Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1108 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Zakaria Bennamar 25-06-2023

Nou ik heb 3 grote beurten besteld en set schijven blokken hellaas heb ik 1 olie filter niet gekregen

I. Visser 24-06-2023

Prima webshop, doet wat er wordt beloofd.
Duidelijk omschreven producten, je weet gelijk of het product passend is.
Makkelijk bestellen en snel geleverd.
Blij met onze bestelling!

Kor 24-06-2023

Heb bij Winparts.nl een paar autodeur sloten besteld voor een kennisje van mij, bestelling was erg snel binnen, zeer goed verpakt.
Alles naar tevredenheid, ik raad ze aan.

E van Pijkeren 23-06-2023

Meerdere keren wat besteld hier, producten zijn top, maar de levering duurt veel te lang, zeker een week en dat is vervelend als je op een onderdeel wacht.

Jos 23-06-2023

Goed en meedenkend bedrijf snelle levering en goed produkt.
Aanbeveling voor iedereen

winparts 23-06-2023

Waardeloos!!!!!!Melden dat het pakket verstuurd is, denken dat het al gearriveerd is, . maar na 10 dagen nog niet bezorgd.
Post.nl laat ook niets van zich horen.
Email service werkt gebrekkiig, bellen is onmogelijk, dus geen communicatie.

S.ch 23-06-2023

Koop eigenlijk al jaren bij winparts.nl . Bij prijsvergelijk zit winparts meestal wel gunstig.
Telefonisch ook goed geholpen als er eens iets niet goed is gegaan.
Één klein minpuntje is de bezorgtijd, er wordt op de site vermeld voor 15:00 besteld de volgende dag bezorgd. Meestal zit er toch twee dagen tussen. Dus als je echt de bestelling de volgende dag thuis wilt hebben helaas. Wel iets om rekening mee te houden.

Bram, flevoland 23-06-2023

Altijd goede ervaring met Winparts, nu ook weer. Snel, en heldere info over verzending en levering. Top!

Klant 23-06-2023

Zeer goede website. Super makkelijk om juiste product te kiezen. Snel geleverd. Top!

raamschakelaar 22-06-2023

perfecte levering van een moeilijk verkrijgbaar onderdeel. In de console gemonteerd de draden aangesloten en het werkte perfect.
Top site!

Johannes 22-06-2023

Gemakkelijk kiezen a.d.h.v. het kenteken. Ruime keuze. Faire prijzen. Ook nog eens snel geleverd. Ik geef nooit 'n 10 dus in dit geval een dikke 9!

Willem 22-06-2023

Overzichtelijke website, uitgebreid assortiment, scherpe prijzen en snelle levering

Martin 22-06-2023

Al meerdere dingen hier besteld. Tot nu toe snelle levering en goed verpakt.
De geleverde onderdelen hebben een goede pasvorm en werken ( tot nu toe ;-) ) probleemloos.

Robbert Pruim 22-06-2023

Prima onderdelen leverancier. Site werkt eenvoudig , en de mogelijkheid om het zelf bij hun af te halen is fijn. Immers als je in de buurt woont scheelt het verzendkosten en je hebt je onderdelen sneller in bezit. Wel even wachten op bericht van WinParts dat het klaar ligt voor afhaal , dus niet zomaar heenrijden na betaling.

Felix 22-06-2023

Super makkelijk bestellen, product snel gevonden en is juist voor mijn auto. Ook een fijne combinatiedeal voor ruitenwissers voor en achter. Het enige minpunt is dat je kan kiezen voor een afhaalpunt, zo ook een pakketautomaat. Daar passen ze echter niet in, dus moest ik mijn pakket heel ergens anders gaan ophalen. Het advies zou zijn om dit erbij te vermelden of pakketautomaten niet meer tonen als afhaalpunt.

Toon 22-06-2023

alles klopt, levering, timing, product etc. De dak drager blijkt na montage exact te zijn wat ik zocht

Petra 21-06-2023

Snel ,goede service . Controleren extra je bestelling ,en indien nodig zetten ze je bestelling om . Dus daardoor nooit gedoe met verkeerde onderdelen of dat je het moet retourneren . Dus perfect !
Maar dat wisten we al omdat we er al eerder onderdelen hadden besteld.

Henk 21-06-2023

Doen wat ze beloven en sturen juiste product wst ik volgende dag al binnen had

Cees van Em 21-06-2023

Levering was prima goed. De site werkt ook prima. Zeker doordat je je kenteken in kan vullen, zodat je altijd het goede artikel krijgt.

Okke 21-06-2023

Prima webshop, makkelijk zoeken, snelle levering, prima product.
Niets op aan te merken.

M walker 21-06-2023

Fijne shop om te winkelen erg behulpzaam. Duurde helaas een dag langer maar dat is overmacht en niks aan te doen. Al met al zit de brandstof erin en werkt perfect mijn volgende onderdeel of delen zal ik absoluut weer bij winparts bestellen.

Ilja 21-06-2023

Remblokken besteld en was 1 artikel vergeten, door telefonisch contact kon de mede werker het artikel nog toevoegen aan de reeds betaalde bestelling.

Prima service en vriendelijk personeel

André 21-06-2023

Snelle levering en goed product tegen een heel aantrekkelijke prijs . Benaderen de originele heel erg goed

Wouter Schuiringa 20-06-2023

Ongelofelijk trage levering, heeft mij €80 extra gekost om bij jullie te bestellen met als bedoeling dat het dan eerder binnen was. Nu was het later binnen dan andere leveranciers en moest ik het ook nog ophalen.

Het moet wel heel bijzonder zijn wil ik ooit weer bij jullie iets bestellen.

Benvindo 20-06-2023

Top onderdelen en snelle bezorging👍👍 alle soorten kwaliteit onderdelen bekende merken oem.