zal reparatie en APK keuring pas na het verlopen van de APK keuringsdatum 21 december uitgevoerd worden. Hopelijk lukt het nog dit jaar. Op de site staat nog steeds dat de rubber lagers standaard bij de draagarmen zitten dus toekomstige kopers kunnen hetzelfde probleem verwachten. Dit is de eerste minder prettige ervaring. Normaal helemaal tevreden met Winparts

John 21-12-2023

Slechte communicatie onnodig veel oponthoud en wederom problemen met dhl wil deze bezorgdienst niet mijn pakketten toe vertrouwen en hoop dat jullie deze ook in het vervolg met post nl verzenden.
Ga anders toch een andere leverancier zoeken
Mvg

RON V 20-12-2023

Het was zeer eenvoudig om het onderdeel dat ik nodig had op de sitr te vinden, met gebruik van het kenteken van mijn auto was er geen enkele 'keuzestress'
De bevestiging van verzending en verdere communicatie mbt de levering waren foutloos
Product werd binnen één dag geleverd!