Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1142 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Rcc 28-06-2023

Snel geleverd met info over bezorgdag en moment..ben al tijdje klant . prima service en retourrecht . voor mij nog steeds topfirma en gewoon uit noord nedeland

Peter 28-06-2023

Hoe vond Winparts zelf dat ze het gedaan hebben??
Items op "voorraad" op de website, mocht verder wel 2 weken duren voor ze verzonden werden. Daarna maar 2 van de 3 onderdelen ontvangen. Wel netjes het ontbrekende item na gezonden.
Terwijl er gewacht werd op de onderdelen stonden ze op de website nog wel op voorraad. Weinig zeggend deze status.

Bart s 28-06-2023

Dakdragers besteld die tw gebruiken zijn voor mijn huidige en toekomstige auto. De controle of het past op de site werkt super.
Binnen 2 dagen geleverd!

Daniël 28-06-2023

Even opletten hoe het product er staat. Voorraad, per direct leverbaar of bestellen.. Het is dus niet altijd voor 18:00 uur bestelt is de volgende dag binnen. Verder eenvoudig bestellen na het invullen van je nummerbord.

Top! 28-06-2023

Snelle service, juiste onderdelen. Fijn internet bedrijf. Beveel het in mijn directe omgeving aan .

Thomas Moll 28-06-2023

Nou, voor de winkelervaring en product kwaliteit zelf geef ik een 9. Fijn dat je door je kenteken in te vullen zeker weet dat de onderdelen die je bestelt ook echt gaan passen! Bezorging was ook nogal snel.
Maar nu komt het.
Ik heb naast de ruitenwisser en automat die ik had besteld nog een tweede, dezelfde automat ontvangen. En een gehele doos met de levering voor iemand anders. Olie, filters, geen idee wat het voor waarde heeft, maar niet weinig. Ik heb dus een mail gestuurd naar de klantenservice hoe ik dit allemaal zo snel mogelijk moet retourneren. In plaats van gewoon een retour label te ontvangen, moet ik nou ineens allemaal fotos aanleveren van de pakketten en onderdelen die erin zaten? Waarom? Ik doe jullie een plezier door de spullen niet gewoon op marktplaats door te verkopen en moet nu ineens zelf door allemaal hoepels springen?
Best gek. Dus voor die ervaring zou ik eigenlijk een 3 willen geven. Mocht je ooit iets extra geleverd krijgen, bespaar je de moeite en houd het gewoon.

LH te W. 28-06-2023

Makkelijk en overzichtelijke website. Eenvoudig een bestelling plaatsen, en op de hoogte worden gehouden waar pakket zich bevindt. Plus afhaal bericht als pakket bezorgd is op afgesproken afhaalpunt.

Holger 28-06-2023

Fijne webshop. Onderdeel was op voorraad voor een goede prijs. Verzending naar een AH ook fijn

Jurgen 28-06-2023

Lekker makkelijk ,kenteken invoeren en gelijk de goede onderdelen, makkelijk betalen en snelle verzending.

Johannes 28-06-2023

Prima geregeld mooi op tijd bezorgd, alleen de beloofde mail wat betreft track en trace kwam niet.

Kobus 27-06-2023

Fijne webshop zeer gebruiksvriendelijk
Producten zijn prima en zeer voordelig geprijsd
De levering verloopt ook soepel en snel
Hier kun je vertrouwd en voordelig inkopen
Kortom prima bedrijf en aanbevelingswaardig
Ga zo door

Martien 27-06-2023

Duidelijk en merk gericht daar door makkelijk het benodigde onderdeel te vinden
Daarnaast snelle levering, en het mooiste is het achteraf betalen spreekt mij aan.

Franke 27-06-2023

Winparts heeft een zeer groot assortiment met zeer schappelijke prijzen. Via de zoekfunctie vind je vrij eenvoudig wat je moet hebben. Ook telefonisch is winparts goed te bereiken en de hulp is adequaat en vriendelijk.

René 27-06-2023

Altijd de juiste fit, prima onderdelen tegen een nette prijs, ook voor bijvoorbeeld een Ford Mustang uit 2006 of een Beetle uit 2005. Zeer leverbetrouwbaar en klantvriendelijk bij vragen, ook telefonisch!

remo 27-06-2023

De bestelling werd de volgende dag al geleverd.Dat is zeer snel vond ik. Ben ook blij met dit product.

Ben 27-06-2023

Duidelijke site.
De bestelde ruitenwissers pasten perfect en werden correct. 2 dagen na bestelling goed verpakt bezorgd

Spank 26-06-2023

Zeer duidelijke site, kenteken invullen en je ziet of onderdeel past bij jouw auto. Tevens direct voorraad zichtbaar

Rob 26-06-2023

Makkelijk en overzichtelijke site , en ruim op tijd bezorgd door een zeer vriendelijke bezorger .
Owh en geef met plezier een review het gewin gun ik andere viewers ;-)

Retourneren mag niet 26-06-2023

Een paar weken geleden een product besteld met de verkeerde maat. Voor het terugsturen moest eerst een aanvraag gedaan worden. Hoe je dat moest doen was erg lastig te vinden op de site maar uiteindelijk gelukt. Vervolgens kreeg ik een mail met aanvraag retourneren ontvangen. Ik had echter over het hoofd gezien dat dit ook al was goedgekeurd en dat ik de spullen terug mocht sturen. Nu ben ik net buiten de twee weken gekomen en mag ik het onderdeel niet meer retourneren. Ondanks dat het nog ongeopend is.

Ik vind dit erg klant onvriendelijk

Petrus 26-06-2023

Goede websitebezoek ,snelle levering.en prima product ,ik ben helemaal tevreden

Huun 26-06-2023

super website, alles prima geregeld, zonder problemen geleverd door DHL, dus NIET door PostNL

Ati Ahmadi 25-06-2023

Geweldig bedrijf en snellere levering netjes verpkking en goed ik zou elke keren bestellen via winparts prima website goedkoopste aanbieder van hele top 10 webshop

Imke 25-06-2023

Mooie set matten voor onze ford, voor een mooie prijs en ook nog eens snel geleverd. Ziet er uit als stevige kwaliteit met goede antislip waardoor het mooi op z’n plek blijft. Tot nu toe erg tevreden met deze aankoop bij winparts.

Jac 25-06-2023

Na bestelling volgende dag al product mogen ontvangen. Snelle en nette service.

Eric H 25-06-2023

Dakdragers en dakkoffer voor Opel Meriva besteld.
Eenvoudig om juiste uitvoering te bestellen.
Snelle en correcte levering. Blij mee!