Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1113 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Vlaminck dimitri 03-06-2023

Nog steedsgeen bestelling gehad.
Moet deze niet meer hebben.
Op 25/05 besteld en geleverd volgende dag zeiden ze op de site.
Nu op 02/06 nog niks ontvangen.
Super slechte service.
Om de chat zei de perqoon dat hij eens ging bekijken als het beter paste.

erik van der heiden 03-06-2023

de winkel is duidelijk en met het kenteken krijg je de juiste onderdelen te zien

ron 02-06-2023

Bestel bijna alles bij win parts alles word goed verpakt dat heb ik wel eens anders meegemaakt.

Sandra 02-06-2023

Duidelijke omschrijving product. Maar nog fijner bij twijfel om via de WhatsApp je vraag te stellen en dan netjes en vriendelijk vrij snel geholpen te worden. Bij bezorging verpakking open/ stuk. Werd netjes op gereageerd of de bestelling nog compleet was. En melding van gemaakt bij de zender. Erg klantvriendelijk bedrijf.

Rani 02-06-2023

De shop is goed en ruimgesorteerd , maar de levering heb ik nog steeds niet binnen van post nl.

Roel 02-06-2023

Achterruitenwisser besteld. Netjes geleverd en product zoals aangegeven. Voor een goede prijs en afleverkosten.

Cees Verstrate 02-06-2023

Duidelijk en makkelijk besteld via de website. Volop keus en volgende dag foutloos geleverd

Gert 02-06-2023

Heb al vaker besteld, altijd goed geleverd. goed overzicht van de te leveren onderdelen.

Cris Drion 02-06-2023

Wat je besteld krijg je ook en dan ook nog binnen de voorgestelde tijd en dag.
Top bedrijf.

shuxiao 01-06-2023

De product was prima op was krasjes na, maar dat de bezorger 2 wind deflectoren door de brievenbus zit te douwen en ze vervolgens krast...
teleurstellend

Arno 01-06-2023

Goede site, duidelijke uitleg voor wat betreft de uitleg van een dubbele trekhaak die gebruikt kan worden op de auto. Echt nette service en uitstekende afspraak wat betreft bezorging van het bestelde product

sven 01-06-2023

vriendelijk, service op zijn top, je vind alles duidelijk, weet je het niet vraag je het weet je het weer niet vraag je het terug en dan antwoorden ze vriendelijk, alle onderdelen die ik al besteld heb zijn allemaal juist, transport is ook vriendelijk en snelle service , top bedrijf zeker bestellen bij WINPARTS

Gerard Den Hoedt 01-06-2023

Zeer gebruiksvriendelijk e site en de prijs van het artikel was top.
En snel geleverd in een zeer nette verpakking 👌

Cor 01-06-2023

Artikel snel en goed verpakt ontvangen.
Alleen de postbode van Post.nl gaf het voor zijn eigen gemak op een ander adres af waar hij ook een pakketje moest afgeven terwijl wij thuis waren en hem zagen lopen met de pakketten en zij het bij ons af kwamen geven.

Yvonne 01-06-2023

Kwaliteit en snel leveren is erg fijn. Ze houden ons ook goed op de hoogte hoe het staat met de levering.

TtH 01-06-2023

Heb jaren goede ervaring gehad met Winparts. Deze keer ging er iets mis met verzending. Na contact zeer goed opgelost.

B.Scheffer 01-06-2023

perfecte levering zoals we gewend zijn..en een goed product zoals gewoonlijk

Celicadriver 31-05-2023

Het artikel voldeed prima aan de eisen die wij gesteld hebben eraan en was zeer voordelig in aanschaf en vlot geleverd.

Bestelling niet op afgesproken datum 31-05-2023

Ellende was met mijn bestelling dat dhl het moest bezorgen op de volgende dag. Dát gebeurde dus niet. Ik heb een dag langer moeten wachten! Normaal misschien geen punt, maar nét die dag zouden we met vakantie gaan. Was dus balen!

Arjen van Assem 31-05-2023

Snelle levering. Maar voordat mijn spullen werden toegestuurd kreeg ik een email met de mededeling dat het onderdeel wat ik besteld had, helemaal niet de juiste zou zijn. Ik kreeg 2 alternatieven voorgelegd. En via WhatsApp heb ik de bestelling af kunnen ronden. Fantastische service

Vanlunteren 31-05-2023

Voor het goed afsturen,maar kwa administratie is het er een grote bende volgens mij. Al 3 x moeten laten zien dat ik betaald heb! Weet niet hoeveel keer ik het nog moet laten zien…..!?

Jan Bakker 31-05-2023

Ik zocht een zijspiegel voor een S80. Kwam bij jullie website uit. Kenteken invullen en hoppa daar kwam direct de goede spiegel en ook nog een beschrijving hoe de spiegel te vervangen.
Maandag besteld, zou woensdag geleverd worden. Ik zag het ook aankomen op distributiekantoren van DHL. Maar die kreeg zelf problemen en ik kreeg de spiegel dus vrijdags.
Mocht ik weer wat nodig hebben kom ik als vanzelf bij Winparts terecht 😏

Beate 30-05-2023

Prima keuzemogelijkheden, makkelijk om onderdelen te vinden en snelle levering.

Henk 30-05-2023

Jammer dat de bestelling later werd geleverd,
Terwijl op de site staat op voorraad.

Vooral als de auto de werkbrug staat

ikkes1 30-05-2023

Makkelijk bestellen voor een redelijke prijs, en snel geleverd. Wat wil je nog meer als consument.