Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1044 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Ralph 15-06-2023

Duidelijk website. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Kentekencheck geeft garantie op geschiktheid artikel op voertuig. Geen 10, omdat de levering "pas" op de 3de dag kwam en niet de eerstvolgende ;-)

Mo 15-06-2023

Totaal geem klacnten over Winparts onderdelen en al vaker besteld.
Vrijdags besteld en meteen opgestuurd en wachten en wachten en vandaag donderdag week later en bel ze op.
Ja eh DHL heeft onderdeel terug gestuurd.
Terug gestuurd???
Bezorgers post nl en DHL door jullie bestel ik niet meer!
Dikke 1 voor bezorgen wat nooit aankomt laatste tijd of gewoon terug sturen!
Door deze 2 bezorg bedrijven haal ik voortaan wel alles bij een winkel.
Winparts totaal geen schuld aan dit en super vriendelijke mensen en altijd bereid je te helpen met wat je ook nodig hent voor je auto maar door Post nl en bij hun DHL want DHL bezorgt voor Winparts zijn hun een klamt kwijt.

j lieftink 15-06-2023

Zeer tevreden. de bestelling kwam op de dag dat was afgesproken. Ik zou het zeker aanbevelen aan andere bestellers die automaterialen willen kopen

Win-parts 15-06-2023

Prettige en snelle service!!
Gaat gewoon goed.
En verder heeft de winkel veel producten

Arent Jan Linde 15-06-2023

Zoals altijd goed. Ruim aanbod. Zeer makkelijk zoeken met nummerbordfunctie.

Marcel 15-06-2023

Duidelijke website. De onderdelen zijn makkelijk te vinden tevens een snelle levering.

Eric 15-06-2023

Voordelig assortiment en snel in huis, over het algemeen goed spul. nog geen problemen ondervonden.

Wallie 15-06-2023

Zeer snelle en goede communicatie en levering.
Alles uitgevoerd volgens toezegging, en ga het zeker aanbevelen bij andere!

Patrick 15-06-2023

Overzichtelijk, makkelijk te gebruiken, veel keuze, betalen ging simpel en snel

Jaap 15-06-2023

Winparts is voor mij dè webwinkel als ik onderdelen voor mijn auto wil kopen: groot assortiment, scherpe prijzen, overzichtelijke website en een uitstekende klantenservice. Top!

vincent 14-06-2023

onderdeel nog niet binnen gekomen. Dit duurt nu al wel erg lang. niet zoals beloofd naar paar dagen geleverd te worden

Robert 14-06-2023

Het onderdeel achterklep stangetjes was beschikbaar voor mijn auto. Ik kon ze niet op de sloop vinden want waren allemaal tekort. Mijn auto is ook erg moeilijk te vinden, een Lancia Delta III. Nieuw bleken ze verassend goedkoop. Geleverd volgens afspraak. Ben er zeer tevreden mee.

Andre 14-06-2023

Snel kunnen vinden wat ik nodig had, makkelijk te bestellen en snel geleverd

Jet 14-06-2023

Via het invoeren van ons kenteken heb ik 2 zonneschermen voor de achterdeuren besteld. Ze werden snel geleverd en ze passen perfect. Ik heb ze niet bevestigd met de bijgeleverde klipjes maar tussen het raam gezet en dat blijft goed zitten.

Cappai 14-06-2023

Nadat ik een bestelling had gedaan op kenteken kreeg ik keurig een mail, als ik zelf wel de goeie onderdelen had besteld. Na wat app verkeer met de klantenservice de goede onderdelen besteld en de verkeerde geannuleerd. Levering was netjes en zoals gezegd werd het de volgende dag geleverd.

Frans 14-06-2023

Spiegelglas van de buitenspiegel van mijn Peugeot 108 was door een onverlaat stukgeslagen. Bij de Peugeot dealer zeiden ze dat de reparatie €100, kostte. Toch even zelf gegoogled. Zo kwam ik bij winparts terecht. Via de overzichtelijke website een spiegelglas gekocht voor €20,- inc. verzendkosten.
De volgende dag werd hij geleverd.
Prima service.

mohamed kasem 14-06-2023

Service was goed geregeld.Bestelling was snel binnen en klopte allemaal.De producten voldeden aan de eisen.Helemaal top!

PASCAL 14-06-2023

Heerlijk een (web)shop waar je tijdig en goed geholpen wordt door de helpdesk. In mijn geval ging het om een door mezelf verkeerd bestelt artikel. Ondanks dat het mijn fout was kon ik gebruik maken van de omruilservice wat weer verzendkosten scheelde.

Paul S 13-06-2023

Compleet assortiment, goede klantenservice, concurrerende prijzen. Bestel hier vaker en ze stellen me nooit teleur.

Leon Groart 13-06-2023

Juiste onderdelen en op tijd.
Tevens ik werd goed op de hoogte gehouden.
Één ding maar daar kunnen jullie niets aan doen de beugels voor in de houder van de remmen passen niet.

Ton 13-06-2023

Website en bestellen gaat prima, helaas is de bezorging door DHL waardeloos. Heb nog steeds niks ontvangen wel betaald. Via track en trace staat het nog steeds op niet ontvangen door DHL.

Rob J. van Zelm 13-06-2023

Altijd prima producten voor al mijn auto's. Levering is redelijk snel en je kan kiezen uit verschillende merken, dus verschillende kwaliteiten en prijzen.

Tino vd Hoef 13-06-2023

Snelle levering. Goede kwaliteit. Medewerker stond ons vriendelijk ter woord, toen we een vraag hadden.

Jules 13-06-2023

Super handig ingerichte webshop waar je onder andere op kenteken precies dat krijgt wat je nodig hebt. Geen twijfel of het wel de juiste onderdelen zijn..
Snel en betrouwbaar geleverd en voor een allerdings redelijke prijs. Voor mijn gevoel klopte de “ value for money” Dus ben ik tevreden. Heb tot nu toe pas 1 keer iets terug gestuurd (was teveel door mijzelf besteld) en dat ging vlekkeloos, dus daar heb ik tot nu toe ook niets negatiefs over te melden. Ik ben tot nu toe zeer positief.

Sander 13-06-2023

Zeer gebruiksvriendelijke website waarbij het bestellen van de producten erg eenvoudig gaat. Bijzonder goede service via de chat en een zeer vriendelijke behulpzame helpdesk via de telefoon!