Winparts.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Winparts.nl.

Winparts.nl stelt zich voor

Winparts, de meest uitgebreide auto onderdelen winkel!

Deze score is gebaseerd op 1106 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,3

Fred 10-07-2023

Deze keer echt teleurgesteld, na een aantal keren al aangeven te hebben dat de manier van producten inpakken echt beter kan omdat dingen beschadigd aankomen is deze keer mijn complete bestelling weg!!?? Oke niet direct de schuld van winparts maar ligt bij post.nl maar echt haast om mijn bestelling boven water te krijgen hebben ze niet. Pakket is nu ruim vijf dagen zoek en niemand kan me iets vertellen, ja dat ze post.nl aanschrijven in een mail voor opheldering. Leuk maar daar heb ik als consument helemaal niets aan want ik ben daar niet direct mee geholpen. Denk zelf dan stuur mij een nieuw pakket na een aantal dagen en laat die ander retour komen als die boven water komt. Maar nee nu moet ik maar als consument geduld hebben tot dat post.nl met een oplossing komt richting winparts en tot die tijd helemaal niets. Dit ter wel er al wel betaald is voor de spullen. Volgens mij is de verzender tot aan de aflevering de verantwoordelijke voor de verzending en moet ik schadeloos gesteld worden. Hetzij door het opnieuw het versturen van de spullen of het retourneren van het aankoop bedrag.

Frans 10-07-2023

Het product was perfect versnellingspook plaatje, maar de levering in een doosje waar ik wel 500 van deze plaatjes in kon doen dat had anders gekund en dan waren de bezorgkosten ook niet zo hoog geweest, dit plaatje had gewoon in een envelop met plastic erin geleverd kunnen worden had dus gewoon met de post bezorgd kunnen worden brievenbus post had ik niet extra hier thuis voor hoeven te blijven en maar de helft van de bezorgkosten hoeven te betalen maar product op zichzelf was perfect nu de bezorging nog

Frank 10-07-2023

De bestelling op zich is goed gegaan, echter de bezorger (DHL) had waarschijnlijk geen zin om het pakket af te geven (ondanks nog een alternatieve plaats) maar heeft het pakket weer naar de afzender gestuurd. Slechte beurt dus want ook Winparts is verantwoordelijk voor de bezorging (wordt ook goed voor betaald). Ik zal niet snel een vervolgbestelling doen zolang Winparts met DHL zaken doet.

Folkert 10-07-2023

Zeer tevreden over bestelling via WinParts. Onderdelen geselecteerd via website, besteld en volgende dag geleverd. Eenvoudig, snel en correct. Volgende bestelling zal ik opnieuw via WinParts doen.

Teuwen 10-07-2023

Gebruiksvriendelijkheid en gemak van de site is heel goed. De bestelling is binnen 24 uur bezorgd. Al met al staat Winparts voor "wat wij beloven doen wij ook", TOP.

Anne 09-07-2023

Shop is goed en heeft ook alles voor de auto zeg maar kwaliteid is top en de levering snel
Top

Rob 08-07-2023

Gewoon erg goed. Volgens afspraak en op tijd geleverd. De auto ziet er met de nieuwe wieldoppen weer netjes uit,

Maurice 08-07-2023

Ik hebt voor de shop gekozen omdat ze gewoon alles hebben. Echt een aanrader

jaap 08-07-2023

Snelle levering tegen gunstige prijs. Product makkelijk te vinden op website.

Juul 07-07-2023

een overzichtelijke website.
makkelijk zoeken naar producten.
snelle verzending.
klantenservice reageert snel en behandelt vragen goed en snel.
helaas zelf het verkeerde artikel bestel ( eigen fout) maar het retourbeleid is goed. de afhandeling ging snel en zonder problemen.
zeker een aanrader als je onderdelen nodig hebt

Willem Bloemendaal 07-07-2023

Heb via mijn kenteken een set remschijven met blokken besteld (Opel Meriva-A) welke volgens de website op mijn auto zou passen, maar na uitpakken bleek de naafopening te groot en het aantal gaten voor de wielbouten 5 ipv 4. Niet de goede set dus, waar ik bij nader inzien zelf ook achter had kunnen komen als ik de specificaties beter had gelezen. Eigenlijk niet alleen mijn eigen fout dus, maar de medewerker van de klantenservice heeft het prima opgelost: als u de schijven weer inpakt krijgt u van mij een gratis retourticket voor Post NL. Na ontvangst van deze schijven bij Winparts zal ik de goede set schijven voor uw auto naar u toe zenden. De goede schijven inmiddels ontvangen en ben reuze blij met deze geweldige service! Er werd voorafgaand aan het telefoongesprek wel 20 keer gemeld dat ik mijn probleem ook online kon voorleggen aan de chat-bot, maar ben blij dat ik toch op een mens van vlees en bloed heb gewacht met invoelend vermogen en klantvriendelijkheid, want die chat-bot had hier geen oplossing voor geweten!! Kortom: leve het menselijke contact met de klantenservice!!

Marc 07-07-2023

Ruim aanbod met scherpe prijzen. Producten makkelijk te vinden d.m.v. kenteken.
Goede en vriendelijke klantenservice. Ook het retouren gaat soepel en zeer snel in mijn geval. Kortom helemaal tevreden over Winparts!

Andre 07-07-2023

Heb geen factuur ontvangen van deze bestelling. Voor de rest was alles prima in orde.
Als ik de factuur alsnog kan ontvangen dan graag.

Joelle 07-07-2023

Snelle levering, duidelijke website. Ook de betaling ging vlot. Per mail werd ik op de hoogte gehouden waar mijn bestelling zich bevond.

omar 07-07-2023

alles werd perfect geleverd e je kon via afterpay betalen wat mij echt zwaar uit de brand heeft geholpen. Had op dat moment echt dat onderdeel nodig.

Erwin 07-07-2023

Een spiegelglas via kenteken besteld was na bestellen overigens wel de volgende dag binnen super snelle levering.
Ik blij met me pakkerje wat voor een bmw bestemd was krijg uiteindelijk een spiegelglas van een vw golf binnen.
Balen als een stekker natuurlijk.
Klantenservice via whatsapp direct na ontvangst een bericht met foto's gestuurd.
Geen reactie na 4 dagen uiteindelijk gaan bellen na vaak bellen klantensercie gesproken.
Spiegel kan retour gestuurd,maar verzendkosten voor eigen rekening.
Vind dit een slechte service.
Zou hier nooit meer wat bestellen het feit dat via kenteken het product niet klopt lijkt mij dat er iets mis is met hun artikelcode.

Anne 06-07-2023

Top

goossens rein 06-07-2023

zeer tevreden ,bezorging gaat niet altijd goed ,kan winparts niets aan doen

Ruud van Bussel 06-07-2023

Ruud van Bussel 06-07-2023

Een week geleden 4 wieldoppen besteld die op voorraad waren. Helaas nog niets ontvangen. Waardeloos.

Cees 06-07-2023

Ik heb een disselkogel voor de caravan gekocht, helaas zat er geen montagemateriaal in de doos, ik heb direct een mail gestuurd maar helaas geen antwoord gekregen..

K.Foppen 06-07-2023

Je kenteken invullen en alles komt,wat voor jou auto bestemd is,te voorschijn.
Vaker wat besteld en alles keurig op de juiste datum aangekomen.

ger 06-07-2023

Uitlaat past perfect, correcte levering.
Enige minpuntje: 1 van de 2 bestelde uitlaatklemmen paste niet. De diameter van de buis was 1x 50 mm en 1x 55 mm. de klemmen waren beide 50mm.

D.Groeneveld 05-07-2023

Snelle levering en prima kwaliteit
Handig een onderdeel zoeken met je kenteken. Altijd de beste keus

Marjolein 05-07-2023

Iedere keer vinden wij de juiste onderdelen bij Winparts , onze kinderen bezitten ook een auto en ook zei kopen onderdelen bij Winparts . Als wij onderdelen nodig hebben zoeken wij het bij Winparts..