Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1113 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Bert 20-06-2023

Gemakkelijke site, bestellen op kenteken, juiste onderdelen, volgens afspraak geleverd, ook nadat ik een fout had gemaakt met het aantal achterremschijven en na overleg is het goed gekomen, prima.

Laurens Roerdink 20-06-2023

Overzichtelijke website. Levering was snel. Bestelling was niet compleet. Gebeld, coulante afhandeling en supersnelle nalevering. Wat een service!!

Guus Maas 20-06-2023

Het is een zeer goede betrouwbare site. Ik heb mn bestelling geplaatst en alles correct ontvangen. Ik had zelfs een verkeerd product besteld en kon deze gratis terugzenden. Ik verwacht dat het geld spoedig wordt teruggestort. Zeer fijne en snelle respons via chat. Bedankt! Groet Guus

will 20-06-2023

De aangeschafte zijwind schermen passen perfect. Zowel in de voor als achterramen. levering was snel in een goede verpakking. Dikke pluim voor Winparts

Torsten 20-06-2023

Had eigenlijk de verkeerde matten besteld maar dat werd opgemerkt door de helpdesk. Hierdoor toch de juiste matten kunnen bestellen.

cpa 20-06-2023

Fijne webwinkel , zeer gebruiksvriendelijk bij het zoeken naar auto onderdelen , goede prijs/kwaliteit verhouding

Piet 19-06-2023

Gemakkelijk om te bestellen. Alleen de levering stagneerde een beetje. Maar dat lag aan de bezorging

P. Nijland-Bosch 19-06-2023

Mooie duidelijke site.
Goede prijs kwaliteit.
Snelle levering, Goede service.
Kortom aanrader voor auto-onderdelen .

Anita 19-06-2023

Ruime keuze aan onderdelen e.d., snelle afhandeling en levering. Ik ben zeer tevreden!
Kom er zeker nog terug, aanrader.

René 19-06-2023

Nog altijd niet ontvangen het pakket .
Wacht al een week , geen berichten van winparts .
Volgens de track en trace code is het pakket beschadigd bij de het verzenden en in het sorteer centrum van dhl retour gestuurd naar Winparts .
Hoe lang moet het duren om even een berichtje te sturen wat er wordt gedaan en wanneer ik mijn pakket krijg .
Dus had geen cadeau voor te geven op de verjaardag .
Triest van Winparts

F.H.G.Scheerman 19-06-2023

Prima informatie over de voortgang van de bestelling, duidelijk info over de verzending met tijdstip zoals gevraagd,
al met al prima tevreden over Winparts.

Roy 19-06-2023

Duidelijke informatie, snelle verzending en prima prijs / kwaliteitverhouding. Degelijk product, makkelijk en snel te installeren.

olga 19-06-2023

alles super. services snel, vriendelijk,
ik ben heel erg tevreden. Ik raad het anderen ook aan.

Richard 19-06-2023

Makkelijk te bestellen en gewoon snel netjes geleverd fijne winkel bestel er al jaren en is nog altijd in orden geweest zal dit iedereen aan bevelen ga zo door Winparts !

Arjan 18-06-2023

Duidelijke omschrijving, prijs prima, en goed op de hoogte gehouden met het verloop van de bestelling.

John 18-06-2023

Snelle levering, goed product. Sturen ook de beloofde producten van goede kwaliteit.

Puk 18-06-2023

Heb vorige week besteld en nog steeds niks ontvangen dus ben zeer ontevreden! Jullie sturen me naar dhl om het op te lossen en dhl zegt dat ik bij jullie moet zijn. Ondertussen gebeurd er niks en heb ik nog steeds geen zicht wanneer ik mijn bestelling kan ontvangen en dan ook nog zeggen dat jullie 1 a 2 dagen leveren. Weet in ieder geval dat ik bij jullie nooit meer iets bestel en als ik de bestelling ooit nog ga ontvangen gaat ie gelijk retour

Maikel Poppelaars 18-06-2023

Zoals gewoonlijk snel geleverd, helaas is de klantenservice om te huilen. Want deze was via mail, whatsapp en telefonisch totaal niet goed bereikbaar. Gelukkig bleek het product uiteindelijk wel gewoon goed te passen.

Dennis 18-06-2023

Snelle levering , zeer tevreden over de producten.
Bestel hier volgende keer zeker weer!!

Astrid 16-06-2023

Snelle levering, product zoals omschreven, mooie dakkoffer. Duidelijke website met goede filters en vergelijk materiaal

Matthew 16-06-2023

Heerlijk vanuit mijn luie stoel de juiste auto onderdelen kunnen bestellen. En de volgende dag ontving ik mijn bestelling. Tevens goed en netjes verpakt.

Ralph 15-06-2023

Duidelijk website. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Kentekencheck geeft garantie op geschiktheid artikel op voertuig. Geen 10, omdat de levering "pas" op de 3de dag kwam en niet de eerstvolgende ;-)

Mo 15-06-2023

Totaal geem klacnten over Winparts onderdelen en al vaker besteld.
Vrijdags besteld en meteen opgestuurd en wachten en wachten en vandaag donderdag week later en bel ze op.
Ja eh DHL heeft onderdeel terug gestuurd.
Terug gestuurd???
Bezorgers post nl en DHL door jullie bestel ik niet meer!
Dikke 1 voor bezorgen wat nooit aankomt laatste tijd of gewoon terug sturen!
Door deze 2 bezorg bedrijven haal ik voortaan wel alles bij een winkel.
Winparts totaal geen schuld aan dit en super vriendelijke mensen en altijd bereid je te helpen met wat je ook nodig hent voor je auto maar door Post nl en bij hun DHL want DHL bezorgt voor Winparts zijn hun een klamt kwijt.

j lieftink 15-06-2023

Zeer tevreden. de bestelling kwam op de dag dat was afgesproken. Ik zou het zeker aanbevelen aan andere bestellers die automaterialen willen kopen

Win-parts 15-06-2023

Prettige en snelle service!!
Gaat gewoon goed.
En verder heeft de winkel veel producten