Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1113 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Raymond 22-01-2024

Een goede shop die voor mij exact het juiste onderdeel kon leveren.
In mijn geval ging dit om een accu die eigenlijk alleen maar door de originele vervangen kan worden vanwege de maatvoering en de montagepunten.

Jo 22-01-2024

Startermotor besteld voor mijn Opel, ik kan weer lekker rijden voor een degelijke prijs, site is overzichtelijk en goede uitleg ofdat het past, meerdere keren onderdelen besteld en ben tot nu nog steeds zeer tevreden.

Sjaak 21-01-2024

Ze doen wat ze beloven,dus mocht een artikel niet voor jou auto geschikt zijn,een vervangend onderdeel dat wel past is in no time opgestuurd.

Wilco 21-01-2024

Netjes volgens afspraak geleverd en voor een mooie prijs en veel goedkoper dan origineel wat vaak wel van hetzelfde merk is.

Joke 20-01-2024

Artikel wat ik heb gekocht vier erg tegen. Chinees plastic en ging dus meteen kapot. Bovendien zijn de verzendkosten erg hoog voor een klein artikel.
klantenservice-24 23-01-2024

Beste Joke,

Hartelijk dank voor je review. Vervelend dat je onderdeel meteen kapot ging. Onze excuses hiervoor.

Op basis van de gegevens heb ik geen order kunnen vinden. Graag ontvang ik een e-mail op het adres reviews@winparts.nl onder vermelding van het ordernummer. Ik kijk dan graag even met u mee.

Vitalii 20-01-2024

Duidelijk beschrijving, snelle levering van bestellingen,makkelijk traceren van bestellingen.

Romano 20-01-2024

Kachel weerstand besteld. Was zoals afgesproken netjes de andere dag binnen. Top !!

Ron de meij 20-01-2024

Winparts kan op basis van het kenteken niet de juiste filters adviseren. Dit wordt gemeld nadat het gelevers is. Bij repliek hierop wordt niet geantwoord.
klantenservice-24 23-01-2024

Beste meneer De Meij,

Bedankt voor uw bericht. Heel vervelend dat u deze ervaring hebt met onze webshop. Onze excuses hiervoor.

De kentekencheck is een handige tool om te kijken of een product op een auto past. Helaas zijn er van sommige auto's in hetzelfde jaartal verschillende types uitgebracht. Hierdoor komt het af en toe voor dat een product toch niet past. Wij attenderen klanten hier op per e-mail. Dit is ook bij u gebeurd.

In veel gevallen is het bijvoorbeeld handig de maten op te meten van uw huidige filter en die te vergelijken met de maten die bij het gewenste filter staan vermeld.

Ik hoop u hiermee op weg te hebben geholpen.

S************@k********* 20-01-2024

De levering was snel. Omdat een snelle levering gewenst was, ben ik tevreden.
Wel zat een breekbaar product onder de zware accu verpakt, dus moet ik kijken of de lampjes het nog doen.
De lampjes zien er in ieder geval niet gebroken uit.

De website is goed te doen.

Franssen 19-01-2024

De luchtfilter voor mijn Corolla paste net niet. Alles goed gemeten, maar dus net niet.

Roy 19-01-2024

Duidelijk aangegeven of een onderdeel passend is voor de betreffende auto en een hele snelle levering. Om 19:00 besteld en om 9 uur lag het al bij het afhaalpunt.

Joost 19-01-2024

Ik heb een achterruitenwisser arm gekocht, het werkt zoals het moet. Ideaal aan winparts is dat je kenteken in kan voeren zodat je weet dat je de onderdelen koopt voor de juiste auto.

Nick 19-01-2024

Gewoon goede kwaliteit voor een normale prijs. Redelijk snelle levering. Een aandachtpunt, de site geeft aan dat artikelen op voorraad zijn wat niet altijd het geval is waardoor je enkele dagen langer moet wachten tot het bestelde wordt verzonden.

Gait 19-01-2024

Duidelijke website en kwaliteitsonderdelen en een perfecte begeleiding voor het volgen van de bestelling.

Wetsels 19-01-2024

Het is nu de 2de keer in een half jaar tijd dat ik onderdelen bestel voor een van mijn beide auto's. En ook al de tweede keer dat de levertijd veel te lang duurt. Ze hebben ook een afwachtende houding wat betreft het eventueel aanbieden van een alternatief of een deelverzending. Als je de auto moet laten keuren en je gaat er van uit de wat zij schrijven " op werkdagen voor 15.00uur besteld, overmorgen in huis". Ik heb de spullen 13 januari (zaterdagavond weliswaar besteld) maar de levering is inmiddels vertraagd naar 23 januari. Terwijl op hun website bij het bewuste onderdeel nog steeds hetzelfde staat wat betreft de levering. Mensen, mocht u daar iets willen bestellen dan let goed op en doe het op tijd. Want direct leverbaar en op voorraad, vergeet het maar. Ga je bellen hang je een half uur aan de lijn als er al iemand op pakt, via de chat en via de whatsapp is het hetzelfde. Ze zijn slecht bereikbaar. De winkel komt niet met oplossingen om de klant een beetje tevreden te stellen. En wees eerlijk als je niet kan leveren, en verplaats het niet elke dag. Terwijl ik 3 dagen eerder al had aangegeven dat ik het zaterdag uiterlijk moest hebben i.v.m. de beurt van de auto. Ook dat moest ik nu verplaatsen en helaas met kosten, en begrijpelijk van de garage.
klantenservice-24 19-01-2024

Goedemiddag,

Fijn dat u de moeite hebt genomen een review te plaatsen. Jammer om te lezen dat uw ervaring met onze webshop niet positief is. Onze excuses hiervoor.

Door grote drukte zijn we momenteel niet zo goed en snel bereikbaar als we zouden willen. We werken er hard aan om deze situatie te verbeteren.

Ik zou graag even met u mee willen kijken naar uw order en zien wat ik daarin kan betekenen. Stuurt u hiervoor gerust een e-mail naar reviews@winparts.nl, onder vermelding van uw ordernummer.

JN 19-01-2024

Snelle levering zoals belooft. Pakket was zeer goed verpakt en de onderdelen hadden de juuiste kwaliteit

Art 19-01-2024

Winparts is top. Altijd snelle levering, goede prijs en duidelijke beschrijving van de onderdelen.
Kom je er niet uit dan is de support ook goed en snel

Jos 18-01-2024

Altijd snelle leveringen goede producten tegen schappelijke prijzen.. als er iets niet goed gaat lossen E het altijd netjes op hele goede service bied winparts altijd.. ga zo door

GM 18-01-2024

Autoruitenwissers besteld (voor en achter). Andere dag al in huis. De kleine achterruitenwisser lag los uit zijn doosje in de grotere verpakkings doos. Verder wel alles in orde.

sipke kingma 18-01-2024

Goedwerkende site, waarop je snel het benodigde onderdeel kunt vinden. Ook mooi, dat je je kenteken in kunt vullen om het merk en type aoto te duiden. Snel en tegen mooie prijs geleverd.

Cas 18-01-2024

Besteld . Bericht gehad wanneer geleverd en netjes op tijd geleverd. Artikel netjes verpakt afgeleverd.

Mateusz 18-01-2024

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Mijn fout werd zeer snel en efficiënt opgelost. Ik raad aan 👍🏻

Arno 17-01-2024

Snelle levering van uitgebreid assortiment onderdelen die je nodig hebt om vlug weer veilig op weg te kunnen.

Stephan 17-01-2024

Nooit problemen gehad met Wimparts tot vorige week. Accu besteld maar krijg een duidelijk gebruikte en lege accu geleverd. Accupolen verweerd, beschermkapjes ontbreken, beschadigd en vervuild, bijbehorende documentatie verfrommeld en last but not least...accu was leeg!
Telefonisch was Winparts onbereikbaar, chatten levert alleen standaard computerantwoorden op, uiteindelijk via WhatsApp de retour kunnen regelen. Vandaag is de accu opgehaald, ik er vanuit dat er spoedig gecrediteerd gaat worden maar verzendkosten (€10,-) vrees ik ben ik kwijt...

Johan Cornelissen 17-01-2024

levering was niet compleet, onmogelijk om contact te krijgen met Winparts, na een week kreeg ik pas een mailtje terug en nalevering nog niet in zicht. Product is prima maar klant vriendelijkheid ver te zoeken; geen werkend telefoon nr, geen antwoorden op whatsapp of mail.