Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1108 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

leo 30-05-2023

altijd goed en verzorgd ....pas 1 x wat fout gegaan met de betaling omdat er storing was bij de bank maar heel netjes opgelost met de helpdesk dus als je wat nodig bent kan je hier met een gerust hart bestellen

Theo 30-05-2023

Met het kenteken meteen het juiste onderdeel gevonden. Na 1800 nog besteld en de volgende ochtend al ontvangen. Werkt prima.

Ramazan 30-05-2023

Duidelijke mails over je geplaatste bestelling je kan alles volgen. snelle bezorging, product zoals omschreven.

touker trading 30-05-2023

super bedrijf en bijna alles op voorraad en anders snel te leveren en als er iets niet goed is wordt het perfect opgelost
bestel hier alles wat ik nodig ben en voor een scherpe prijs

Koos Van Dijken 29-05-2023

Duidelijk correcte snelle levering product goedverpakt min puntje was dat artikel dag later 20€ goedkoper was :-( op e-mail reageerden ze snel maar geen coulance !

Shona 29-05-2023

Ze beantwoorden vragen heel netjes, en ik had de onderdelen de volgende dag binnen. Heel blij mee.

zeker weten 29-05-2023

makkelijke site, snelle en correcte levering goede product omschrijving en prima prijs product verhouding

Lise 29-05-2023

duidelijke omschrijving van de onderdelen. snelle levering. prijzen zijn correct.

Jos P 29-05-2023

Gemakkelijke en overzichtelijke webshop,
Eerlijke prijs t.o.z. andere webshops voor hetzelfde.
Ik ben tevreden, vlug geleverd
Groetjes Jos Put

Lammert 29-05-2023

Deze shop is zeer uitgebreidt en heeft een goede prijs/kwaliteits verhouding, snellen levering.

Ronald 28-05-2023

Eenvoudig bestellen van accessoires welke perfect passen op jouw auto. Aan e hand van je kenteken bestellen; kan niet mis gaan.
Goed bruikbare klantenservice, snelle en complete levering tegen een scherpe prijs.

John 28-05-2023

Ik ben normaal niet van het online onderdelen kopen, maar ik ben zeer aangenaam verrast.
Dit door het snelle leveren, en ook nog eens de goede onderdelen te krijgen voor de auto.
Ga zeker meer bestellen.
Top

Simon 28-05-2023

De geleverde artikelen voldoen aan de verwachting.
Helaas vind ik de levering met DHL een enorme teleurstelling.
DHL heeft grote moeite mijn deur te vinden en staat geregeld bij mij buurman aan te bellen die vrijwel nooit thuis is. Ergernis ten top.

Marga 26-05-2023

Winparts is een echte aanrader, what you see is what you get, duidelijke site en goede kwaliteit en zeker niet te vergeten dat ze snel leveren.
Ga zo door

Vincent 26-05-2023

Winparts heeft goed geluisterd naar mijn wensen na een defect. Zo hoor je met je klant om te gaan.
De procedures vind ik persoonlijk voor sommige garantieartikelen overbodig, maar heb er begrip voor dat dit soms noodzakelijk is. Winparts kan zichzelf hier veel werk mee besparen. Daarom zijn reviews voor bedrijven nuttig.
Ik beveel Winparts aan: faire prijzen, goede levering met duidelijke track&trace informatie.

Bart 26-05-2023

Webshop is goed, heeft goede en heel veel verschillende artikelen, is gebruikvriendelijk en de levering is in orde.

Janssen 26-05-2023

Duidelijke website, snelle en adequate levering. Goede prijs- kwaliteitverhouding

Peter 25-05-2023

Fijne webshop met uitstekende service.
Het oliefilter paste niet op mijn auto.
Vervolgens goed geholpen en de juiste opgestuurd gekregen.

bert5658 25-05-2023

fijne shop met snelle levering produkten waren snel te vinden op de website

Chris 25-05-2023

Goede spullen...snelle levering...vriendelijk klantenservice.
Bij levering was er spuitfles kapot gegaan...foto s doorgegeven ...ik kreeg direct een nieuwe opgestuurd.
Top geregeld.

John 25-05-2023

De service is zeer goed , verkeerde sensor geleverd gekregen wel gezocht op kenteken . Via de app en mail contact gehad met winparts. Super geholpen , nieuwe sensor gekregen , verkeerde terug gestuurd en geld ook al terug gestort gekregen.

Geurt 25-05-2023

Precies de juiste onderdel, snel en voordelig geleverd. Volgende keer weer.

Boris 24-05-2023

Waardeloos bedrijf......
Op donderdag 20:30 uur Dakdragers besteld , vòòr 21:00 uur besteld morgen in huis...staat er duidelijk....na betaling zag ik dat het pas op de maandag geleverd zou worden.
Omdat ik ze die zondag erna nodig had moest ik dus noodgedwongen nog een set kopen....dit keer bij een winkel die wel weet hoe het moet.
Gratis Retourneren omdat de bestelling veel te laat geleverd zat er niet in, moest ik zelf betalen.
Nooit meer hier bestellen dus.

Myon 24-05-2023

Eerste keer het verkeerde binnen gekregen, maar dit is uitstekend opgelost! Erg vriendelijk geholpen via WhatsApp.

Dimitar 24-05-2023

Ik ben zeer tevreden met de bestelling, snelle levering, ik kwam per ongeluk de site tegen, ik raad het met beide handen aan.