Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1113 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Bert 05-07-2023

Het goede onderdeel, eenvoudig te bestellen met kentekencheck en snel in huis..

Wilfred 05-07-2023

Prima en goed passende automatten ontvangen. De levering verliep vlot. Keurig geïnformeerd over het tijdstip van levering.

Ton 05-07-2023

Gisteren bestelt en vandaag al ontvangen. Super snel en voor een goede prijs. Top!

Paul 05-07-2023

Snelle levering, goede prijs, en per fietskoerier verzonden, denkt aan het millieu

Gerardus 05-07-2023

Altijd super en snel geholpen, ik koop hier regelmatig onderdelen voor mijn camper en kan tot nog toe zal nog altijd
een positief geluid geven over de service van Winparts.

Ron Nijmegen 05-07-2023

eenvoudig te vinden, gebruiksvriendelijk, zeer groot assortiment, levering en info netjes op tijd,

M .T 05-07-2023

Het is een fijne Fijne winkel
Altijd optijd geleverd en vooral goed ingepakt
Is heel belangrijk

Aurel Barbulescu 05-07-2023

it was excellent! I received the package on time and I was well informed about the shipping information, the part is already mounted on my car and it works perfectly!

Jeroen 04-07-2023

In plaats van op het gekozen bezorgadres is mijn bestelling toch op het factuuradres bezorgd. Tevens een dag later dan verwacht.

Product netjes verpakt en voldoet aan verwachting

F 04-07-2023

Volgens de site : vandaag besteld morgen in huis
De bestelling kwam 2 dagen telaat, waar door ik een duurder onderdeel moest halen in de buurt om toch te kunnen rijden.

Mi 04-07-2023

Van alles te krijgen makkelijk via kenteken de juiste materialen, snel geleverd eigenlijk de volgende dag

Johan 04-07-2023

Bestelling op 27/06/2023.
Ik ben nog steeds aan het wachten op de levering van een artikel dat in voorraad was !
Men belooft het na te zien. Ook hier nog steeds géén antwoord.

rene 04-07-2023

duidelijke site , ik kon snel via kenteken de juiste onderdelen vinden , prijzen zijn over het algemeen in vergelijking met andere online shops zeker voordelig ,makkelijk bestellen en snel geleverd

Jack 04-07-2023

Gasveren voor achterklep besteld. Inderdaad, vandaag besteld morgen in huis. Natuurlijk mede dankzij Post.nl
Niet de 1e keer dat ik iets bij Winparts bestel, telkens perfect geregeld.

Jeroen 04-07-2023

Kenteken invullen en wat je zoekt en dan krijg je de artikelen voor het model en bouwjaar goed te zien

Snelle levering goed verpakt en mooie prijzen

Andere websites krijg je nog wel eens artikelen te zien wat NIET voor jou model of bouwjaar is

Dus WINPARTS is ZEKER een aanrader

ja 03-07-2023

Tevreden van mijn fietsdrager. Enkel de kentekenplaat blijft niet hangen als hij dicht geplooid is, valt altijd naar beneden

Eileen 03-07-2023

Hele fijne site! Super snelle bezorging! Heel fijn dat je verschillende kentekens kan invoegen en daarna correcte onderdelen kan bestellen. Zelfs nog een mailtje gehad of ik wel een goede bestelling had geplaatst aangezien ik voor meerdere verschillende auto’s onderdelen had besteld. Heel goed als je onverhoopt per ongeluk verkeerd hebt bestelde!

Jan frederics 03-07-2023

Prima product goede service en snelle levering wat belangrijk is voor afspraak met de klant

R.Kuipers 03-07-2023

levering was goed.
accu moet ik nog testen.
gevonden via bing windows edge.

Petra 03-07-2023

Fijn dat je op kenteken onderdelen kunt zoeken!
Maar....onderdeel dat uit de zoekopdracht komt paste niet. Er kwam 1 type dakdrager uit die alleen op een dakrail past. Toen ik later op dakdragers zonder rails ging zoeken bleken er veel meer opties voor de auto te zijn die met de kenteken check niet boven komen.
Telefonisch goed geholpen met de vraag of producten geruild mogen worden, alleen zijn de acties zoals besproken niet uitgevoerd. Er is bijvoorbeeld geen retour formulier gemaild , alleen een melding van de retour

Kees 03-07-2023

Goede omschrijving van de producten.
Producten zijn snel verzonden.

Als min punt heb ik, dat de producten slecht verpakt waren, alles los in de doos, doos aan twee zijden open gescheurd zodat de dhl er nog extra plakband om de doos heeft moeten doen, zodat er niets uit kon vallen.

Sengers 03-07-2023

Super snelle verwerking en verzending van mijn bestelling.
Prijs zeer schappelijk.
Top zeker vaker bestellen bij winparts
Indien nodig uiteraard😀

Kees 03-07-2023

Betaalbaar, leveren op tijd, hebben een zeer groot assortiment ook voor oudere modellen.

Jimmy 03-07-2023

Voor bestellingen een prima winkel, echter voor garantie gevallen waardeloos. Afhandeling duurt veel te lang en de afdeling is niet telefonisch bereikbaar alleen via mail.

Kees 03-07-2023

Alles heel snel geleverd.
En het past
Ook in het verleden goede ervaring gehad vandaar nu weer deze bestelling.
Ga volgende keer ook weer hier naar toe.