Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1142 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

S. Sloot 08-06-2023

Naar ruitenwissers gezocht voor mijn auto. Gevonden bij Winparts.
Prijs erg goed. Zowel voor voor als achter. Als je voor en achter besteld dan iets goedkoper. En scheelt want je hebt maar 1x verzend kosten.
Ook zeer snel geleverd, vrijdag eind vd middag besteld en zaterdag in huis.
Helemaal geweldig.

Hendrik 08-06-2023

Elke webshop kan onderdelen aanbieden. Maar alleen bij winparts nemen ze pro actief contact met je op als ze vermoeden dat je iets verkeerd hebt besteld. Daardoor kon ik nog dezelfde dag mijn bestelling aanpassen met items voor de juiste auto. De whatsapp klantenservice heeft bij mij zelfs tot na sluitingstijd geholpen de bestelling rond te krijgen. Grote klasse.

Fran 08-06-2023

Snelle levering, en na verkeerd onderdeel besteld te hebben. Ook de juiste snel toegestuurd gekregen.

EAJ 08-06-2023

Snel geleverd. Heb hier vaker besteld zonder problemen. Is een aanrader, klasse!!

Kate 08-06-2023

IZeer handig dat er op basis van je kenteken het juiste onderdeel besteld kan worden. Wat helemaal een goede service is dat wanneer het onderdeel niet voorradig is , dit gemeld wordt en de informatie gedeeld wordt om het elders te bestellen. Na 2 weken gewacht te hebben toch het onderdeel bij Winparts kunnen bestellen.
Kort samengevat; Prettige service en vlotte levering.

Peter 08-06-2023

Goed werkende tool op de website, waarbij je uitkomt bij de onderdelen die voor jouw specifieke auto geschikt zijn. Setje ruitenwissers besteld en die zijn keurig geleverd op de eerstvolgende werkdag. Probleemloze service!

syl 08-06-2023

makkelijke site. als er iets fout is gegaan word je snel geholpen.
ook retour wordt snel afgehandeld

Arie 07-06-2023

Ze hebben veel voorraad . bij de bestelling het oliefilter in gedrukt door de remschijven maar goed opgelost

Michael 07-06-2023

Normaal gesproken snel nu via cycloop bezorging duurt te lang en bezorging s avonds slecht jammer

Edwin 07-06-2023

Had een busje besteld om geur uit de auto te krijgen. Echter werkte het knopje van de bus niet. Hier melding van gemaakt en Winparts heeft er gelijk één nageleverd. Echt Top!!!

Minne 07-06-2023

Al jaren zeer tevreden over Winparts.
Eigenlijk kan ik niks negatiefs opnoemen. Voorheen waren levertijden wellicht nog iets korter maar dat is bij elke andere leverancier die ik ken nog beroerder.
Service is gewoon goed te noemen. Artikelen worden goed verpakt voor verzending. Site is duidelijk en ik heb nog niet gehad dat een artikel niet correct bleek voor mijn auto.

Kortom zeer tevreden over Winparts.

Marcin 07-06-2023

The description corresponds to the delivered product and fast delivery. I have no bad comments at the moment

Maurice 07-06-2023

Prima! Webshop overzichtelijk en bestelling op de afgesproken tijd/dag afgeleverd.

Piewy 06-06-2023

Snelle levering en goedkoopste.
Alleen de remschijf slijtage sensor was niet passend helaas terwijl dit volgens de site wel zo had moeten zijn.

Erik 06-06-2023

Prettig om zo even snel te zien welke onderdelen bij je auto passen, snel geleverd zoals beloofd.

Francois 06-06-2023

Helemaal top
Bestelling komt altijd op tijd en voldoet aanmijn verwachtingen

Lesly 06-06-2023

Snelle levering goed ingepakt en je word goed op de hoogte gehouden met de track en trace

Gerard 05-06-2023

Snelle service, bestelling snel binnen gekregen. Product was geschikt voor de auto.

Brian 05-06-2023

Ik dank jullie voor het snelle verzenden van mijn bestelden producten mijn dank daar voor. Maar heb helaas mijn producten nog niet ontvangen van DHL ? Ik hoop echter dat mijn bestellingen als nog worden geleverd deze week want het zijn auto onderdelen die ik echt hard nodig heb . Alvast bedankt Mvg

F 05-06-2023

Wordt volgende dag leveren aangeboden, maar dit is helaas niet het geval.
Ik ging er vanuit en had een afspraak gepland staan bij de garage waar ik 50 euro voor heb moeten betalen want die had een gat in ze dag.
Voor de rest spullen oké

Roos 05-06-2023

Dramatische kwaliteit van de klantenservice. 1 onderdeel werd niet meegeleverd met de rest van de bestelling. Hier heb ik zelf achteraan moeten gaan en pas na vele berichten via de whatsapp en uiteindelijk 3 keer te hebben gebeld (en elke keer minimaal 15min in de wacht te hebben gestaan) is er eindelijk actie ondernomen door de vriendelijke klantenservice medewerker. Ronduit een belachelijke vertoning van een arrogante webshop die te beroert is haar klanten degelijke service te verlenen!

louw 04-06-2023

per ongeluk verkeerde gloeiers besteld ! kon deze gewoon ruilen en retourneren! vlotte service

Jos de Gier 03-06-2023

Duidelijke webshop goed overzichtelijk . En je kan zien de verwachte lever datum

Alles makkelijk te vinden en heel goed overzichtelijk . De levering was zoals aangegeven op de datum binnen . En was netjes en goed verpakt. Ga zo door en zeker niets meer veranderen

Baz 03-06-2023

Goed aanbod. Veel keuze. Faire prijzen. Vlot geleverd. Communicatie middels de app loopt vlot.

Piet 03-06-2023

Ik heb besteld met pasgarantie, maar het paste bij lange na niet. Daar klopt de website dus niet helemaal.. Er werd via whatsapp direct beloofd het juiste op te sturen, maar na een week niets meer gehoord of gezien. Er wordt niet meer gereageerd. Ook niet om de niet passende delen te retourneren...