Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1140 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Hendri 13-06-2023

Netjes en snel geleverd voor een mooie prijs ten opzichte van de rest wat ik kon vinden goedkoop.

Leo 12-06-2023

Duidelijke website met goede informatie.
Snelle service en verzending.
Produkten ( matten voor Ford B-max) voldeden aan alle eisen en waren probleemloos te plaatsen

Tjeert 12-06-2023

Top geholpen zelfs in het weekend
Het zou verzonden worden via post nl dat ging goed totdat er weer eens een berichtje binnen kwam dat er niemand aanwezig zou zijn terwijl wij gewoon thuis waren
En Het pakketje vervolgens pas een dag later bij een post nl punt konden halen
Hier kan winparts natuurlijk niets aan doen.

S. Osinga 12-06-2023

Besteld onderdeel kwam stuk aan, maar niet getreurd.
Pascal van de helpdesk/klantenservice heeft ons om wat simpele informatie gevraagd omtreft deze bestelling en ons gelijk een vervangend product opgestuurd.
Eindelijk eens een site voor partikuliere autoproducten met een goede en bereikbare klantenservice 10/10!

Esther 12-06-2023

Ik had woensdag de fietsendrager besteld. Kreeg bericht dat die zaterdag geleverd zou worden. Kreeg zaterdag bericht dat de bestelling maandag tussen 8:45 en 11:15 geleverd zou worden in plaats van zaterdag. Ik zou maandag op vakantie, dus ik heb gewacht tot 11:15, geen bezorging. Geprobeerd te bellen, maar kreeg 15 minuten een bandje te horen, niemand pakte de telefoon op. Inmiddels via PostNL een nieuw bericht ontvangen dat de bezorging voor 22:00 zou plaats vinden. Ik ben toen op zoek gegaan naar een andere fietsendrager en kon om 12:00 alsnog op vakantie. (Om 12:30 werd uiteindelijk de fietsendrager bezorgd, kwam ik later achter.)

Michiel 12-06-2023

Over Winparts ben ik doorgaans tevreden. Maat door DHL heb ik deze laatste bestelling nog steeds niet ontvangen

Bmw 12-06-2023

Ik had twee bougies voor mijn motor nodig fr5 dtc. Gemakkelijk gevonden, snel verzonden en ze zitten er al weer in.

Danielle 11-06-2023

Bestelling snel en netjes afgeleverd. Helaas was het 't verkeerde artikel wat geleverd is, dus via mail contact opgenomen voor een omruiling. Daarna nog via WhatsApp. Maar daar op beide nog geen antwoord op gekregen.
Tot op heden dus nog geen bericht.
Dus als het product wat je hebt besteld, het juiste is, dan een dikke tien, omruiling duurt wel erg lang.

Shah 11-06-2023

Onderdelen besteld voor mijn grandis. erg vriendelijk klantenservice. ruitenwisserd kwam verkeerd. gratis omgeruild zonder terug zending van verkeerde onderdelen. qualiteit van onderdelen is erg best. prijzen zijn goed en alles wat telt is bezorg tijd. binnen 2 dagen ontvangen.. ben erg blij met winparts. een nederlandse onderdelen webwinkel waar wacht je niet telang voor je pakket als alle andere waar ze sturen vanuit polen of duitsland oa autodoc .. alles voor alles perfecte ervaring net als alle andere keren. mijn vaste webwinkel voor auto parts.

robert 11-06-2023

overzichtelijke shop, makkelijk zoeken (ook via je kenteken)
info over je product/leverring zeek correct en duidelijk

Bas 11-06-2023

Had een verkeerd onderdeel besteld op mijn kenteken kreeg en mail of het wel klopte!

Super datzelfde dat zijn en laten weten!

Roseboom 10-06-2023

Altijd goede medewerking en snelle verzending. Altijd te spreken over de service

Bert 10-06-2023

Een overzichtelijk programma en een super snelle levering. Je vult je kenteken in en dan krijg de juiste info over het product .
Top bedrijf.

Bjorn 09-06-2023

Via een vriend op deze webshop gekomen maar super heel makkelijk te gebruiken en te bestellen op tijd geleverd kan niks anders zeggen dan super

Willem 09-06-2023

De juiste onderdelen en voor een hele mooie prijs en snelle verzending en niet te vergeten goed verpakt ivbm beschadiging van de objecten,
Van mij uit zou ik zeggen 10 sterren

m.doornbosch 09-06-2023

Eerste ervaring was echt super. Het bestelde klopte, beetje drukte voor de jongen die mij hielp. Maar hij gaf niet op en het juiste mee gekregen. Indien nodig weet ik WINPARTS weer te vinden!! met eerlijke prijzen.

Ed 09-06-2023

Goede duidelijke website, goede prijzen en maken next day delivery waar!
Heb zeer goede ervaringen met dit bedrijf.

Jopa Classic Cars 09-06-2023

Prijs kwaliteit vd onderdelen en snelheid verzenden is prima o geacht welke auto.

Miranda 09-06-2023

Super goed geregeld gebeld over een probleempje binnen no time opgelost. We zijn zeer tevreden.

Fred 09-06-2023

Mooie duidelijke site. Makkelijk te vinden wat je nodig hebt....en tegen redelijke prijzen. Supersnelle levering , kortom...Prima !

Jan 09-06-2023

Ik werd zeer vriendelijk geholpen en duidelijk uitleg over het product.
Ben zeer tevreden over het bedrijf. Een aanrader.

Jan

Ad 09-06-2023

Simpel bestellen en afrekenen gaat allemaal heel gemakkelijk! En dan is het echt vandaag bestellen morgen in huis!👍🏻👍🏻👍🏻

Ed 09-06-2023

Supersnel geleverd, prima.
Factuur prima
Accu van goede kwaliteit
Heel tevreden

Robbin 08-06-2023

Tijdens het bezorgen was er helaas iets van de bestelling kapot gegaan, ik heb contact opgenomen via email en het werd dezelfde dag nog geregeld doordat het opnieuw opgestuurd werd. Goede afhandeling

Raymen 08-06-2023

Ik ben heel blij met mijn aankoop automatten voor mijn peugeot. Het past allemaal precies!